KILOBAITAS, UAB Atsiliepimai, Skundai
Arunas
2023-03-08 15:41:58
apgailetina firmele
Raimondas Mačura
2022-09-10 21:17:28
Pats blogiausias aptarnavimas, įsivaizduoja kad ateina pas juos pirkėjai informatikai, pasakai iki kokios sumos ieškai pc jie iškart pasiūlo už max suma, bet kai pasakai kažką pigesnio tai dingsta noras konsultuoti, galiausiai nusipirkus pc, gryzti namo, įsijungi, o ten viskas lenkiškai ir niekaip neeina pakeisti kalbos, nes PL Windows
Emma Low
2022-09-10 21:16:24
Itin nemalonus, akis vartantis personalas. Mūsų šeima daugiau čia neperka ir kitiems nepataria.
Gintaras Mackonis
2022-09-10 21:15:29
Buvo apsilankyta šioje parduotuvėje su intencija nusipirkti nešiojamąjį kompiuterį, gamintojas ir modelis jau buvo išsirinkti prieš apsilankymą. Pardavėjas nepatenkintu veidu, pavarde Putkov, pasitiko mus, apie mūsų išrinktą modelį pakalbėjo tik minutę, paskui dešimtį gerų minučių kalbėjo apie kažkokį jo išrinktą Asus ExpertBook modelį, kuris yra brangesnis ir jo specifikacijos žymiai blogesnės už mūsų išrinktą modelį. Pasipylė melagystės, esą dviejų branduolių procesorius geresnis už praeitos kartos šešių branduolių procesorių, kalbėjo nebūtus dalykus apie Asus kompiuterio garantinį aptarnavimą. Likome nustėrę, mat mažiau apie kompiuterius nusimanantys žmonės bus apgauti - sumokės mažiau, o gaus blogesnį produktą. Anksčiau esame pirkę kompiuterius iš Kilobaito, būtent šios parduotuvės, buvome patenkinti aptarnavimu ir kainomis, bet, nors kainos taiklios, bet aptarnavimas sulig sharashkino kontoros.
Donatas Ladyga
2022-09-10 21:14:22
Terrible place to repair your equipment. I gave my Lenovo laptop (just over one year old) to repair on 6th of February, and they repaired... repaired.. until I wrote an email to their general manager in October!!!! (8 months). They gave me back my laptop and said that they COULD NOT FIX IT!!!
1
Rob
2022-09-10 21:12:19
You have to pay 10 euro for returning an unopened product. Customer service is terrible. Go to Skytech instead.
evalduhas
2022-08-14 00:31:40
nu nepykite,kitaip nemoku. tik apipisinet
Aiste
2022-08-14 00:21:04
Pasidalinsiu savo istorija apie Kilobaitą Kaune - viskas gerai kol gerai, bet kai susiduri su garantiniu aptarnavimu, prasideda įdomybės. Pradėkime nuo to, kad kompiuteris garantiniam remontui buvo nuneštas su aiškia diagnoze, greičiausiai procesorius, jei ne - motininė. Kompiuterio remonto teko laukti 2 mėn. Tiksliau nelaukti, o eiti ir klausinėti - gal jis jau grįžo. Paprašius, kad gal susisiekim su servisu, ir paklauskim kodėl taip ilgai negrįžta, atsakymas vienas - laukti.
Teisių pažeidimas
2022-08-13 22:15:12
Buvo internetu užsakyta prekė, ją parsivežus namo išpakavus pastebėta jog trūksta detalių. Iškart nuvežta į parduotuvę, kurioje atsisakė pakeisti prekę kokybiška ar grąžinti pinigus, nes mes grąžiname ne pilnos komplektacijos prekę (nors patys tokią gavome), jie sutinka tik pildyti garantinį remontą (apie 30d.d sprendimas) su kuriuo aš nesutinku.
klientas
2022-08-13 21:22:29
direktorius i laiskus neatraso. gal berastis
bbis
2022-08-06 00:01:00
eikit visi mitkai nx,jobani
jau greita fricas is ligonines
2022-08-05 23:56:31
jau greitai. Sveksna kazka rezga.lauk lauk lauk . cia tau ne bute ne savo registruot
JOHN
2022-08-05 23:52:25
Pirkau nešiojamą kompiuterį, kai pirkau darbuotojas sakė, kad jeigu kompiuteris neveiks, ar bus kokių pažeidimų galėsiu atnešti kompiuterį ir man jį pakeis. Deja, kompiuterio HDD buvo pažeistas, tačiau atėjus į Kilobaitas saloną man pasakė, kad jie nieko negali padaryti ir turiu pats vežti į garantinį ir pats viską susitvarkyti. Negana to, kad perkant man melavo (kad pakeis, sutvarkys), bet dar ir darbuotojas vos nepasityčiodamas mane išsiuntė tvarkytis kompiuterį pačiam be jokios pagalbos. Įvertinu 1/10, gaila, kad Kilobaitas taip negarbingai elgiasi su savo klientais, niekada gyvenime iš čia nebepirksiu, ir niekam nerekomenduosiu.
Vykintas
2022-08-05 21:54:36
Sveiki, norėjau grąžinti netinkamai veikiančią kamerą. Pirkimas internetu, privalo priimti per 14 dienų. Atažiavau po trijų darbo dienų. Pabandysiu išvardinti kiek sugebėjo per penkias minutes pridaryti "Dmitrij".
1. Atsisakė iš viso priimti prekę, nes "atvažiuokit pirmadienį". Nors internete nurodytas darbo laikas šeštadienį, ir ofisas dirba. (gyvenu už 25 kilometrų).
2. Primygtinai paprašius priimti prekę ir grąžinti pinigus, vis tiek buvo atsisakyta.
3. Paklaustas atsissakė pasakyti savo pavardę, pareigas ir parodyti darbuotojo pažymėjimą. (kaip kitaip užfiksuoti atsisakymą ir parašyti skundą?)
4. Atsisakė raštiškai parašyti kad atsisako priimti prekę.
5. Pradėjo kabinėtis prie pačios prekės. Kodėl nuimtas celofanas nuo prekės (kaip kitaip ją išpakuoti?). Kodėl laidas ne taip suvyniotas? Kodėl pirštų pėdsakas yra ant kameros korpuso juodos blizgios dalies. "Kaip aš parduosiu". (įdomu kaip parduos netinkamai veikiančią prekę antrą kartą?)
6. Šalia buvęs darbuotojas niekaip nebandė sušvelninti situacijos ar perimti inciatyvos. Kas tokioje situacijoje būtų visai tinkama išeitis.
Išvada: neturėkite reikalų, nes garantija bus "celofanas suplėšytas" ir "ateikite pirmadienį".
Tomce221
2022-08-05 21:52:30
Daugiau niekad nepirkčiau iš Kilobaito kompiuterio nei kitam rekomenduočiau. Maždaug prieš pusmetį pirkau iš Kauno Kilobaito stalinį kompiuterį. Visų pirmą labai nustebino kainos. Nes kiek žinau nuo anksčiau Kilobaitas buvo vos ne vienas iš pigiausių parduotuvių. Dabar kaina tikrai kompiuterio nebuvo pigesnė lyginanat su skytech ar pan. Kompiuterio korpusas visiškai kitoks negu kaip parodyta jų puslapyje. Dar bandžiau aiškintis sakau čia ne mano prekė, aš su tokiu korpusu kompiuterio neužsakinėjau. Po konflikto jie paaiškina kad jie puslapyje savo įdeda bet kokį paveiksliuką prie kompiuterio aprašymo, tačiau korpusą paima tokį, kokį turi. Kompiuterio būklė - pvz: maitinimo blokas prisuktas vos tik ant 2 varžtų. Kaip matote nuotraukoje. Laidai netvarkingi viduje sumesti net su užtempėjais neužtraukti, belekaip sumesti. Esmė, kad sumokėjau tai kaip už naują pc, tačiau kompiuterio suma neverta kaip naujo daikto! Nieko nesakau jei tai būtų iš serviso naudotas perinktas pc ir pan, bet čia kaip apie naują daiktą negali būti nei kalbos!
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę KILOBAITAS, UAB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.