2023-12-05 10:44:09
Gerb. Eduardai,
Ačiū už atsiliepimą - perduosime kolegoms.
Laimingi klientai yra pats didžiausias mūsų darbo įvertinimas. Ačiū jums!
2023-12-05 10:36:40
Jokiais būdais nepirkite. Prekė pirkta spalio mėnesį, negavus per nurodytą terminą paprašyta grąžinti pinigus. Praėjus pinigų pervedimo terminui, jie nepervesti. Dabar ir telefonu nekielia ir fizinė parduotuvė nebeveikia
2023-12-04 23:43:46
Gautas pranešimas atėjo siunta.
Prašymas raštu perkelti siuntą, nes pristatymas toli nuo namų...
Atsakymas konsultacijos raštu gautas –siunta perkelta.. Antras atsakymas-dėl siuntų gausos prašymas perduotas bus greitu metu.
Taip praeina daugiau nei savaite - naujas siuntos pranešimas vėl iš to pačio paštomato, kur ir buvo. Niekas nepasikeitė.. Maitinimasis pažadais kiekvieną dieną - pristatymas rytoj ir t. t.
Nei vienos siuntos šiai Ittelai-pažadų kontorai, nepavyko ptistatyti laiku, greitai ir be jokių nesąmonių.
Įdomu ar būna kas parašo šiai įmonei pagyrimą?
2023-12-04 22:31:34
Visų pirma nebuvo pasakyta apie vykstančius pasiūlymus, buvo blogai pagaminti akiniai( įdėtos ne tos dioptrijos) taip pat blogai buvo sucentruota, nes kairė akis žvairavo, žinoma buvo pakartotinai užrašyta akių patikrai, akinius perdarė.Tvykus atsiimti jau perdarytų akinių mandagumo nulis, toks jausmas, kad pats kaltas. Net atsiprašau nesugebėjo pasakyti. Nerekomenduoju! Kol perkate jums šypsosis, kai ateisite su problema visos šypsenos ir mandagumas išgaruoja ir pradedamos sekti pasakos, kad taip turi būti, kad čia nekeičiame ir panašiai.
2023-12-04 21:24:35
Sinsay e-parduotuvėje užsisakiau šlepetes ir gavau net dvi kairiajai kojai! Dešinės šlepetės nerasta. Taip pat nebuvo etiketės, sumesta bet kaip. Tokio aplaidumo dar neteko matyti. Norint grąžinti prekes ir atgauti pinigus "prekės turi būti originalioje pakuotėje, su etiketėm" ir t.t. bet ką man daryti jeigu jų net nebuvo?! Apgailėtini scameriai neverti mūsų visų pinigų ir laiko gaištant su jais.
2023-12-04 16:09:34
Siunta savaitę laiko Kauno terminale buvo "rūšiuojama". Susiekus su klientu aptarnavimu vis informacija perduodama kažkam, o konkrečių atsakymų nėra. Siunta turi būti pristatoma į paštomatą, tačiau įmonė pati nusprendė vežti į namus. Veža jau 3 dienas, tačiau kaip siuntos nėra, taip nėra. Vis atsakymas labai daug darbo, nespėjam ir pan. Nerekomenduoju! Įmonei labai rimtai reikia padirbėti su darbų organizavimu ir klientu aptarnavimu!
2023-12-04 16:02:29
Keiskite Kauno Lukšio 58-1 pašto darbuotojus arba įdarbinkite daugiau. Darbuotojai niekur neskuba, eilėse susidaro po 27-30 laukiančiųjų, o darbuotoja su juodom šaknim ir akiniais iš viso beveik nieko nedirba
2023-12-04 15:46:39
siunta 5 dienas pragulejo sandėly, ryte atsiunčia žinutę - siunta pristatoma tokiu ir tokiu adresu. po pietų - pristatymo būdą pakeitė gavėjas, nors su gavėju nieks nesusiekė. o siuntos kaip nėr taip nėr.
2023-12-04 15:27:57
Labai nemalonus aptarnavimas Kauno Akropolyje. Atvykau šiandien gruodžio 4d. Apie 15val. Norėdama įsigyti naujus akinius, tačiau nei viena iš trijų darbuotojų net nepasisveikino su manimi. Viena iš vis praėjo pro mane, pažiūrėjo ir nuėjo… keista pagalvojau, nejau toks nemalonus aptarnavimas gali būti iš visų darbuotojų?
2023-12-04 15:12:19
Pirktas paltas su dirbtinu kailiu viduje, išėjus ir auto nuvažiavus į darbą, nusivilkus pakraupau, visi drabužiai apsivėlę tais dirbtiniais šėriais, dar griaužė nugarą per ploną aprangą. Sekančią dieną vykau grąžinti. Nemaloni pardavėja pasakė, jog taip turi būti. Tuomet aš pasiūliau visoms joms apsivilkti, nei viena neišdrįso, pasakė negalinčios. Taigi grąžinu, pasirašau lapą, ekspertai tik trečiadienį paims ir kitą grąžins, įvertins....aš galiu juos nuvesti į kitus skyrius, aprodyti kas yra kokybė. Taigi ar grąžins pinigus? Ar išims prekę iš apyvartos? Aš jau su kitu drabužiu, kitam skyriuje nusipirkau. Pardavėjos bendravimas nulis. Administratorė jauna ir nielabai suprantanti kas ta kokybė. Žiūrėsim ką didieji ekspertai pasakys...nerekomenduoju šios produkcijos, suprastėjo labai.
2023-12-04 14:49:56
Du jauni darbuotojai Aurimas ir Nerijus montavo garažo vartus Prienuose. Darbą atliko tvarkingai, kokybiškai, greitai (3 val. 15 min.) O, dar ir mandagūs. Ačiū. Eduardas
2023-12-04 12:25:40
Taip ir bus. Bankas pasiėmė automobilį. VMI bei Sodra irgi pasiims savo pinigus. Įdomu tai kad lapkričio gale pasikeitė informacija apie akcininkus. Greičiausiai slepiami tikrieji savininkai. Galimai užrašai akcijas ant asocialaus asmens ir visi galai nutrūksta
2023-12-04 11:00:27
Jiems jau nepriklauso automobilis :D sukasi.
2023-12-04 09:24:16
12,02 norejom uzsakiti maista. IRRRRR mums buvo atmesta, SMS atejo kad mes per toli gyvenom., o gyvenom mieste .kas čia per servisas? mes gy mokam pinigus, o ne nemokamai. noriu gauti atsakima kodel jusu imone atmetat musu užsakyma. visas vakaras buvo sugadintas.
2023-12-03 20:47:44
Tragedija, praganytos trys siuntos. Nesuveike pakartotionio pristatymo sistema, telefonu uzpildzius duomenis, jie ju nemato, sistemoje nemato ir to, kad buvo uzpildyti prasymai del pakartotionio pristatymo.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.