KILOBAITAS, UAB Atsiliepimai, Skundai
evalduhas
2022-08-14 00:31:40
nu nepykite,kitaip nemoku. tik apipisinet
Aiste
2022-08-14 00:21:04
Pasidalinsiu savo istorija apie Kilobaitą Kaune - viskas gerai kol gerai, bet kai susiduri su garantiniu aptarnavimu, prasideda įdomybės. Pradėkime nuo to, kad kompiuteris garantiniam remontui buvo nuneštas su aiškia diagnoze, greičiausiai procesorius, jei ne - motininė. Kompiuterio remonto teko laukti 2 mėn. Tiksliau nelaukti, o eiti ir klausinėti - gal jis jau grįžo. Paprašius, kad gal susisiekim su servisu, ir paklauskim kodėl taip ilgai negrįžta, atsakymas vienas - laukti.
Teisių pažeidimas
2022-08-13 22:15:12
Buvo internetu užsakyta prekė, ją parsivežus namo išpakavus pastebėta jog trūksta detalių. Iškart nuvežta į parduotuvę, kurioje atsisakė pakeisti prekę kokybiška ar grąžinti pinigus, nes mes grąžiname ne pilnos komplektacijos prekę (nors patys tokią gavome), jie sutinka tik pildyti garantinį remontą (apie 30d.d sprendimas) su kuriuo aš nesutinku.
klientas
2022-08-13 21:22:29
direktorius i laiskus neatraso. gal berastis
bbis
2022-08-06 00:01:00
eikit visi mitkai nx,jobani
jau greita fricas is ligonines
2022-08-05 23:56:31
jau greitai. Sveksna kazka rezga.lauk lauk lauk . cia tau ne bute ne savo registruot
JOHN
2022-08-05 23:52:25
Pirkau nešiojamą kompiuterį, kai pirkau darbuotojas sakė, kad jeigu kompiuteris neveiks, ar bus kokių pažeidimų galėsiu atnešti kompiuterį ir man jį pakeis. Deja, kompiuterio HDD buvo pažeistas, tačiau atėjus į Kilobaitas saloną man pasakė, kad jie nieko negali padaryti ir turiu pats vežti į garantinį ir pats viską susitvarkyti. Negana to, kad perkant man melavo (kad pakeis, sutvarkys), bet dar ir darbuotojas vos nepasityčiodamas mane išsiuntė tvarkytis kompiuterį pačiam be jokios pagalbos. Įvertinu 1/10, gaila, kad Kilobaitas taip negarbingai elgiasi su savo klientais, niekada gyvenime iš čia nebepirksiu, ir niekam nerekomenduosiu.
Vykintas
2022-08-05 21:54:36
Sveiki, norėjau grąžinti netinkamai veikiančią kamerą. Pirkimas internetu, privalo priimti per 14 dienų. Atažiavau po trijų darbo dienų. Pabandysiu išvardinti kiek sugebėjo per penkias minutes pridaryti "Dmitrij".
1. Atsisakė iš viso priimti prekę, nes "atvažiuokit pirmadienį". Nors internete nurodytas darbo laikas šeštadienį, ir ofisas dirba. (gyvenu už 25 kilometrų).
2. Primygtinai paprašius priimti prekę ir grąžinti pinigus, vis tiek buvo atsisakyta.
3. Paklaustas atsissakė pasakyti savo pavardę, pareigas ir parodyti darbuotojo pažymėjimą. (kaip kitaip užfiksuoti atsisakymą ir parašyti skundą?)
4. Atsisakė raštiškai parašyti kad atsisako priimti prekę.
5. Pradėjo kabinėtis prie pačios prekės. Kodėl nuimtas celofanas nuo prekės (kaip kitaip ją išpakuoti?). Kodėl laidas ne taip suvyniotas? Kodėl pirštų pėdsakas yra ant kameros korpuso juodos blizgios dalies. "Kaip aš parduosiu". (įdomu kaip parduos netinkamai veikiančią prekę antrą kartą?)
6. Šalia buvęs darbuotojas niekaip nebandė sušvelninti situacijos ar perimti inciatyvos. Kas tokioje situacijoje būtų visai tinkama išeitis.
Išvada: neturėkite reikalų, nes garantija bus "celofanas suplėšytas" ir "ateikite pirmadienį".
Tomce221
2022-08-05 21:52:30
Daugiau niekad nepirkčiau iš Kilobaito kompiuterio nei kitam rekomenduočiau. Maždaug prieš pusmetį pirkau iš Kauno Kilobaito stalinį kompiuterį. Visų pirmą labai nustebino kainos. Nes kiek žinau nuo anksčiau Kilobaitas buvo vos ne vienas iš pigiausių parduotuvių. Dabar kaina tikrai kompiuterio nebuvo pigesnė lyginanat su skytech ar pan. Kompiuterio korpusas visiškai kitoks negu kaip parodyta jų puslapyje. Dar bandžiau aiškintis sakau čia ne mano prekė, aš su tokiu korpusu kompiuterio neužsakinėjau. Po konflikto jie paaiškina kad jie puslapyje savo įdeda bet kokį paveiksliuką prie kompiuterio aprašymo, tačiau korpusą paima tokį, kokį turi. Kompiuterio būklė - pvz: maitinimo blokas prisuktas vos tik ant 2 varžtų. Kaip matote nuotraukoje. Laidai netvarkingi viduje sumesti net su užtempėjais neužtraukti, belekaip sumesti. Esmė, kad sumokėjau tai kaip už naują pc, tačiau kompiuterio suma neverta kaip naujo daikto! Nieko nesakau jei tai būtų iš serviso naudotas perinktas pc ir pan, bet čia kaip apie naują daiktą negali būti nei kalbos!
Kilobatas
2022-08-04 00:32:07
Kilobaitas, Kalvarijų g. 98, Vilniuje, įžūlus bendravimas, sukčių elgesys! Bandė įkišti prastesnės kokybės procesorių. Ne tą, kuris buvo užsakytas. Praplikęs dėdė (atseit vadybininkas) parduotuvėje man demonstravo nepasitenkinimą ir klausinėjo: -O koks skirtumas? Nežinojo kuo skiriasi SRH3C ir SRH78 Intel CPU, nors šią informaciją pirkėjui dar pardavimo metu privalėjo suteikti pardavėjas, neegzaminuodamas pirkėjo atsiimant prekę. Pažymėsiu, kad skirtumas yra, tačiau aš nemokamai nekonsultuoju. Galiu surengti mokamą seminarą apie prekes ir paslaugas, įskaitant bendravimo mokymus, specialiai Kilobaito vadybininkams, nes matau, kad yra toks poreikis. Bendraujant parduotuvėje išreiškiau aiškų prašymą (valstybine kalba), pristatyti būtent tą procesorių, kuris buvo užsakytas. Prekės turi būti nepažeistose pakuotėse. Nepaisant prašymo, CPU užsakymas nebuvo įvykdytas, o pardavėjo sistemoje kažkodėl buvo atžymėta, kad „užsakymas atiduotas“. Ir dar. Užsakyta vaizdo plokštė, kurios vertė gerokai viršijo daugelio šios firmos parduodamų kompiuterių kainą, buvo su pažeista pakuote, tačiau man bandė atiduoti kaip naują. Problemos nebuvo išspręstos, užsakymai per reklamuotą 2-3 d. d. terminą nebuvo įvykdyti. Rezultatas. Tuščiai sugaištas laikas ir nuostoliai dėl per tą laiką pakilusių prekių kainų. Plius transporto išlaidos kelionei į parduotuvę.
skundas
2022-07-27 21:19:33
Labai gailiuos, jog nepaskaičiau atsiliepimų iki šiol, matau, kad daug žmonių susidūrė su ta pačia problema kaip aš. Praeitą savaitę užsisakiau kompiuterį internetu, žadėtas pristatymas per kelias dienas, užsitęsė iki savaitės, nusprendžiau patikrinti užsakymo būseną. Na ir kaip nekeista, užsakymas atšauktas.. Bandant prisiskambinti nepavyksta, iškart nusimeta savaime, toks jausmas, kad mano numeris buvęs užsakyme šiuo metu yra užblokuotas. Važiuosiu šiandien į fizinę parduotuvę aiškintis, bet jau maždaug žinau ko tikėtis, kad bandys įsiūlyti kitą man nereikalingą prekę ir bandys nusiplauti nuo savo eilinės apgavystės. Nerekomenduoju, na nebent tiems, kurie turit marias laiko ir norite susigadinti nuotaiką su šia niekam tikusia įmone.
kilobaitas
2022-07-27 00:33:16
Nuneši daiktą į garantinį aptarnavimą, prižada, kad rytoj išsiųs į Lenkija patikrinimui kuris užtruks mėnesi, čiulbia gražiai, popieriukus įformina. Sekančia dieną skambina pranešti, kad PAĖMĖ sau į namus, pažaidė su mano į garantinį aptarnavimą nuneštu žaidimų pultelių, nusprendė, kad VISKAS yra tvarkoje, ir sekančią dieną atidavė. Dar paaiškėja, kad jei preke butu išsiųsta I Lenkija ir nustatyta, kad defektu nėra, man reikėtų sumokėti transportavimo ir tikrinimo bauda. Anot jų, jie neturi galimybes patikrinti prekes parduotuvėje. Bet palaukit, aš turiu galiojančia garantija. Kokios dar baudos? Kodėl darbuotojas nusineša mano preke sau I namus ir naudojasi ja savo naudai su pretekstu kad "tikrina" . Stambus parduotuvių tinklas Lietuvoje, bet vargšai neturi deramos garantines apžiūros? Ne parduotuve, o absurdas.
Robert
2022-07-18 13:34:18
Niekam nerekomenduoju. Įsiūlė prekę, apipavidalino kaip LABAI GERĄ. Kas neatitiko tiesos. Nenorėjo priimt grąžinimą o po to dar 10 eurų už tą tapį grąžinimą pasiemė.
K
2022-07-10 19:14:32
Jus puikiai suprantate, kad esate neteisūs, t.y. pateikėte klaidingą informaciją apie prekę tyčia, norėdami padidinti prekės vertę, ar per aplaidumą. Todėl dėl atsainaus jūsų požiūrio į savo klientus aš būsiu priverstas perspėti kitus jūsų būsimus klientus, kad "Kilobaitas" dirba nesąžiningai.
Fricas
2022-07-08 10:46:17
jau greitai
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę KILOBAITAS, UAB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.