MEMBERSHOP, UAB Atsiliepimai, Skundai
Ligita
2022-06-23 08:25:41
Pirkau Gosh tusa. Pirmą kartą gavau gerą, uzsisakiau vel.. ir vis pasenęs. Nutariau parasyti.. ir tada prasidejo.. prekę nupaveiksluokit is sono, is galo, is priekio... ir vel nesimato kazko.. ir vel is sono, is dugno...Praejo kiek laiko- vel pabandziau uzsisakyti ir vel senas, ir vel krūva susirasinejimų, ir vel fotkes is visų pusių.. ir vel, tipo, nieko nemato..Siaubinga parduotuve
Kristina
2022-06-10 11:33:46
Pinigai nėra grąžinami per nurodytą terminą ir net nėra informuojama apie tolimesnę eigą. Tenka pačiai kreiptis el. paštu. Grąžinimo laikas baigėsi, per tą laiką pinigai už grąžintas prekes nepervesti ir vėl parašius laišką, nurodo jog pinigai bus pervesti per 1-2d.d., tačiau ne iškart. Siaubinga grąžinimo sistema.
Jurgita
2022-06-07 12:42:46
Prekes yra neoriginalios.Pirkau kvepalus,kvapas visiskai nesilaiko.Kambario kvapa pirkau,taippogi nesilaiko.Nerekomenduoju!
Stasė
2022-05-09 00:34:26
Dažnai ten perku ir gerai vertinu šios parduotuvės darbą. Prekės kokybiškos, greitas pristatymas, malonios dirba darbuotojos Vilniuje, Kubiliaus 21, prekių atsiėmimo punkte. Niekada neteko nusivilti nei gautų prekių kokybe, nei ten dirbančiomis darbuotojomis, visada maloniai aptarnauja.
High quality pirkejas
2022-04-29 01:14:37
Is aukstos kokybesNeturi neturi bei vienos vertingos ir reikalingos prekes o tiek reklamuojasi. Atrodo vien kitu parduotuviu nrisparduoti likuciau metosi. Ieskojau slepwciu gucci Marsell loui ls viton ar kito HQ slepe iu ir tik siukles radau.
Virga
2022-01-23 12:22:25
Neapsigaukite pirkdami,prekės is Kinijos siukslyno, visiškai neatitinka reklamuojamos prekės.Gerai tik tiek, kad grąžino labai greitai pinigus.
Greta
2021-12-29 07:55:56
Užsisakiau 2 buteliukus kvepalų, su atsiuntimu viskas gerai ,laiku atėjo,tačiau dežeje radau atidarytas kvepalų dežutes, kvepalai smirda spiritu tiek vieni tiek kiti nors turėjo būt vanilės kvapas. Manau jeigu žmones perka kvepalus ,kuriuos naudojo ne vieną kartą tai turėtų gauti vienoda ,bentjau panašų kvapa ,o ne spirita.
Vaida
2021-12-14 19:42:55
Užsakiau lengvai,prekės atkeliavo greitai,viskas tiko ir patiko❤
Barbora
2021-09-09 11:52:11
Užsisakiau striukę iki 14h tam, kad galėčiau tą pačią dieną ją atsiimti. Nes jo reikėjo!!! Jau antrą dieną sėdžiu, laukiu. Pasiskambinus konsultantei ši pareiškė, jog ji yra sandėlyje, tai šiandien tikriausiai negausiu jos dar!!! O jos jau ir nebereikia! Košmaras tikras!!!! Nerekomenduoju!
Simona
2021-08-24 11:18:57
Siaubinga! Atsiuntė sudužusią vazą! Liepė atsiųsti atgal duženas ir tada svarstys ar grąžins pinigus
Klientė
2021-08-12 09:06:36
Esu jų klientė ne vienerius metus. Visko pasitaikydavo, bet pastaruoju metu susidaro įspūdis, kad prekes paima iš 'Humanos' ar šiaip iš kažkokio kinų sandėlio ir perparduoda. Į pretenzijas reaguoja ta pačia gerai išmokta mantra: "Atsiųskite nuotraukas, tuomet nagrinėsime" arba "Atsiprašome už patirtus nepatogumus" ir t.t. Gautos prekės nežinia kur išvoliotos ir neaišku, per kiek žmonių rankas perėję. Tenka gautą "naują" prekę pačiam tvarkyti ir plauti. Kažkoks absurdas...
Kristina
2021-08-04 23:09:35
Baisus personalo darbuotoiu aptarnavimas , ne mandagūs darbuotojai, mano kad vienintelė elektroninė parduotuvė lietuvoje , tikrai kad ne . Gerbkit klientus nesuprantu iš kokio kaimo personalas.
Virgilija Burovienė
2021-06-17 13:11:23
Sveiki. Būtinai atsiimkite ir tikrinkite dūžtančias prekes tik miestų atsiėmimo punktuose, nes tikrai pasitaiko nuskeltų prekių. Vietoje bus įrodymas ir galimas grąžinimas. Gaila tik, kad Kauno "Molo" atsiėmimo punkte nėra jokios vietos, kur būtų galima išpakuoti prekes ir pasitikrinti, pvz. lėksčiu komplektą. Teko tai nepatogiai daryti prie kasos, trukdyti pardavėjų ir klientų aptarnavimą. Tam turėtų būti vieta šalia kasų, kad nebūtum įtartas sudaužymu ar pan. Apie defektuotas prekes pardavėjas, kažkodėl, neinformuoja. O defektuotų prekių teko gauti ne kartą. Nepatikima parduotuvė.
Danutė
2021-06-03 11:41:22
Mane labai nuvylė, kad negrąžina prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidų. Ar tikrai elgiasi teisingai.
Aurelija
2021-05-25 09:15:49
Labai nemaloni patirtis, absoliutus nesiskaitymas su klientu. Užsisakius vienus išmatavimus, sąskaitą išrašo tokiems, kurie užsakyti, atveža daug mažesnius, kurių kaina visai kita. Paprašius grąžinti skirtumą, to nedaro, jokio kaltės jausmo ir jokiu sprendimo būdų nesiūlo. Parašo 10 laiškų su vieninteliu siūlymu grąžinti prekę. Gal tam aš neturiu laiko? Gal tai turėjo būt kažkam gimtadienio dovana įteikta už poros dienų? O man siūloma tik grąžinti prekę. Ne klientas turi siūlyti kaip spręsti problemą ir taisyti jūsų padarytas klaidas. Iki šiol tikrai dažnai čia apsipirkinejau, bet po vakar ištryniau visa info apie jus. Ne tik neatsižvelgiat į kliento prašymus ir nuomonę, bet net neieškot būdų kaip ištaisyti savo klaidas. Po tokios patirties niekada čia negrįšiu apsipirkti.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę MEMBERSHOP, UAB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.