2022-05-18 13:00:31
Apeikit kaip galit šią įmonę. Nei kobybiški darbo pasiūlymai, nei darbo priemonės. Siaubas
2022-05-18 12:12:29
Žemaičių pl. spaudos kioske dirba labai nemandagi, nuolat pikta ir šaukianti pardavėja. Ko nepaklausi iškarto šaukia ir varo lauk. Esu pasibaisėjus tokio aptarnavimo ir nesuprantu kodėl ją vis dar laiko šiam darbe? Norint papildyti el.bilietus keliais eurais visad bamba, kad jai kvito popierius brangiau kainuoja, o kiek ilgiau renkantis laikraštį ar žurnalą irgi varo lauk. Ilgai tylėjau, bandžiau suprasti žmogų, bet viskam yra ribos. Šiai moteriai tikrai negalima dirbti su žmonėm! Kiek galiu- tiek vengiu užeiti į šį kioską, bet šiandien, deja, ji ir vėl lygioj vietoj sugadino nuotaiką ir šaukė kito vyro akivaizdoje, nors viso labo tik papildžiau el.bilietą 14 eur.
2022-05-18 08:02:34
Pretenzija uzpildyta ta pati vakara,tik reakcijos is jusu jokios
2022-05-18 00:31:17
Naugarduko 32 12 neįmanoma susisiekt su administratoriumi jau 5 mėnesius tik sąskaitas siunčia be paaiskinimo
2022-05-17 23:07:46
Labai džiaugiuosi atradusi ši nuostabų restoraną. Kurį aprašyti pritrūksta man žodžių! Platus pasirinkimas įvairaus, kokybiško maisto. Vis tobulindamas, keičiamas maisto meniu. Ar pamenate kokius patiekalus gamindavo mums mūsų močiutės, mamos vaikystėje? Jei ne, tai apsilankyti siūlau būtent čia " Prie Angelo" restorane Vilniuje. Jauki, rami aplinka. Nuoširdus, aukšto lygio, greito aptarnavimo restoranas. Išėjusi jaučiuosi tarsi būčiau grįžusi iš praeities iš močiutės ar mamos namų, kur visada norisi sugrįžti atgal!
2022-05-17 21:49:15
Teko remontuoti automobilį KORPO autoservise, kuris yra Riešėje. Visų remonto procesu pasirūpino vadybininkas Domas. Tokio malonaus ir sąžiningo darbuotojo šiais laikais dar neteko sutikti, kuriam rūpėtų, kad klientas būtinai liktų patenkintas visos komandos darbu ir atlieka ne tik į vadybiniko pareigas įeinančius darbus, bet ir plovėjo pareigas, kad tik klientas liktų patenkintas. Man tekdavo kituose autoservisuose susidurti tik su tokia pozicija- " Kam moteriai aiškinti apie automobilį, vis tiek nieko nesupras" .
Noriu nuoširdžiai padėkoti vadybininkui Domui už mandagų aptarnavimą ir sažinigą darbą.
2022-05-17 20:57:54
UAB Vedrana užsiima klientų klaidinimu ir išsisukinėjimu nuo atsakomybės dėl savo padaryto neapdairumo.
Nusipirkome šiltnamio stoglangio atidarytuvą. Vietoj užsakyto daikto gavome kitą daiktą su kitomis techninėmis charkteristikomis.
Gavę prekę kuri iš esmės skiriasi savo konstrukcija ir techniniais parametrais (maksimalų ilgį išskleistoje padėtyje), kreipėmės dėl prekės pakeitimo į užsakytą, nes mes negalime panaudoti alternatyvios prekės dėl per didelių gabaritinių matmenų.
Rezultatas: Turiu prekes kurių negaliu panaudoti, o įmonė atsisako ištaisyti klaidą, nes esą mes gavome tą ką užsisakėme. Kreipsimės į atitinkamas institucijas dėl klaidinančios reklamos naudojimo internetiniame puslapyje (atsižvelgiant į tai, kad nėra kitų informacijos šaltinių puslapyje perkant prekę, pagal ką vartotojas galėtų pasitikrinti perkamos prekės ilgį, prekės aprašymo skiltyje ilgis nėra nuroytas, o jis apsprendžia ar prekė tinkama ar ne.
Ilgis nurodytas atskiroje schemoje prie prekės nuotraukų. Taigi šioje situacijoje vartotojui nebuvo net teorinės galimybės nusipirkti tinkamą produktą, o finansinius nuostolius dėl betverkės jų interneto puslapyje pagal juos neša pats pirkėjas.
2022-05-17 19:06:44
Ukmergės g. Depo, atkreipkite dėmesį į savo darbuotojų aptarnavimo kultūrą, ar pravedinėkite kokius nors mokymus, kaip bendrauti su klientais. Lauke prie gėlių bendravimas tragedija! Atrodo kaltas turėtum jaustis, kad paklausei kažko. Jūsų neaukšta šviesiaplaukė darbuotoja išdėjo į šuns dienas paklausus žemės kainos, nusiuntė pas kitą, ta kita nusiuntė pas vyruką krautuve, jis atgal pas tą pačią. Ir nuo vieno prie kito sunkiausia žemių maišą teko vežiotis, tik tam kad sužinoti kainą! Pakėlus triukšmą ir pareikalavus kviesti pamainos vadovą pro šalį važiavo ir sustojo jauna mergina su šalmu, paklausė kas nutiko, atsiprašė už visus ir per pusę minutės pasakė kainą. Vienintelė maloni ir adekvati sutikta darbuotoja. Ačiū jai. O su kitais pabendravus grįžt į depo noras nekiltų.
2022-05-17 12:53:55
Stebiuosi, kad šitokia tvarka gali egzistuoti parduotuvėje. Reikėjo plevelės, apvaikščiojau visą parduotuvę, konsultanto nė vieno. Paklausiau kasininkės, si piktai debtelejo, kad ji kasininkė. Šitoks bendravimas su klientais-išskirtinis atvejis. Kitur to jau nėra. Norėtųsi, kad parduotuvės administracija atkreiptų demesį. Jei darbuotoją erzina klientai, gal pasiūlyti kitą darbo vietą. Gėda!
2022-05-17 08:32:17
Gerb. ,Eimi, nuoširdžiai apgailestaujame dėl Jūsų nemalonios patirties ir sukeltų nepatogumų. Kad galėtume tiksliau išsiaiškinti situaciją, kviečiame užpildyti pretenzijos formą https://dextera.lt/pretenzijos-forma/ Kiekviena pretenzija yra išnagrinėjama, išsprendžiama, o išaiškėjusios problemos priežastys leidžia pagerinti klientų aptarnavimą, gamybos ar logistikos procesus, išvengti panašių situacijų ateityje. Jūsų dėka tobulėjame ir mes.
2022-05-17 08:25:08
Gerb., Egle, nuoširdžiai apgailestaujame dėl Jūsų nemalonios patirties ir sukeltų nepatogumų. Kad galėtume tiksliau išsiaiškinti situaciją, kviečiame užpildyti pretenzijos formą https://dextera.lt/pretenzijos-forma/ Kiekviena pretenzija yra išnagrinėjama, išsprendžiama, o išaiškėjusios problemos priežastys leidžia pagerinti klientų aptarnavimą, gamybos ar logistikos procesus, išvengti panašių situacijų ateityje. Jūsų dėka tobulėjame ir mes.
2022-05-16 23:28:26
Profdarbai@gmail.com DUSK TU PLAGO KARALIENE, aferiuga :)
2022-05-16 22:50:29
Issirinkom terminas buvo 3men,po 4men skambinam sako reiks dar 3men laukti.Jssirinkom is to ka turi vietoj,nes to ka nori nesugeba ivikdyti.Atvazevo somontavo,pirma vakara sugedo valdymas nesireguliuoja visiskai vienas langas,kiti langai uzdengus kiaurai persimato.Is visu langu tik vienas pilnai uzsidenge.Kaip taip dirbti,geda turetu buti.
2022-05-16 21:34:59
IKI Moletai! tokio aptarnavimo niekam nelinkeciau. IKI parduotuve turetu atsizvelgti i darbuotoju aptarnavimo mokymus. Kai kasininke akis drasko kad vaikas nesiojosi preke ir ja liete todel privalote ja nusipirkti. Ir susimokejus sarkastiskai numeta ceki ir pasako jog gimtadienio proga kitam apsipirkimui 10% nuolaida. tai gal geriau ta 10% nuolaida investuokite i darbuotoju mokymus! Daugiu kojos nekelsiu i tokia parduotuve vien del aptarnavimo! Fu!
2022-05-16 18:50:40
Noriu padekot ir dideli aciu pasakyt pardavejoms kurios dirba Kedainiu basnaviciaus gatvej .eurokos parduotuvej..sios merginos nuostabios ir begalo mandagios visada sugristu tik pas jas !!
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.