APRANGA, APB Atsiliepimai, Skundai
Atsaak
2024-03-27 21:15:20
Evelina Butkutė apgaudinėja, neadekvati, atsargiai
https://www.facebook.com/ButcuteEV
Inga
2023-12-15 19:54:02
Šiandien pirkau suknelę Kauno Megoje esančioje parduotuvėje ,,Aprangos galerija,,. Po pusvalandžio pastebėjau, jig suknelė turi siuvimo broką. Grįžau į parduotuvę su prašymu, kad suknelę man pakeistų į kitą. Kinsultantė Gabrielė pasiūlė man dėl šito kreiptis į parduotuvės vedėją Deimantę. Darbuotoja mane sutiko taip nemaloniai, lyg aš būčiau apsivogusi jų parduotuvėje...Arogantišku ir perkreiptu veidu paklausė, ar turiu čekį ir nejaugi matuodama suknelę nepastebėjau, jog ji brokuota??? Deja, bet nepastebėjau....
Tiik noriu paklaust.. Jūs čia rimtai ??? Jūsų parduotuvėse dirba tokios ,, VEDĖJOS"???
Laura (atsiliepimas paliktas filialui: ALDO, parduotuvė, APB APRANGA)
2023-10-29 17:32:15
DAUGIAU ŠIOJE PARDUOTUVĖJE NIEKO NEPIRKSIME !!!
Prekės kokybė neatitinka kainos. Avalynės kokybė labai bloga. Batai parduodami su defektais. Esant aiškiems brokams pinigai negražinamimi, batus siūnčia į EKSPERTIZĘ po to sako, kad galima remonuot. Kaip galima taisyt prekę kai klientas yra nusivylęs prekės kokybe ir nebenori daugiau šios prekės?
Pardavėjos malonios tik kaip moki joms pinigus.
Kai ateini su nepasitenkinimu, pardavėjos pasidaro aršios, nemandagios, akyplėšos
Svetlana (atsiliepimas paliktas filialui: MANGO, parduotuvė, APB APRANGA)
2023-03-26 12:24:10
Labai ačiū nuostabiai konsultantei Laurai is Kauno akropolio.Ji dirbo kovo 25d.prie matavimosi kabinu.Labai padejo, patare.Labai paslaugi ir maloni darbuotoja.Sekmės ir daugiau tokių darbuotojų turėti.
Neda
2023-01-04 21:40:24
Labas vakaras. Šiandieną vakare (sausio 4 dieną, Klaipėdos akropolyje) lankiausi parduotuvėje “MANGO”, likau šokiruota pardavėjomis. Perkant paltą paklausiau pardavėjos paprasto klausimo apie prekės garantija ir kas bus, jeigu atsiras koks defektas (aš perku prekę ne už 10€, o už 120€ ir tikrai pasitaiko prekės defektų, tai visiškai normalu yra pasiteirauti, net pardavėjos PRIVALO SUTEIKTI VISĄ INFORMACIJĄ), pardavėja nepasižymėjo savo kompetencija paprasčiausiu klausimu, iškvietė “vyresniąją”, kuri pradėjo šnekėti su manimi labai nepagarbiai ir grubiai. Tėškė man į akis, kad aš esu negatyvi, kad aš nešiosiu paltą 5 metus, kad visos prekių garantijos pagal LR įstatymą. Paprasčiausio atsakymo negavau, likau labai nusivylusi ir šokiruota. Pardavėjos pašaipiai šypsojosi į akis lyg būčiau patyčiu objektas. Šalia manęs stovėjusi draugė buvo nemaloniai nustebinta tokiu elgesiu ir tokiu bendravimu su klientais. “MANGO” nuoširdžiai linkiu jums atsirinkti kompetetingus darbuotojus, nes net nebesinori grįžti į tokią parduotuvę.
Eugenija (atsiliepimas paliktas filialui: ALDO, parduotuvė, APB APRANGA)
2022-09-11 21:26:23
Pirkau laikrodį Aldo parduotuvėje Megoje, lygiai po savaitės sustojo. Pirkinys buvo praktiškai naujas, garantinis.Nuvykau į parduotuvę, pasiteiravau kiek tokiems laikrodukams taikoma garantija, pardavėja džiugiai pasakė jog 2 metai. Tačiau kai paaiškinau kad man sugedo po 1savaitės ir norėčiau atgaut pinigėlius, pakeitė toną. Visgi laikrodį priėmė į garantinį remontą, po dviejų savaičių gavau sms, kad galiu atsiimti laikrodį, pinigų negrąžins, nes brokų nerasta, tiesiog pasibaigęs elemetas. Laikrodį atsiėmiau, bet neveikiantį, juokingiausia tai,kad šitoks prekybos tinklas, negalėjo sau leisti pakeisti elemento už 20cnt...
Dovilė (atsiliepimas paliktas filialui: ALDO, parduotuvė, APB APRANGA)
2022-08-29 21:48:54
Sveiki,
Dažnai tenka apsilankyti Jūsų ALDO parduotuvėje, norėčiau pagirti Jūsų darbuotoją Iną, begalo maloni mergina, kad ir kiek batų porų matuočiausi, visuomet kantybės turi į valias ir su šypsena veide palydi. Labai malonus aptarnavimas, visuomet klientas išlydimas su šypsena veide ir niekuomet nepamirštama palinkėti gražios dienos. Pora kartų tikriausiai būčiau išėjusi be batų, bet abu kartus išėjau su batais, vieną kartą net su keliais. Linkėjimai, visuomet malonu užeiti!
Rusnė (atsiliepimas paliktas filialui: ALDO, parduotuvė, APB APRANGA)
2022-07-16 12:57:35
Tragiškos kokybės prekės. Pirmą kartą pirkau batus iš Aldo ir garantuotai paskutinį. Tas pats, kas pirkt iš Aliexpress, tik penkis kartus brangiau. Klientų atarnavimas atitinka prekių kokybę. Paprašius grąžinti nekokybišką prekę gavau neigiamą atsakymą. Tai apibendrinant - scamin'a žmones vidurį baltos dienos.
Erika (atsiliepimas paliktas filialui: MADOS LINIJA, parduotuvė, APB APRANGA)
2022-07-04 12:37:32
2022 m birželio 29 d.šioje parduotuvėje nusipirkau nešiotą suknelę su dėme ant krūtinės. Dėmė buvo mėginta plauti tiek, kad net blizgus audinys nusiplovė . Pardavėjos pinigus grąžino, bet net neatsiprašė. Mėginau klausti kodėl taip juk čia ne padėvėtų rūbų parduotuvė. Nuotraukas ir čekį esu išsaugojusi. Buvau šokiruota.
Viktorija (atsiliepimas paliktas filialui: ALDO, parduotuvė, APB APRANGA)
2022-05-31 20:54:36
Pirkau batus Aldo parduotuvėje (Akropolyje) per Jamam, nusprendžiau grážinti juos, o mane apkaltino, kad juos jau nešiojau. Puikus kaltinimas kai nenori priimti gražinimá, apgailėtina.
Solveiga
2022-01-22 18:19:54
Turite puikų, kompetetingą Zaros Gedimino pr, Vilniuje, vadovą Eimantą ( jei teisingai įsiminiau vardą). Mandagus išmanantis darbo specifiką ir netingintis dirbti.
Jums pasisekė turint tokį atsakingą darbuotoją.
Ingrida (atsiliepimas paliktas filialui: ALDO, parduotuvė, APB APRANGA)
2020-09-07 12:46:51
Rugsėjo 4 d užėjau Vilniaus Akropolyje į Aldo parduotuvę, nes buvau Aprangos parduotuvėje nužiūrėjusi jų reklamuojamus batus. Labai maloni konsultantė paaiškino, kad turi mano teiraujamos avalynės reikiamus dydžius. Atvykus šeštadienį batų pamatuoti, dirbo kitos merginos, kurios buvo nesuinteresuotos parduoti prekės, nes kai paprašiau man reikiamo dydžio buvo pasakyta jog tokio nėra. Pasakiau, kad gal būt tas dydis yra vitrinoje, drabužių parduotuvėje, nes jūsų puslapyje skelbiama, kad tikrai rasiu batus būtent Akropolyje. Kažkaip keistai abi konsultantės sureagavo - pokalbį tęsdamos tarpusavyje, tarsi manęs nebegirdėtų ir net nepasiųlė palaukti kol atneštų iš vitrinos batus. Jos tiesiog nebesiklausė ką aš sakau ir tęsė pokalbį tarpusavyje. Visiška nepagarba klientui! Kadangi į mane niekas nebekreipė dėmesio, žinoma, nuėjau į kitą avalynės parduotuvę, kur įsigijau analigiškus batus ir likau labai patenkinta. Nemanau, kad dar kada užsuksiu į jūsų batų parduotuvę, nes esant vienam pirkėjui ir to nesugeba aptarnauti.
Eglė (atsiliepimas paliktas filialui: MANGO, parduotuvė, APB APRANGA)
2020-03-21 13:03:29
Esu žiauriai nepatenkinta!!!! Papuoliau kaip reikalas!!!
Užsisakiau internetu prekių, atvežė kurjeris, susimokėjau. Pasimatavau, niekas netiko. Suma apie 90 Eur. Reikia grąžinti, nuvežu į Megą, sako nepriimame turite siųsti atgal į sandėlį į Vokietiją. Ką užsisakote internetu, pas mus LT negrąžinsit, pirmąkart tokią nesąmonę girdžiu. Okey, vežu į paštą, kadangi striukė ir džinsai, tai sveria daug, susimoku dar 9 Eur, kad grąžinčiau. Dabar ateina laiškas, kad gavo ir perves pinigus atgal, prašo vokiško sąskaitos, nes į lietuvišką nedaro. What a fuck? Tai iš kur man bl gaut tą vokišką sąskaitą, aš gyvenu LT. Susimokėjau kortele iš lietuviškos. Esu žiauriai pikta!
Dovilė
2020-01-28 14:24:30
Norime padėkoti Panoramos Hilfigerio smulkaus sudėjimo ilgų rudų plaukų konsultantei už puikų aptarnavimą. Su vyru būna užsukame į šią parduotuvę ir kelis kartus pakliuvome pas šią konsultantę, mergaitė abu kartus pasitiko su šypsena, kai vyrui ieškojome striukės suteikė visą reikalingą informaciją, netikus dydžiui pasiūlė visus galimus variantus tada striukę atsidėjome kitoje parduotuvėje. Antrą kartą buvau be vyro konsultantė mane pažino ir pasiteiravo ar tiko atsidėta striukė, tada ieškojau džinsų, konsultantė taip pat buvo labai maloni patiko tai kad nesistengė "įkišti" o argumentavo ir išsakė savo nuomonę apie matuotas kelnes. Kai dirba tokie žmonės visada yra malonu sugrįžti. :)
Rugile (atsiliepimas paliktas filialui: ALDO, parduotuvė, APB APRANGA)
2020-01-04 15:45:36
Vilniaus Akropolyje nuostabus aptarnavimas. Smulki, juodais plaukais panele aukščiausio lygio konsultantė! Ačiū!
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę APRANGA, APB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.