VENIPAK LIETUVA, UAB Atsiliepimai, Skundai
Jonas
2022-06-23 10:53:57
Ko gero viena labiausiai biurakratinių kurjerių tarnyba. Žodžiu,gaunu žinutę,kad atvažiuoja kurjeris,o aš kaip tik pakuoju siuntą. Pagalvojau,tuo pačiu užregistruosiu ir paduosiu kurjeriui kai atveš siuntą. Prieš tai dar pasiskambinau kurjeriui ir gaunu patvirtinimą,kad paims. Bandau registruoti ir man meta pasirinkti tik paštomatą, kitaip niekaip... Paskambinau į aptarnavimo centrą ir man pasakė,kad taip neįmanoma,nes tokios taisyklės ir siuntinį galės paimti tik rytoj
Agnė
2022-03-01 10:39:12
Nežinau kodėl aš moku už kurjerio paslaugą, jei kurjeris net nebandęs pristatyt ar susisiekt, palieka siuntą paštomate. Dėl to ir mokėjau už kurjerio pristatymą, nes fiziškai nelabai galiu parsinešti dėžę iš paštomato, kuris nėra arti.
Kristina
2022-02-03 21:42:27
Esu labai patenkinta Venipak kurjeriu Mantu ,kadangi vyras užsakė šaldytuva su užnešimo ,paslauga bet sistemoje ,jos nebuvo vairuotojas suprato mūsų sudėtingą , padėtį ir padėjo užnešti šaldytuvą :)
Klientas
2022-01-17 04:46:39
Sveiki. Norėčiau pagirti Jūsų vairuotoją Olegą. Malonus aptarnavimas, greita orientacija, visada padės nuvešti paletinę siuntą ten kur reikia
Vyda (atsiliepimas paliktas filialui: VENIPAK LIETUVA, UAB siuntų terminalas)
2021-10-22 17:32:55
Esu dėkinga vadybininkui Tomui už greitą problemos sprendimą.
Džiaugiuosi kurjerio Nerijaus aptarnavimu.
Jana Bulochova
2021-07-22 11:03:44
PRAŠAU PERSKAITYTI IKI PABAIGOS!
Birželio 22 dieną kreipiausi į „Venipak“ paslaugas kaip klientas- pardavėjas. Teko nuvežti pianiną į Druskininkus. Prieš eksportuodama prekes susidūriau su įtartinais dalykais:
- Neapibrėžtumas. Prekių atsiėmimo laikas yra nuo 8:00-17:00 bet kuriuo metu. Kurjeris nuolat keitė laiką, pvz., iš pradžios jis pasakė, kad atvažiuos po 15 minučių, bet iš tikrujų atvyko po 45 minučių ir t. t. Kurjeris vietoj žadėtų 11: 00-13:00 atvyko vėliau nei 15:00.
- Mane įtempė tai, kad pokalbio telefonu metu kurjeris pasakė, kad vėluoja, nes „pasiklydo mieste“ ( Visagine). Todėl mano draugas turėjo sekti paskui jį ir rodyti kelią iki mano namo.
- Venipak teigia, kad turi specialią įrangą lifto pavidalu, kad sunkius daiktus būtų galima lengvai pakelti. Bet iš tiesų, mes susidūrėme su tuo, kad kurjerio automobilyje buvo sugedęs liftas, o trims žmonėms teko vilkti pianiną, įskaitant kurjerį.
Liepos 24 d. Blogiausia, su kuo susidūriau aš (kaip pardavėjas) ir mano pirkėjas - pianinas atkeliavo sudaužytas: dangteliai sutrūkinėjo ir nulūžo; pedalo laikiklis sulaužytas (ir atitinkamai, pedalai negali veikti); viršutinis tvirtinimas yra laisvas. Turėkite omėnyje, kad fortepijonas buvo visiškai ir hermetiškai uždarytas (nuotraukos pridedamos palyginimui). Kaip buvo akivaizdu, pervežimo metu fortepijonas nukrito, nes diržai buvo tvirtai priveržti. Konstrukcija judėjo kartu su padėklu. Vadinasi, nukrito ne tik pianinas, bet ir pati konstrukcija. Tokių purtymo deformacijų negali būti.
Pirmą kartą susiduriu su tokiu aplaidžiu požiūriu į produkto pristatymą. Aš nesuprantu vieno dalyko - kodėl įmonė neatsisakė tokio užsakymo, jei supranta, kad nepristatys jo saugiai?
Po kelių dienų kreipiausi į palaikymo centrą su šia pretenzija, į kurią gavau įmonės atsakymą: "Atsiprašome, negalime išmokėti jums kompensacijos, nes neturite pakankamai įrodymų, taip pat turime pažangias technologijas. Tai, ko aprašėte, yra neįmanoma."
Primygtinai patariu pirkėjams vengti naudotis „Venipak“ paslaugomis.
Irma Lesnickienė (atsiliepimas paliktas filialui: VENIPAK LIETUVA, UAB siuntų terminalas)
2021-06-09 20:49:13
Labai nepatenkinta esu jūsų vairuotojų darbu.Toks jausmas,kad mes turime visą dueną sėdėti namie ir laukti,kada jie privažiuos.Vairuotojai labai grubūs,nemandagūs.Šnd buvau išėjusi,kai paskambino,kad atvežė siuntą,paprašiau,kad privežtų kelis šimtus metrų,tai grubiai kažką burbtelėjo ir neprivežė.Žodžiu visada,jei yra galimybė,renkuosi DPD jų vairuotojai liuksiniai,jokiu problemų niekada nekyla,mo nepasakysi apie jusiškius
Viktorija Lan
2020-12-23 11:53:11
Vakar 2020.12.22 diena, paskambines kurjeris, pasake, kad epexpress terminalas mano mieste yra perpildytas ir nebuvo kur palikti mano siunta siai dienai. Tai susitareme kad rytoj jis atves man siunta bet pries tai paskambins ir as jam pasakysiu tikslu adresa kur privezti nes ta diena turiu buti darbe. Atejo si diena t.y. šiandien 2020.12.23 diena, skambina tas pats kurjeris ir sako: negalesime jums atvežti siuntos nes neradome jūsų tikslu adresa. Sakau, gerai tai vezkite tuo adresu kur turėjo vežti pries tai. Tai sako, mes jūsų siunta palikome terminale ir ja pristatysime tik 28 diena. Na čia tikrai nesikeikus negalima. Kaip taip galima? Gyvename 21 amžiuje galima visada paskambinti... čia mano paskutinis kartas kai pasirenku venipak !!!!
Linas
2020-12-22 19:05:49
Naudojausi Venipak paslaugomis pervežti spintelę į kitą miestą. Atvažiavęs kurjeris pasakė, kad suvyniočiau spintelę į plastikinę plevelę - tą ir padariau. Tą patį vakarą gaunu iš Venipak laišką ir nuotraukas, kad mano spintelę jie netyčia sulaužė. Parašius pretenziją, jie atsakė, kad jie nekalti, nes pakavau ne su kartonu ir kad neturiu įrodymų jog apskritai buvo sulaužyta.
Va čia tai cirkas ir žmonių apgaudinėjimas
Elvinas
2020-09-22 12:00:50
Šiuos kurjerius visuomet reikia gaudyti po miestą.
Daugiau niekuomet nesinaudosiu jų paslaugomis.
Su klientais bendrauja nepagarbiai, grubiai.
Kurjeris pristatydamas siuntą perspėjo, kad ne jie taikosi prie klientų, o klientai prie jų.
Evelina
2020-04-21 14:58:08
Visiška nepagarba klientui:
1. Pristatymo laikas nebuvo suderintas, turėjau liekt, kad spėčiau atsiimti siunta.
2. Labai įžuliai kalbama su klientu, tikrai neesu kurjero sena pažįstama arba kokia draugė, kad taip įžuliai su manimi.
Manau, nėra svarbu koks yra kliento amžius visgi elementari pagarba ir kažkokia minimali bendrabimo etika turėtu būti taikoma.
DAUGIAU NESINAUDUOSIU VENIPAK PASLAUGOMIS.
Tomas
2020-03-30 13:45:30
Baisu,jokio susitarimo,skambina kai buna kieme,jai nebuni tai turi gaudytis mieste
Karolina
2020-02-17 17:21:46
Baisi nepagarba klientui. Paskambina jau būdami prie namo. Jokio tikslumo, pristatymo intervalas pusė dienos. Tikrai nesėdėsiu ir ne lauksiu kol ponai sugalvos atvažiuoti. Praneškite bent 10-20min prieš atvažiuojant, o ne stovint už durų.
Brigita
2019-12-17 13:43:11
Aptarnavimas tragiskas. Turejo siandien atvezti siunta, jau ryte parasiau kurjeriui kelinta val tiksliai busit, ir paprasiau uznesti i virsu nes mergina su kudikiu namuose. Praleidus kurjerio skambuti tuoj pat paskambinau kurjeriui, ir sis piktai pasake kad neradau adreso (nors viskas buvo aiskiai parasyta, net duru kodas) ir daugiau neapsisuksiu ir nevaziuosiu atgal. Pasakiau kad adresas buvo duotas tikslus ir negalejo but taip kad neradot, jis man atsake nepakelet ragelio tai ir siuntos negausit.As pasakiau kad zmogus nesedi istisa laika prie telefono ir galbut jis buvo uzsiemes be to rasiau jau nuo ryto ir tikslinusi laika, kurjeris nemandagus, arogantiskas ir bjaurus. Nerekomenduoju.
As
2019-10-02 09:27:15
Debilu gvardija,net paaiskinti negali,nes meta rageli, tipo kad keikiuosi, o kad jie daro visiska bespridiela visai nemato, visiskai sudina kompanija, geriau neprasideti, firmom klientus atbaidys, o kad patys besmegeniai,tai jau matosi
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę VENIPAK LIETUVA, UAB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.