2022-05-19 21:08:35
Neduok dieve tokios gyditojos is visos sirdies nepatariu .Visai nesiklauso ligonio ignoruoja kekviena zodi net negirdi.Sesele gera bet jau si guditoja be jokio supratimo apie tyrimus , kraujo tirstumas dydelis sako tyrimai geri .Kai pamate kiti daktarai tyrimus buvo apake.Patys liepe keiskit gydotoja.Tikrai patariu jokiu budu ne jai norite numirti tuomet galite naudotis jos paslaugomis
2022-05-19 16:12:46
vage ,neatnesa laisku , tipo nerado aha..... laikrascius kas antra savaite gaunu jai gaunu ...
2022-05-19 15:38:12
Vakar paskambino iš bitės ir sako jog man šiandien laiminga diena ir kad man skambina pati vadybininkė Justė nr +37068588437 ir aš esu atrinktas iš kelių bitės klientų, nes esu 7men lojalus ir laiku mokantis sąskaitas. Sako jog už tai bitė DOVANOJA 500 eurų vertės LG 43inch išmanūjį TV + kortelę su neribotų internetu, bei labai gražiai ir greitai kalba apie televizoriaus specifikacijas. Aš atsakiau jog turiu bitės neribotą wifi, bei tel kortelę. Ji atsakė nesvarbu mes siunčiame visiškai nemokamai visiems atrinktiems klientams korteles kartų su TV. Po maždaug 8min trukusio pokalbio koks aš laimingas, kaip man pasisekė ir jog tapau bonus klubo nariu kur nuo šiol man bus taikomos 70% nuolaidos ateities planams ir pan. Paklausė ar ryt aš būsiu namie, kad kurjeris galėtų pristatyti TV. Atsakiau jog būsiu. Dar pasakė jog isivesčiau jos nr, neva ji bus nuo šiol mano asmeninė vadybininke jei prireiks ko iš bitės. Po pokalbio kalbam su žmona, nejau dovanų gausim televizorių... Šį rytą vėl sulaikiu skambučio iš bitės, tos pačios vadybininkės Jūstės. Ji teiraujasi ar gavau iš kurjerio žinutę, kelintą val pristatys TV. Atsakiau jog gavau ir pasiteiravau jos dar karta ar tikrai nereiks nieko mokėti už šį televizorių. Ji nukreipė tema jog siunčiame nemokamai ir t.t., aš dar kartą klausiau ar ji supranta mano klausimą ir ar man nereikės mokėti kiekvieną mėnesį jokio abonentinio mokesčio už šį TV. Po kelių tokiu klausimų ir išsisukinejimu nuo tiesioginio atsakymo galiausiai ji nebeturėjo kur nukreipti temos ir Ji atsakė jog yra 20 eurų mokestis 24 mėn. Aš jos ir klausiu kodėl ji nesakė vakar, kad tai yra sutartis, ji atsakė, kad sutartis bus kartu su TV kai atveš kurjeris. Aš jai sakau : juk sakėte vakar, kad tai dovanair jog man visiškai niekonereiks mokėti. ji atsakė : turbūt nesusišnekėjome. Aš jei ir sakau jei norėčiau išsimokėtinai TV tai pats užsisakyčiau, dabar jūs man išsiuntėte TV su sutartimi 24 mėn, o sakote jog tai dovana. Jeigu būčiau pasirašęs kurjeriui atvežus TV dokumentus, būčiau gavęs ne TV dovanų, o 500euru vertės TV išsimokejimui apgaulės būdu. Pasakiau jei sulaukusiu dar tokio skambučio, kreipsiuos i policiją dėl bandymo apgaulės būdu įsiulyti įranga. Po pokalbio atšaukiau kurjerį. Tikiu jog yra taip jau apgautu žmonių, todėl linkiu būti atidiems ir atsargiems su BITE
2022-05-19 13:56:41
Sveiki
Noriu pasidalinti savo patirtimi su bendrove Sitium
Ir proekta Misko Ardai
As laukiau 1.5 metus savo buta
Ir va......
Tokja staigmena....
Sitius pardavimo agentai (Gabriele ir Dziuginta) nutrauke venapusiskai mano sutarti ,del isigiimo buto.
Neko man ne sakant.
Viska ka as išgirdau-tai kad mes nutraukem su jomis sutarti venosalisko budu....
Ir viskas.
Tai noriu užduotį ca klausima???
Ar tai teisingai-pres du mėnesius įsigijimo mano buta...
Ar jums neatrodo kad ca ira sukčiavimas...ir noras pasipelnyti. Del to kad no mano rezervavimo iki siol butai pabrango 50%.....
10 kart dabar reikia pagalvot
Preš taip kad pasirasit su ta bendrove sutarti.
Ir as ne venas toks.
Laukiu jusu patarimu ir komentaru.
Aciu
2022-05-19 13:43:07
Vakar užsipirkome Lidle Justiniškių g. 126. Savitarnos kasose vaizdelis toks: viso yra 5 ar 6 kasos (tiksliai neatsimenu). Vienu metu prie penkių kasų stovi pirkėjai ir negali skenuoti prekių, žiba raudonos lemputės, kasos operacijos užblokuotos, kasos aparato ekrane užrašas "Laukite konsultanto". Pirkėjai laukia konsultanto. Konsultantas prie pirmo pirkėjo bando sutvarkyti problemą. Įspūdis toks, kad konsultantas ir pats nelabai susigaudo, ką reikia daryti, bet jis nėra pagrindinė problema. Vargais negalais konsultantas sutvarko pirmojo pirkėjo problemą, antrojo pirkėjo problemą. Prieina prie trečiojo pirkėjo, pas pirmąjį vėl užsižiebia raudona lemputė. Tada konsultantas grįžta prie pirmojo pirkėjo. Aš konsultanto pagalbos laukiu penktas eilėje. Būčiau nelaukęs ir ėjęs į bendrą kasą, bet viena prekė jau nuskenuota, negaliu išeiti. Po blaškymosi nuo vieno prie kito galų gale konsultantas pasiekia ketvirtąjį pirkėją, sutvarko jo problemą. Pradeda tvarkyti mano problemą, pas ketvirtąjį vėl užsižiebia raudona lemputė, vėl užsiblokavo. Ir patitėkit, raudonos lemputės užsižiebdavo ne dėl pirkėjų durnumo, neraštingumo, neišmanumo. Paprasčiausiai vieną prekę skenuoji- viskas gerai, kitą prekę skenuoji ir nei iš šio, nei iš to "stop". Pavyzdžiui, dėl ko pas mane įsižiebė. Pirkau pakuotę mineralinio vandens (6 buteliai). Ant pakuotės rankenos bar-kodas prilipdytas (du kodai- iš abiejų rankenos pusių). Skenuoju tą bar-kodą ir užsižiebia "Laukite konsultanto". Konsultantas priėjo, bet to prilipdyto bar-kodo jau neskenavo. Jis praplėšė butelių pakuotę, nuskenavo vieną butelį, atliko kasos aparate daugybos veiksmą ir problema išspręsta. Va taip.
Įvairios savitarnos, įvairios technologijos diegiamos tam, kad būtų patogiau. Lidle atrodo atvirkštinio tikslo siekiama. Gal tada pirkėjų patogumui bent įspėjimą galėtų parašyti- "Mieli pirkėjai, savitarnos kasose jūs galite įstrigti ilgam ir nespėti į paskutinį traukinį." ?
2022-05-18 21:33:59
Trečiadienį, apie puse 19 su vaikais užsukome į Grustę esančią Dariaus ir Girėno gatvėje Radviliškyje, tiesiog vaikams nupirkti ledų. Išsirinkome ledus ir nukeliavome prie kasos susimokėti. Rinkdamasi neatkreipiau dėmesio į kainą, bet ledų už 1,98 lyg nemačiau. Bet galbūt nepastebėjau pati. Susimokejusi tik atkreipiau dėmesį į kainą. Ji man pasirodė per didelė, todėl grįžusi prie kasininkės pasakiau kad man per brangu ir noriu grąžinti.
Tada to nesitikejau... Kasininkė pašaipiai per visą parduotuvę,kitai kasininkė, o gal ten vadovė, šaukdama, kad "ledai jai už 1,98 perbrangūs" ką daryti. Prie viso to gavau iš tos pačios kasininkės gavau informaciją, kad "zinokit yra ir dar brangesnių ".
Mano klaida kad aš neapsižiurejau kainų, bet manau kasininkės bendravimas toks su klientu yra nenormalu.
Kasininkė Ingryda (jei neklystu)
2022-05-18 21:29:37
Vilnui viršuliškių g 30 maximoi tokia darbuota Vida grubiai bendravo su darbuotoju viesai prie visu izeidinejo kol jis apsiverke apgailetina kad taip kolegos elges
2022-05-18 15:16:44
Siunta per DPD kurjerius negauta, motyvuojant tuo, kad adresatas nerastas.
Vakar buvo pranešta apie siuntos atvežimą. Visą dieną buvau nurodytu adresu.
Buvau užsiėmęs, skambučio negirdėjau, radau naują žinutę iš kurjerio, kad negali pristatyti siuntos.
Susiskambinus su kurjeriu, buvo pasakyta, kad neatsiliepus į skambutį kurjeris net nevažiuoja nurodytu adresu.
Paskambinus ir užregistravus skundą. Antrą kartą (kaip sužinojau vėliau paskambinęs į DPD Lietuva) kurjeris adreso nerado ir neskambino.
Apie siuntos būklę prižadėjo pranešti, bet atsakymo negavau.
Paskambinus sekančią dieną pasiklausti apie siuntos likimą, pranešta kad siunta grąžinama tiekėjui.
Reiškiu pretenziją DPD kurjerių įmonei. Kurjeriai patys nustato, kur jiems palankiau važiuoti ir iš viso ar važiuoti, ar skambinti.
Tai jau antras kartas kai DPD kurjeriai nuvilia savo darbu. Nors adresas randamas visomis navigacinėmis priemonėmis.
Siuntos sekimo elektroninė sistema -nieko nerodo.
Grubus bendravimas su klientais.
Administracija nevaldo situacijos.
Reiškiu pretenziją DPD Lietuva.
2022-05-18 14:11:09
Ozo parduotuvė atrodo tragiškai. Rūbai visi išvartyti, visur mėtosi. Žiauriai netvarkinga ir labai nemalonu apsipirkinėti. Daugiau ten nebegrįšiu.
2022-05-18 13:00:31
Apeikit kaip galit šią įmonę. Nei kobybiški darbo pasiūlymai, nei darbo priemonės. Siaubas
2022-05-18 12:12:29
Žemaičių pl. spaudos kioske dirba labai nemandagi, nuolat pikta ir šaukianti pardavėja. Ko nepaklausi iškarto šaukia ir varo lauk. Esu pasibaisėjus tokio aptarnavimo ir nesuprantu kodėl ją vis dar laiko šiam darbe? Norint papildyti el.bilietus keliais eurais visad bamba, kad jai kvito popierius brangiau kainuoja, o kiek ilgiau renkantis laikraštį ar žurnalą irgi varo lauk. Ilgai tylėjau, bandžiau suprasti žmogų, bet viskam yra ribos. Šiai moteriai tikrai negalima dirbti su žmonėm! Kiek galiu- tiek vengiu užeiti į šį kioską, bet šiandien, deja, ji ir vėl lygioj vietoj sugadino nuotaiką ir šaukė kito vyro akivaizdoje, nors viso labo tik papildžiau el.bilietą 14 eur.
2022-05-18 08:02:34
Pretenzija uzpildyta ta pati vakara,tik reakcijos is jusu jokios
2022-05-18 00:31:17
Naugarduko 32 12 neįmanoma susisiekt su administratoriumi jau 5 mėnesius tik sąskaitas siunčia be paaiskinimo
2022-05-17 23:07:46
Labai džiaugiuosi atradusi ši nuostabų restoraną. Kurį aprašyti pritrūksta man žodžių! Platus pasirinkimas įvairaus, kokybiško maisto. Vis tobulindamas, keičiamas maisto meniu. Ar pamenate kokius patiekalus gamindavo mums mūsų močiutės, mamos vaikystėje? Jei ne, tai apsilankyti siūlau būtent čia " Prie Angelo" restorane Vilniuje. Jauki, rami aplinka. Nuoširdus, aukšto lygio, greito aptarnavimo restoranas. Išėjusi jaučiuosi tarsi būčiau grįžusi iš praeities iš močiutės ar mamos namų, kur visada norisi sugrįžti atgal!
2022-05-17 21:49:15
Teko remontuoti automobilį KORPO autoservise, kuris yra Riešėje. Visų remonto procesu pasirūpino vadybininkas Domas. Tokio malonaus ir sąžiningo darbuotojo šiais laikais dar neteko sutikti, kuriam rūpėtų, kad klientas būtinai liktų patenkintas visos komandos darbu ir atlieka ne tik į vadybiniko pareigas įeinančius darbus, bet ir plovėjo pareigas, kad tik klientas liktų patenkintas. Man tekdavo kituose autoservisuose susidurti tik su tokia pozicija- " Kam moteriai aiškinti apie automobilį, vis tiek nieko nesupras" .
Noriu nuoširdžiai padėkoti vadybininkui Domui už mandagų aptarnavimą ir sažinigą darbą.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.