TELIA LIETUVA, AB Atsiliepimai, Skundai
Robertas
2018-03-17 07:28:36
Sveiki. Su buvusiu "telekomu" (o dabar telia) turėjau reikalų. Internetas šviesolaidinis. Dėl greičio nesiskundžiau. bet sąskaitos buvo už vien internetą 11 su virš eurų per mėnesį. Brolis buvo nutraukęs man sviesolaidžio kabelį tai meistro iškvietimas 25 eurai. Siaubakas vien sulituoti tą kabelį. Baigėsi sutartis, pasidariau sutarti su "Parabole" ir už internetą moku tik 7 eurus. O interneto sparta visai esu patenkintas. O su Telia nebenoriu turėt reikalų.
Oksana
2018-03-12 18:59:05
Žiauru !!! su Telia sūnus turi abonementą su1GB moku2e. VIRŠIJO 3GB sumoku 52e. Auksinis internetas be komentarų.
Tomas Kašėta
2018-03-05 04:31:56
Sąskaitos nežmoniškos, o jie vistiek nekalti!!! Operatoriai išmokinti spręti problemas jų naudai. Jums juk 60 eurų nedideli pinigai, o jiems -dideli!!! AFERISTAI!!!
Domas
2018-02-26 04:35:18
pasikeitus plana ar modema, viskas veiks puikiai iki puses metu. praejus siam laikotarpiui, interneto pajegumas ir stabilumas ir zenkliai sumazinamas, retkarciais isvis dingsta. (ne vieno mano pastebejimas).
Nei karto nebuvau gaves pasiulymo, pasikeisti plana i spartesni ir pigesni varianta, nors toks buna galimas.Esu ilgalaikis klientas, taciau, kuo toliau, tuo baisiau... nebuvo dienos, kad nebuciau susidures su rysio problemomis todel jei tesis taip ir ilgiau teks susirast kita padoru varianta.
3/10.
Valerija
2018-02-15 22:15:30
Teko lankytis vasario 14d. Panevėzio Telia Klaipėdos g. salone,tai tokio nemalonaus aptarnavimo senai nemačiau.Omnitelio salone niekad taip nebūdavo.Reiks matomai keisti tiekėją.
vygintas
2018-01-30 12:14:45
Sveiki,
Noreciau papasakoti savo istorija su "sukciu kompanija telia. Niekam prabreziu tikrai niekam nerekomenduociau tureti reikalu su telia kompanija! 2018-01-13 uzsisakiau telia mobiliojo rysio paslaugas su mobiliu parasu. Siandien yra sausio 30 ir paslauga dar iki siol neveikia. Turiu maza imone ir mano buhalterine apskaita vyskta kitame mieste nuotoliniu budu tad mobilusis parasas man labia reikalingas. Tai va istorija kad registru centre 17d negaliu iregistruoti savo nauju darbuotoju kadangi neveikia el parasas, buvau nuvykes 4 kartus I aptarnavimo padalini bet situacija liko ta pati. pabreziu kd paslauga neveike nei vienos minutes. skambinau I kliento aptarnavimo linija 19kartu!!!! taip 19 kartu!!!! ir situacija iki dabar nepasikeite jis vis dar neveikia, tad trukus kantrybei nuvaziavau I salona ir pareiskiau kad noriu atsisakyti paslaugu tai zinokit apakau!! man pasake kad uz sutarties nutraukima as turiu moketi netesybu mokesti!!! mano nuostoliai kad vykau 4kart I salona kad praradau pinigus registru centre kad negalejau toliau vykdyti savo veiklos su naujais darbuotojais, galu gale kiek nervu man kainavo ir as dar turiu susimoket uz netesybas nors ta paslauga ir nei kart neveike!!! tikrai nuosirdziai sakau nesikrepkit pas situs sukcius nes atrodo kad gyvename S. Korejoje. mano nuostoliai jiems net neidomu o jie reikalauja "savu nuostoliu". kazkoks visiskas siaubas!
Eduardas
2018-01-17 16:49:32
Prieš naujuosius 2018 metus skambinau į Telią, aptarėme su konsultantu mano naudojamas namų paslaugas t.y. interneto ir televizijos paslaugas, kurias teikia Telia. Aš norėjau įsigyti antrą televiziją į namus. Po poros dienų paskambino konsultantas ir pateikė pasiūlymą, po sąlygų aptarimo nusprendžiau, kad pasiūlymas atitinka mano poreikius, tad sutikau. Konsultantas sakė, kad televizijos priedėlį atveš kurjeris ir galėsiu nuo sausio 5d. naudotis antrąją TV. Kurjeris pristatė priedėlį ir aš iškarto paklojau kabelį ir prijungiau visą įrangą. Sausio 5d. paslauga nebuvo aktyvuota, todėl paskambinau ir pasidomėjau, mane patikino,kad sausio 8d. man praneš kada sutvarkys ryšį. Sausio 11d. man pranešė, kad nėra techninių galimybių prijungti antrą televiziją. Konsultantas nesugebėjo paaiškinti, kodėl techninės galimybės buvo geros, prieš atsiunčiant man priedėlį. Taipogi aš negavau jokio pasiūlymo išspręsti iškilusią problemą, konsultantas negalėjo atsakyti, kokiais būdais galima būtų naudotis dvejomis televizijomis vienu metu, net nepatarė pasikalbėti apie tai su kompetentingesniais kolegomis. Tikino, kad aš galiu naudotis tik viena televizija ir viskas. Ši situacija parodė, kad Telia atsainiai žvelgia į savo klientus, o vidinė komunikacija tarp Telia darbuotojų chaotiška.
Rima
2018-01-12 11:46:54
Nusivyliau telia ... 3metus mokejau viskas gerai buvo kai nutraukiau sutarti tada jie mane dar ir i antstolius padave ale kad negrazinau priedelio
IG
2018-01-05 11:02:27
Labai džiaugiuosi, kad yra tokia įmonė kaip Telia, kuri sugeba teikti tik kokybiškas paslaugas. Per 5 metus neturiu jokių nusiskundimų, visada viskas padaroma laiku, operatyvus reagavimas į užklausas, malonus bendravimas. Nesuprantu tokių žmonių, kurie "peikia" telia, bet sėdi vistiek čia ir toliau naudojasi paslaugomis :)
Saulius
2017-12-02 17:49:12
Cia dirba tik robotas.negali zinot kada sutartis pas juos baiges nes robotas nepasako.o aptarnavimas "liuks".paslaugu neteikia o moket reikia. Eina jie velniop
Darius
2017-11-29 12:14:28
Apgavikai, geriau robotu balsus naudokite bus lengviau dirbti nes kai tik skambini visi ta pati kartoja jus ten verbuojat gal darbuotoja :D sako per 3 dienas padarysim plana viskas pasikeis jau antra savaite tyla . juokdariu kontora ne firma o ferma.
Asta
2017-11-22 19:02:47
Labai blogas aptarnavimas. Ir ne konsultantai kalti, problemos vadovybėje. Jei užsakai paslaugą, kurios dvi savaites įjungti nesugeba, sutarčių neatsiunčia, reikia daug kartų aiškintis. Belieka kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Vilma
2017-11-18 20:18:32
Nerekomenduoju. Sumokėjau visas sąskaitas. Nutraukiau neterminuotą sutartį ir po kelių mėnesių gaunu grasinimus, kad jei nesumokėsiu kažkokios skolos būsiu įtraukta į skolininkus. Aferistų, reketininkų firma.
klaipėdiškė
2017-11-16 21:25:06
laukiu nesulaukiu kada atsiras normalesnė įmonė. Būsiu viena iš pirmųjų, kuri paliks šią kompaniją
Danutė
2017-11-10 15:46:32
Noriu pranešti turiu Telia paslaugas jau du metai esu labai patenkinta tiek internetu tiek televizija. Per tuos metus nebuvo nuotaika sugadinta dėl blogos kurios paslaugos. Esu labai patenkinta paslaugomis. Nežinau kaip kitur bet man tikrai pasisekė. Labai ačiū visam kolektyvui.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę TELIA LIETUVA, AB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.