2023-06-03 22:57:44
Šiandien Jysk Ozas parduotuvėje pirkome lovą ir čiužinį. Lovos kaina etiketėje buvo 259 Eur., kasoje nuskanavus prekę kaina pasirodo buvo 279 Eur., pardavėjai pasakius, kad kaina etiketėje nurodyta kita tik pasakė, kad man kompiuteris rodo 279 Eur. ur daugiau jokių komentarų. Gal galėtų bent pasakyti atsiprašau, nespėjome pakeisti kainos ir pan. Tik prie to dar sumurmėjo jaunuoliui kokegai, vos ne kodėl nesutvarkote kainų. Tai gal reikia pamokyti jaunus kolegas ir padėti, o ne priekaištus reikšti rodant savo svarbumą. Be to vaikinukas buvo malonus, paslaugus ir dar atsiprašyti sugebėjo, ne kaip PARDAVĖJA, kaip supratau daugiau “išmananti”.
2023-06-03 18:56:50
Valgiau kebabą Klaipėdoje. Gamino rekordiškai ilgai: net 43 min. Užsakymų buvo ne per daugiausiai ir darbuotojos (3 moterys) dirbo labai neskubėdamos be įtampos. Aiškiai matosi, kad nesigaudo. Buvo daug nepatenkintų klientų.
2023-06-03 15:30:54
Nusivyliau šia įmone. Bet kokiu atveju jie kaltina klientus ir nebūna jokio garantinio remonto. Kaip jie sako, dirba su geriausia imone... Sakytum niekas neklysta Niekam nesiūlau pirkti tinkleliu nuo uodų. Vis pavalius, nespaudžiant, išsiėmė tinklelis ir vadinasi aš kalta. Ok, bet kiti du tinkleliai geri. Tai vadinasi kažkas blogai surinko. Bet kokiu atveju, nesiūlau iš Dexteros nieko pirkti.
2023-06-03 14:21:10
Noriu parašyti , kad anksčiau susipirkdavau beveik visą garderobą čia.O dabar atnaujino parduotuves, bet jose nebeliko ką pirkti.Drabužiai baisūs, modeliai ir kokybė klaikūs. Na nežinau kas gali pirkti tokius drabužius..Nueinu ir išeinu nieko nepirksiu, nors anksčiau beveik visada nusipirkčiau kažką.Net matosi pagal pirkėjus parduotuvėje, tuščia.Ko nepasakysi apie vyrų skyrių, ten yra labai padorių drabužių.Žodžiu imkitės keisti , kad būtų kokybė ir normalūs modeliai, kaip anksčiau.Dabar kaip turgus. gal dar baisiau.
2023-06-03 11:21:22
Nusiteikę nepadėti klientui, bendrauti su pasikėlimu. Suprantu, kai tavo aukščiausias gyvenimo pasiekimas yra dirbti prastam servise prastu konsultantu, tai ir jautiesi kaip dievas :D
2023-06-02 19:28:03
Siunta dingus, nors tikrai gerai supakuota ir lipdukas uzklijuotas, jokio atsiprašymo , nerekomenduoju siusti per Omniva niekam . Jeigu siunta neatsiras per pora dienų kreipsimės į teismą
2023-06-02 19:11:37
Kodel traukinio ignalina vilnius, kaina padidėjo 60centu nuo 6,30 iki 6,90 per viena savaite ,kodel kainos yra taip staigiai pakeliamos be jokio ispejimo
Vaziuoji senu traukiniu daugiau nei 1,30val kuriame be galo karsta, ir padidinat kaina už kažka del ko nėra jokio paaiškinimo
2023-06-02 16:38:12
Noriu padėkoti Alionai ir Ričardui už puikų aptarnavimą.Už tai, kad jie mums patarė apsispręsti dėl dekoro ir plintusų.Visiems patariu jų internetines parduotuves ir fizinę parduotuvę, kurioje dirba.
Ačiū labai.
Regina
2023-06-02 13:33:53
DARBUOTOJAI DIRBA PROFESIONALIAI,GREITAI,KOKYBIŠKAI.PROFESIONALI ,NUOSIRDI REGISTRATORĖ IR KRUOPŠTUS ,SAVO DARBĄ PUIIKIAI ATLIEKANTIS MARIUS.SĖKMĖS IR SVEIKATOS VISAI KOMANDAI!
2023-06-01 17:05:28
Norėjau nusipirkti skalbimo mašina, atvykus sužinojau kad mažesnė kaina galioja tik perkant internetu, nusipirkus internetu sake reikes laukti 1d. Atvažiavau iš rajono, pasiskolinau didesni automobili, susitariau dėl pagalbos užnešti skalbimo mašiną, ir niekaip sakė negali padėti nei skambučių centras nei vietoje esantis paslaugų centras, na gėda.
2023-06-01 16:07:49
Gal kas dirbote sandėlyje ir galit papasakot
2023-06-01 16:04:20
Aš turiu tokia situacija Aiškų iš kituose puses aš pati kalta kad davėjau vairuotojų ir užregistravus paskyra savo vardu dukrai.kuri pridarė man ir sau bedu.prablema prasidėjo tada kada iš sėrgel atėjo laiškas kad jus mus skolingos 2000 eu aš pareiškiau kad ne galėsiu užmokėti tokia suma .sergel pasiūlė išeitis mokėti dalimis tik pradėjo mokėti dalimis bet ne ata buvo suma kuri buvo pasiūlyta citybee ne buvo patenkinta ir viska po keliu menėsiu buvo perduota advokato biūra .asvakatas iš vis eina I kompresai grubiškai kalbėjo .aš kaip žmogus pradėjo tartis veiksnius kad aš mokėsiu dalimis ir pradėjo ir vėl ne patenkintos .ir sake anksčiau buvo su jumis aptarimas bet taip buvo tik žodžiams o ne raštiškai.citybe jums pasiūlė iki liepos m viska užmokėti arba viska bus antstoliams perduota.ir kalba su jumis baigta ka cia kalba advakatas ka aš vagys ar užmusiau žmogų.citata čia ne mano problema eikite ir skolinkyte iš kitur kad iki liepos bus padengta visa suma. Klausiau kur aš galiu kryptys kad susitarti .aš su jumis iš vis ne noriu kalbėti. Čia yra advokatas šitos imones citybee.
2023-06-01 16:04:00
Žirmūnų Hyper Rimi vaistinėje Vilniuje dirba labai draugiška vaistininkė Jelena K. Padėjo ir pasiūlė kortelę, ir šypsojosi visą laiką.
2023-06-01 15:43:12
Dariaus ir Girėno g. Naujininkai namo 5D laiptinė yra nevaloma, pirmadieni 2023-05-29 d. skambinau į Jūsų įmonę, man paaiškino, kad laiptinės yra valomos trečiadieniais šlapiu valymu, penktadieniais prašluojamos, Šiandiena yra 2023-06-01 d. ketvirtadienis laiptinė nėra išplauta, grafikas su parašais kada laiptinė išvalyta pagal higienos reikalavimus nėra kabinamas. Norėčiau sužinoti kokiu pagrindu yra imamas mokestis iš gyventojų už laiptinės valymą?
2023-06-01 14:20:03
Jums tik apdaužytą, aplaužytą atveža, o man dingo iš viso. Pasiunčiau klientui siuntą, kai negavo ėmiau teirautis kur. Pradžioje sakė, kad sumokėjau ir nieko neįdėjau, po to jau paaiškėjo, kad siunta kažkam nukeliavo, bet taip ir neatgaunu antra savaitė. Ką gi teks teistis.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.