IGNITIS UAB, klientų aptarnavimo centras Atsiliepimai, Skundai
Rasa
2023-05-29 13:48:16
Tiesą sakant, suprasti Ignitis siūlomus planus, tarifus ir kitas sutarčių sudarymo sąlygas yra pakankamai sudėtinga. Be kompetentingo ir nuoširdaus darbuotojo pagalbos vartotojui priimti jam palankų ir teisingą sprendimą, sakyčiau, misija neįmanoma. Todėl šį kartą noriu pagirti ir pasidžiaugti darbuotoja Sandra (pokalbis telefonu vyko 2023-05-29 apie 12 val.). Padėkoti jai už kantrybę, toleranciją, kompetenciją, dalykiškumą ir žmogiškumą. Beje, žmogiškumo faktorius, kreipiantis į dauguma institucijų, yra tokia retenybė, kad pokalbio metu su darbuotoja Sandra pasijutau lyg kitokiame pasaulyje. Ačiū už vertybę būti ne tik gera darbuotoja, bet ir nuoširdžiu žmogumi. Administracija tokius darbuotojus turėtų ypač branginti ir skatinti ne tik pagyrimais, bet ir materialiai. Juk pridėtinę vertę ir sukuria tokie žmonės, kaip Sandra. DAr kartą ŠIRDINGAI DĖKOJU.
Agnė
2023-05-26 12:31:34
Klientų aptarnavimas tragiškas. Yra virš 20 aptarnavimo laukelių, bet fiziškai dirba tik 3. Jūs juokaujat?? Salėje 15 žmonių laukia savo eilės apie valandą, kai tiesiog jei dirbtų visi aptarnavimo laukai, mes visi lauktumėme vos kelias minutes. Ir atvykome net ne kažkokį penktadienį prieš šventes, o normalią darbo dieną, kai savo darbų yra per akis, bet, kad pakliūti pas aptarnavimo specialistą, mes laukiame jau valandą. Gėda!
Atjungtas klientas 2023 05 23
2023-05-24 20:49:06
Vakar buvo atjungta elektra 2023 05 23 dieną 16 h , be perspėjimo !!!! Atvykus į Ignitis kontora su visais mokėjimo čekiais , buvo pasakyta , kad dar ir skolingi esate !!!! Negana to , gavome gerą dozę į savo pusia kaip klientas , kad jūs patis kalti .... Įžūliai bendravo, paprašius nesuprantamai atsiradusią skola išdėstyti lygiomis dalimis , kadangi į šią nemalonę papuolė pensininkas žmogus , kuris gauna apgailėtiną pensiją , ir dar buvo mokama kas mėnesį , dar per 19 metu nei karto nebuvo pradeksto mokėjimo , jie paėmė ir atjungė elektra su pasididžiavimu !!!! Noriu patarti , niekada su šita "" kompanija" neturejite žmonės jokių reikalų!!!! Čia tiesiog nepagarba klientui kuris mokėjo sąžiningai 19 metu kas mėnesį!!!!
SOS !!!! Negalima pasišildyti maisto, sugedo įranga , nėra šilto vandens , pensininke liko be šviesos !! Perduokite visiems " kompanijos ignitis "" vartotojams , kad jei kas bus ne taip iš jūsų kaip kliento pusės , šita "kompanija" paliks jūs kaip urvinius žmonės prieš daug šimtmečių , ir jiems bus pasiteisinimas, kad jie turi pusantro milijono klientų..... Jeigu turite informacijos , ar buvote pakliuvę į tokią situaciją , prašome parašykite mums . ...
el. paštas. kaimast[email protected]
Dėkojame.
Algis
2023-05-24 16:11:26
Su Igničiu geriau neturėti reiklų. Visiškas nesiskaitymas su klientu, klaidingos informacijos pateikimas, darbuotojų neprofesionalumas.
Zita
2023-05-16 01:25:53
Gal galit man išaiškinti kad nuo praeitų metų liepos mėn nenaudojom elektros prasinešėm sakė pasižymės buvom išvykę į užsieni dabar gavom sąskaita kad net išsižiojau pasakykit man už ka man mokėti jei tuos mėnesius nenaudojom elektra viskas buvo išjungta dabar laukiu kada atjungs elektra ar taip gali maudyti žmones patarkit kur man kreiptis
R
2023-05-07 23:07:56
Prieš nutraukdamas sutartį su šia lupikautojų gauja paskambinau ir paklausiau lietuviškai, kiek man bus numatyta už tai baudų. Man buvo paaiškinta, kad nebus. Perklausiau, ar tikrai nebus. Po to, kai nutraukiau ir atėjo sąskaita - taip ir likau išsižiojęs. Ta šaraškino kontora, tie informuotojėliai, jie ramiai sau meluoja, už tai yra nebaudžiami, o žmogus gauna milžiniškus finansinius nuostolius. giriasi, kad įrašinėja pokalbius, tai tegul atsisuka ir pasižiūri. Aš taip ramiai nepaliksiu, kol neišsiaiškinsiu, ar meluota dėl darbuotojos nekompetencijos, ar tyčia jie mokomi meluot, kad po to galėtų lupt pinigus iš žmonių. Štai toks yra mūsų valstybės veidas. Kaip tu valstybe man- taip aš tau. Jeigu tu valstybe su savo igničiu, galvoji, kad iš manęs tyčiosies, tai labai klysti.
Alma
2023-05-02 09:39:50
Noriu atkreipti "Igničio" vadovų dėmesį į darbuotojus. Pas Jus dirba operatorė Regina. Tokios nekompetencijos reikia paieškoti. Pasiklausykite pokalbio įrašo. Ir labai noriu pagirti operatorę Eniją, kuri labai aiškiai ir greitai atsakė į klausimus. Tiesa, nežinau, kaip bus išspręsta mano problema, bet žmonės dirbantys tokį darbą turėtų mokėti naudotis kompiuteriu ir matyti kas ten parašyta. Dar kartą didelis aičū Enijai.
Janina
2023-04-24 10:46:34
Gal kas gali man paaiskint kaip galima kas menesi moketi ta pacia suma, centas i centa?paskambinus sako, kad deklaruota 500 nors deklaravom 450, vistiek aiskina,kad 500, dar tokiu apgavysciu nemaciau
Anta
2023-04-23 09:31:21
Nepagarba klientams pačios didžiausios ir brangiausios įmonės Ignitis. Įbauginimas raųtais sankcijomis ; perdduoti į skolų išieškojimą,Registro centrui,Draudimui, dar ir elektros atjungimas ir kosmines kainos dėl elektros pajungimą o dar ir vadovas gali klientui pasakyti kad neprivalo išklausyti ji. kai klientas neapmoką už 1 mėn el. paslaugas. Tai drastiški sprendimai ir reikalavimai. Nei vbiena įmonė teikiančią komunalinės paslaugas nesielgia su klientais. Nes ne tik elektra žmogaus gyvenimė yra bet ir jis gali sirgti , išvykti ir t .t. ir gali nesumo praleisti 1 mėn. Tokiu drastiškų gasdinimų praleidus 1 mėn mokėjimą už paslaugas nenaudoja nei vieną komunalinių paslaugų kompaniją. Primenų kad C ivilinis kodeksas regulioja šiuos dalykus ir klientų prioritėtas turi būti išlaikomas. Apgailėtinas darbas.
Gytis
2023-04-19 12:21:43
Sveiki,šiandien likau šokiruotas kaip bendrauja su klientais. Vadybininkės vardas buvo Jurgita. Tegul pasiskaito pareigas ir įstatymus kaip reikia bendrauti su klientais.
Vytautas
2023-04-17 12:27:12
ignitis kodel jus uzknisat zmones kurie su jumis neturi reikalu?
Vytautas
2023-04-17 12:26:37
ignitis kodel jus uzknisat zmones kurie su jumis neturi reikalu?
Daiva
2023-04-14 22:12:29
Kovo mėnesį pakeitė skaitiklius į nuotolinį ,tai atėjo sąskaita,kad dar turiu susimokėti už vasarį,nors jau buvau susimokėjusi,tad gavau dvigubai susimokėti už du mėn. o paskambinus konsultantui,kaip ir išsiaiškinom jų klaidą, bet susimokėti vis tik teks man. Įdomus variantas apvogė bet pasirodo legaliai apvogė
Bronislava
2023-03-27 16:41:17
Antri metai negrąžinami pinigai (permoka) 47 eu. už 2022m. Privertė sumokėti 71 eu už vidurkį, nors elektros nenaudojome. Sąlyga , kad 2022 birželio mėn. permoka bus grąžinta. Savitarnoje rodo šią permoką. Pažymoje apie el. suvartojimą rašoma, kad 2022m. suvartojimas 00 kw. Ir dar labai įdomu-už nesuvartotą elektrą turiu sumokėti, o ignitis dar gauna ir kompensaciją. Čia naujoviška įdomioji matematika???
Ramune
2023-03-27 07:57:20
Nesuprantu kokios anomalijos dabar vyksta su elektros skaiciavimu ??? Kadangi galima internete stebet "teisingai" fiksuojama elektros suvartojima,kasryt perziurim kiek isnaudojom. Tai galetu ignitis paaiskint ' kaip galima ta pacia diena rodyt isnaudota 25 beveik kwh ,kita diena ziurint,ta pacia diena rodo fiksuota jau 12kwh'. Konkreciai tj yra 03.25 diena. Ne pirma karta pastebim neatitikimus. Bet tik nesenai pradejom daryt skryshotus,kad tikrai ysitikintume,kad mums nesivaidena.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę IGNITIS UAB, klientų aptarnavimo centras, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.