VARLE, UAB Atsiliepimai, Skundai
Dnr baldai
2024-01-05 10:18:29
Apmokėjus sąskaitą už prekę ir pateikus apmokėjimo kopiją buvo negalima atsiimti užsakytos prekės.
Objektas Vilniuj Ukmergės g 241 Pasak konsultantų para laiko kol suvaikščios apmokėjimas arba kol "neva buhalterė kuri sėdi kažkur" patvirtins gautą mokėjimą.
Mokėjimo išrašas ir yra įrodantis dokumentas. BET ne varlė lt. Kas ten dirba? Paskambinus į bendrą call centrą taip pat nieko nežino ir negali padėti. Nėra jokio padalinio vadovo vietoj kuris galėtų tokio pobūžio problemas spręsti. Buhalterė kaip "prezidentas" tik kol atsakys el laišku. Mūsų objektas patyrė nuostolius negavus užsakytos prekės. Dar ir dabar nuo vakarykščios dienos laukiam atsakymo bet niekas nesistengia.....
Su tokia politika ir aptarnavimu klientų nepritrauksite, o tik prarasite.
natalja
2023-09-28 20:02:09
Dažnai perku Varle.Lt internetu,tik šį kartą pasitaikė nekokybiška prekė.Džiugu,tame,kad be jokių problemų buvo priimta pretenzija ir grąžinti pinigai už nekokybišką prekę.Ačiū Mažeikių parduotuvės Varlė vaikinams,kurie išklausė nusiskundimus ir pasirūpino,kad būtų grąžinti pinigai už nekokybišką prekę
Aleksandras
2023-06-28 16:52:06
Niekada daugiau nebendrausiu su šita ŠARAGA! Rašo viena daro kita. Rašo kad prėke yra sandeleje kad pristatys per 1-2 d.d o kai praejo laikotarpis atsiunte sms kad preke bus pristatyta tik kita menesi . Tai kas čia per nesamone! ? ŽMONES APEIKYTE ŠITA NEKONKRETI firma
R.S.
2023-06-26 16:28:25
Pasibaisėtina įstaiga. Padariau užsakymą, kurį planavau atsiimti vėliau, tą suderinau tiek su jų klientų aptarnavimo centru, tiek su konkretaus miesto skyriaus vadybininku, kuriam užsakymas buvo priskirtas. Viskas buvo suderinta ir sutarta.
Kiek vėliau pastebėjau, kad užsakymas niekur nejuda ir jo būsena "sukurtas" nesikeičia. Sunerimau, nes prekė pas juos buvo tik viena.
Kreipiausi į vadybininką el.paštu, kad priminčiau apie susitarimą. laiškas liko ignoruotas. Telefono irgi nekėlė. Tada kreipiausi vėl į pagalbos centrą, kuris žadėjo su vadybininku susisiekti.
Po poros valandų gavau automatinę žinutę, kad užsakymas atšauktas, prekė išparduota.
Be abejo ji išparduota, tai buvo MANO UŽSAKYTA PREKĖ, ji liko viena, o vadybininkas nei piršto nepajudino dėl jos. Nesuprantu, ar jie bent kažkiek atsirenka, ką priima į darbą? Parašiau ir į jų a-lia "kokybės" el.paštą - jokio atsakymo ar atsiprašymo nuo birželio 15 dienos.
Tokios įmonės privalo bankrutuoti, laikosi tik ant lietuvių patiklumo ir tingėjimo kažką keisti.
Sandra PJ
2023-02-09 11:36:02
Taigi, parašiau per FB varle.lt ir paklausiau ar turi pasiūlyti kokį nuolaidos koduką naujam klientui. Tarkim, kad ir nemokamą pristatymą ar kokią kelių euriukų nuolaidą. Žinot, ką man atsakė? Jie atsakė, kad vertina tik lojalius ir ištikimus klientus ir tik jiems suteikia nuolaidų. Labai įdomu ar direktorius irgi taip pat mano? Visam pasauly praktika tokia, kad kompanijos vertina kiekvieną klientą nepaisant jo statuso, ypač vertina naujus klientus/kontraktus, kadangi tai padeda kompanijai plėtotis ir augti ir galų gale niekada nežinai, kas tai per klientas, kiek jis ateityje atneš pelno ir t.t.. O čia kas per šaraškino kontora? Su tokiu požiūriu toli nenueisi. Jeigu reikės ateityje rinktis tarp šios firmos ir daugelio kitų, žinoma, rinksiuos kitas ir VISIEMS KITIEMS REKOMENDUOJU DARYTI TĄ PATĮ.
T R
2023-02-08 16:10:28
Renkantis kur pirktis pc komponentus pasirinkta varlė dėl pristatymo terminų. Komentare nurodyta, kad pristatymo laikas sensityvus klausimas ir jei prekės negali būti pristatytos laiku, turi būti būtinai pranešta bent dieną prieš galutinį terminą. Atėjus pristatymo dienai ryte negali atsakyti kur yra kurios prekės, sako kad terminas pristatyt prekes iki dienos 18h. Tą pačią dieną, 15h likus 3h iki galutinio termino ateina informacija kad pristatymas nukeliamas dviems dienoms. Ką daryti su užsakymu, kai buvo pasitikėta varle? Atšaukti, lakstyti ir ieškoti kitose įmonese, nes buvom suklaidinti? Kodėl negalima buvo pranešti 1 diena prieš kad nebus pristatytos prekės? Būtume dėl varlės aplaidumo paaukoję laiko komponentus surinkti kitur. Mokėjome varlėje brangiau, nei pas konkurentus tik dėl pristatymo terminų, užbėgome rizikoms į priekį ir paprašėme apie nesklandumus pranešti kai jie kyla, o ne paskutiniu momentu. Rezultatas = pranešta paskutinę dieną likus 2h iki darbo dienos galo, pristatymas nukeltas dviems dienoms, kompiuterio nėra, svarbus momentas - praleistas. Pirkome varlėje metų metus, šį karta paskutinis kartas. Netikėkit pristatymų terminais, varlė prieš konkurentus nei kainomis, nei pristatymu, nei suportu jau nebekonkuruoja.
Tatjana
2023-01-24 09:27:41
Esu žiauriai nepatenkinta,pikta.Užsakiau prekę butent čia dėl geros kainos ir ale greito pristatymo.Prekė vėluoja jau 5 dienas,o rėikėjo butinai jos jau vakar.Yra skambinta 2 kartus,nieko negalim padaryt,vėluoja.Niekad daugiau nebeužsakynėsiu čia
Kęstutis
2022-12-28 11:18:47
Pirkau lempa kuri tik įjungus sudegė. Gražinau tą pačia dieną ir laukiau daugiau kaip mėn kol gražins pinigus. Be to turėjau rašyti vos ne kas savaite ir priminti apie save, jei nebūčiau pats rašęs ir galiausiai įkirėjęs, tai vargu ar pinigus būčiau atgavęs (nebūtų nei prekės, nei pinigų).
P.S. Varlės darbuotojai, kai rašote pagirimus savo įmonėje šiame tinklalapyje, bent jau padarykite pauzes, nes dabar teigiami atsiliepimai matosi jog parašyti vieno žmogaus su laukų periodais kiek užtrunka parašyti atsiliepimą :)
Ramas
2022-12-16 10:32:40
Nelabai suprantu kokia sia klauniska internetine parduotuve Varle.lt.Kai paskamb del preke,kur norejau,kad suteiktu siokios tokios info,tai buvau sokiruotas,nepatikesite,jie uzsako prekes is tekeju,bet kas tekejas,nezino,toks buvo atsakymas man telefonu is varlr.lt darbuotojos.Pasirodo,kaip supratau is pokalbio cia dirba neadekvatus darbuotojai.Logiskai nesuprantu,kaip si internetine parduotuves is vis dar egzistuoja Lietuvoje!?
Andrius
2022-12-14 09:20:52
Kelintus metus pildome vaikų svajones. Praitais metais ir šiais metais užsakėme prekes iš Varlė.lt. Praitais metais negavome laiku prekes, nu galvojom gal nutinka kokių problemų. Šiais metais vėl pabandėm užsakyti ir eilinį sykį nusvilom. Užsakymas darytas 12-05, pristatymas turėjo būti ivykdytas 12-15 ir kaip visada. net nėra išsiustas, prekė dar apdorojoma. Paskambinus į atstovybę, paaiškino, tai tik preliminarus pristatymas. Taip mes antrus metus vaikus nuvilsyme ir jie negaus dovanų per tokias firmas. Gaila vaikai ir taip nuskriausti gyvenimo. o dar ir tokios firmos dasideda prie tokių kalėdų. Paskutinį kartą iš ten užsakome prekes.
Vytautas
2022-11-29 13:25:49
Aš pirkau šaldytuvą Kaišiadorių varlėj,kuris sandėlyje prastovejas 10 metu ( pagal dok) ir jau pajungus su visais garsais pradėjo reikštis.Kai pranešiau ta apskaite mane durneliu ir niekas į kalbas nesileidžia ,sakė svarbu veikia ,tai 900 eu kaip į užpakalį nes reiks kito ieškoti.O tą įmonė iš kurios varlė atsiuntė ( nes varlės nebūtinai savo preke parduoda) jau bankrutavusi
Niekada daugiau iš varlės nieko
Adrian K
2022-11-21 12:04:27
Užsakiau oror dregintuva buvo parašyta kad ateis 17 (per 10 dienu) - ok. 17 parašet kad siunta pavielos ir ateis 21 vis dar ok. Nu ir atspiekit ka dabar parašet WOW kad siunta ateis 24 NIEKADA DAUGIAU NEUŽSAKYSIU ČIA
Aurimas
2022-11-07 14:13:15
Įsigijau iš jų mobilaus ryšio telefoną. Besinaudojant ant ekrano atsirado dėmės. Kadangi galiojo garantinis aptarnavimas, nunešiau telefoną jiems. Pakaitinio aparato nedavė. Jau 4 mėnesiai kai neturiu telefono, nes į el. laiškus neatsakinėja, paskambinu, jei kažkas atsiliepia nukreipinėja vieni nuo kitų.Bėkite tolyn nuo šitos įmonėlės, nes ką jie moka, tai reklamas kurti, o kai iškila problemos, su jais neįmanoma susisiekti ir susitarti.
Aliona
2022-11-03 14:49:49
Susidūriau su nepagarba aptarnavimo centre. Prekės laukiu vietoj 1 mėnesio jau trys. N kartu rašiau ir skambinau, nesulaukiau jokio tikslaus atsakymo. Negana to, pasiūlė man pačiai spręsti susiklosčiusią problemą (paaiškinant, jog patys negali su jais susitarti). Tokiu būdų parodė, kokia netvarka vyrauja įmonėje ir kiek žmonių bus dar apgauti ir nepatenkinti!!!
Visi paskutiniai GERI atsiliepimai(imonės.lt puslapyje) parašyti tą pačią dieną keliolika minučių skirtumu-keistas sutapimas. Sprendžiant iš daugybės skundų VARTOTOJŲ TEISIŲ ĮMONĖ TURĖTŲ STIPRIAI SUSIRŪPINTI IR PADIRBĖTI SU UAB "VARLE".
O www.imones.lt dėkinga už galimybę rašyti ir rodyti tiesą visiems suinteresuotiems žmoniems.
Saulius
2022-10-17 16:06:45
Geros ir kokybiškos prekės
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę VARLE, UAB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.