2024-03-19 08:09:06
Tokios prastos kokybės augalų nebuvau mačiusi. Sukišti į vazoną sudžiūvę stagarai, niekada Vitafloroje daugiau nežsakinėsiu, gėda Vitaflorai, gėda...
2024-03-19 07:39:45
Paskelbė Ermitažas, kad plytelių glaistui CERESIT nuolaida iki 35 procentų, pasiimu prekias, sumokėjęs pastebiu, kad jokios nuolaidos netaikė. Pasirodo, kažkoks kiekis po stalu paslėpas prie įėjimo, kur visiškai nesimoto, bet kaip skelbiama reklamoje, kad visiems ceresit glaistams, neatitinka relybės. Ir taip pastoviai tenai apgaudinėja,
2024-03-18 21:33:28
Labai prastas aptarnavimas. Siunta i itella atkeliavo kovo 5 d., kelias dienas buvo rusiuojama, nes truko vietu pastomatose. Skambinau, itikino, kad siunta galesiu atsiimti pati, zadejo, kas atsius sms, kada galima jau bus atsiimti. Veliau pasirodo, kad mano skambutis prasilenke su kurjeriu ir kurjeris isveze siunta i pristatyma. Tada itikino, kad bus galima atsiimti is kurjerio, kuris paskambins ir pranes, kurioje vietoje jam patogu bus atiduoti. Galu gali taip niekas ir nepristate, nepaskambino ir nieko nepranese, po dar keliu skambuciu atsakymas, kad atsiimti jau tada diena pasirodo negalima… “Pristatyti galesime tik artimiausia darbo diena”. Pristate kovo 11 d.. Labai nemalonu, ypac kai kelis kartus pakartoji, kad siunta svarbu gauti buvo butent ta diena.
2024-03-18 18:48:11
Puiki parduotuvė
Greitas pristatymas gavau sekančia dieną
Prekių kokybė irgi labai gera
2024-03-18 18:31:21
kad jus kurvas sikancius sutrauktu , gandonai, kad jus isdvestumet visi greiciau velniai jobani urodai
2024-03-18 14:17:29
Alytuj, Rotušės g. 14, dirba nuostabi moteris vardu Jolanta. (Kovo 18d) ~13h
Nuostabus ir profesionalus aptarnavimas, lygiai taip pat profesionalus bendravimas.
Tik geriausi atsiliepimai šiai merginai, matosi kad myli ir išmano savo darbą!
Esu labai dėkinga.
Dar neteko susidurt su tokiu profesionaliu klientų aptarnavimu :)
Būtų smagu jog valdžia atsižvelgtų į tai :)
Vertinkit tokius darbuotojus! Jų vienetai!
2024-03-18 13:38:34
Kovo 16 uzsisakiau kovotojo kebaba + papildomai sonines uz 0.7 cnt. Kebabe buvo vien kopustai su ziupsneliu mesos ir 2 gabaliukais sonines. Jei buciau norejes salotu tai ne ten uzsakineciau
2024-03-18 13:00:52
Kaip visada, jei tik siunta atsiduria Itelloje, problemų neišvengsi - iš Vokietijos siunta atėjo per parą, o Itella jau rūšiuoja nuo 15 dienos. Paskambinus kalba tą patį - pristatysime per 1-2 darbo dienas. Siaubinga. DHL turėtų daryti išvadas ir neturėti su jais jokių reikalų.
2024-03-18 08:08:57
asilo beretes blet
2024-03-18 07:32:20
Nuostabus veterinaras ir priemimas ir eiga viso proceso,sterilizavo katinuka viskas praėjo puikiai,visiem rekomenduoju šį nuostabu veterinarą išties puikus žmogus.
Su diždiause pagarbą gerbemam veterinarui Rimantui Jurevičkui❤️❤️❤️
2024-03-17 22:49:03
Absoliuciai katastrofiska imone. Reguliariai gaunu siuntas is Amazon'o, kurias Lietuvoje paprastai pristato f*****g Itella. Privalo pristatyti i namu adresa, bet to niekada nedaro. Per teleona izulus ir arogantiski. Meta siuntas i jiems patogius terminalus ir siunca SMS, kad klientas pats atsiimtu. Mano atveju reiketu siuo tikslu vaziuoti 40 min.i rajono centra. Tekdavo po 2-4 kartus skambinti, kad persiustu i namu adresa. Vietoj to persiuncia is vieno terminalo i kita, neretai net kitame rajone (pav. Silute, po to Silale). Per pastaruosius du metu i namus pristate vininteli karta po eiles skambuciu ir tik per trecia persiuntima!
Pavyko susitarti su Amazonu, kad man NIEKADA daugiau nebesiustu su DHL/Itella. Dabar siuntos ateina is Vokietijos i namus per 3-5 dienas.
Tikiuosi neuzilgo isaus diena, kai jie subankrutuos ar del kitos prizasties uzsidarys. Pasaulis bus be ju laimingesnis!
2024-03-16 22:06:10
Pirkau baldus Kaune, esu labai patenkinta, nuo užsakymo pateikimo iki pristatymo, ačiū kolektyvui, rekomenduoju
2024-03-16 17:56:58
Labai nusivyliau savitarnos darbuotojais lidl brazdžionio g. 23B, Kaune, vijūkų rajone. Apsipirkau 2024 03 16d. 12 val 12 min. Dirbo pagyvenusi šviesiais plaukais moteris ir vyras. Buvau su mažu 1.5 metų vaiku, kuris spiegė, mėtė prekes, kritinėjo ant žemės, bėgiojo po parduotuvę ir aš tenorėjau greičiau apsipirkti. Prireikė pašalinti prekę iš krepšelio. Kviečiau konsultantą. Jie mane tiesiog ignoravo. Pakviečiau balsu tris kartus. Šviesi moteris toliau plepėjo su kasininke, o vyras prieidinėjo prie kitų, bet ne prie manęs. Pakviečiau dar kartą. Jau pradėjo ir pirkėjai sakyti jiems, jog prieikit, moteriai sunku su mažu vaiku. Šviesi moteris ne tik, kad nepadėjo, bet vis anuliuodavo mano iškvietimą ir spalva kasos lemputės pasikeisdavo iš raudonos į žalią. Palaukiau, kol vyras priėjo prie dar kito pirkėjo, jau maniau, jog prieis prie manęs, bet ne! Jis nuėjo prie šviesios konsultantės ir jie pradėjo šnekėtis visiškai mane ignoruodami. Aš likau nesupratusi tokio elgesio, man tai pirmas toks kartas. Kol piktai nepriėjau prie jų ir nepakviečiau - dėmesio nesulaukiau. Mano vaikas tuo metu sėkmingai bėgiojo prie kitų žmonių, mėtė prekes, o aš laksčiau iš paskos. Mūsų nepastebėti buvo neįmanoma. Nusivylusi tų dviejų žmonių aptarnavimu, jaučiausi tikrai nesupratusi už ką nusipelniau tokio jų elgesio. Maximoje yra specialios kasos, kuriose aptarnaujama greičiau, o lidl parduotuvese mamos su mažamečiais diskriminuojamos .
2024-03-16 17:37:04
Labai blogai . Išmokos nėra išmokamos . Žmones apgaudinejami . Nerekomenduoju.
2024-03-16 17:30:26
paprašius įpukšti patikusių kvėpalų mėginuką, atsakė, kad tik perkant mėginukas išduodamas paprašius nusipirkti tų pačių kvepalų mėginuko nebuvo nieko atsakyta ir su kolegė toliau kalbėjos savas 346
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.