PAYSERA LT, UAB Atsiliepimai, Skundai
Vaida Butkeviciute
2023-09-28 14:13:37
Inesiau grynais 1000€ Perlo terminale, dabar Paysera reikalauja įrodymo iš kur gaunu pinigus, prašo pateikti algalapius. Aš gyvenu užsienyje ir atsidariau sąskaita Lietuvoje tam kad galėčiau mokėti už mamos buto Lietuvoje paslaugas. Nesuprantu kodel Paysera gali reikalauti įrodyti iš kur gauti pinigai kai galima su savim tureti iki 10 tūkstančių euru atvykstant į šalį ir jų neteikia deklaruoti. Paskambinau į klientu aptarnavima; darbuotoja pasake, kad tai atsitiktinis įnašu patikrinimas ir man užteks nusiųsti Perlo kvitą. Nusiunčiau, bet pinigais disponuoti vistiek negaliu. Kažkoks absurdas. Pirma karta susiduriu su tokia problema; man tai panašu į visiška savivaliavimą ir mano teisių pažeidimą. Jeigu per por pora dienų Paysera neišspręs šito reikalo, ieškosiu juristu, kurie gali padeti.
Arturas
2022-04-21 19:55:10
Atsiprasau. Ne taip issireiskiau. Turejau omeny niekas nieko napaaiskina apie mano pinigus kurie buvo pavogti is mano saskaitos.
Arturas
2022-04-21 19:46:57
Pries savaite is mano saskaitos dingo 4200 €. Neaiskiu budu buvo pakeistas mano prisijungimo slaptazodis ir pervesti pinigai I svetima saskaita. Susisiekus su Paysera visi pirma paciam reikejo susimoketi transaction cancellation fee. Tai yra 10 €. Kas iskart yra keista. Kitos dalykas niekas nieko nesako kaip kas vyksta del mano pavogtu pinigu tik kad tyrimas vyksta. Pinigai dingo gi is Paysera saskaitos o ne is kazkur. Sendien gavau email kuriame paaiskinta kad jei as pats atidarinejau kokius tai linkus Ar neapsaugojau informacijos apie saskaita tai as pats ir atsakau uz dingusius pinigus. Nors jokiu linku neatidarinejau ir niekur nelaikau jokios informacijos apie savo saskaita isskyrus savo galvoje.
Siaip cia yra Payseros saugumo trukumas o ne klientu.
Paysera LT
2021-06-28 11:14:35
Gerbiamas Raimundai,
atsakant į jūsų klausimą, Paysera nebankrutuoja.
Dėl lėšų draudimo, Paysera klientų pinigai nėra draudžiami, kadangi mes nesame bankas ir jūsų sąskaitoje laikomų lėšų nenaudojame. Visos lėšos, kurias pervedate į Paysera sąskaitas, yra atskirtos nuo įmonės nuosavų lėšų ir nėra naudojamos įmonės reikmėms, skolinamos ar investuojamos. Elektroninių pinigų įstaigų įstatyme 25 straipsnyje yra tiksliai nurodomi būtini pinigų saugojimai reikalavimai: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/dbe23950488011e89197e1115e5dbece.
Esant paskyros apribojimui, dažniausiai reikia pateikti arba patikslinti tam tikrus prašomus duomenis apie save, savo veiklą, vykdomus pervedimus ir panašiai. Klientui pateikus duomenis, apribojimas dažniausiai yra panaikinamas.
Linkėjimai,
Paysera komanda
Raimondas
2021-06-25 13:51:59
Paysera bankrutuoja? O pinigai tai nedrausti..: (
Sąskaitos blokuotos, naudotis neįmanoma, klientų aptarnavimas neatsiliepia... Tiu tiū pinigėliai? -Kaip išgelbėti savo pinigus?
Paysera LT
2021-01-29 09:35:13
Gerbiamas Eimantai, siekiame, kad naudojimasis Paysera paslaugomis būtų patogus, o paslaugų teikimas greitas ir sklandus, todėl į tai investuojame tikrai daug resursų. Turint klausimų ar pastebėjimų dėl kurios nors paslaugos veikimo, maloniai kviečiame mus apie tai informuoti el. paštu [email protected] . Linkėjimai, Paysera komanda
Eimantas
2021-01-26 10:06:37
Mokėjimų portalų viena iš pagrindinių savybių yra aukštas prieinamumas, pas Jus jo nerasta. Prašau, susiraskit normalų DevOps'ą, kuris tuom pasirūpins, nes gėda žiurėt
Paysera LT
2020-07-15 10:54:04
Gerbiamas Rimai,
apgailestaujame, kad pateiktų dokumentų tikrinimas užtruko kiek ilgiau, nei buvome žadėję pokalbio metu.
Norime pažymėti, kad duomenų ir patikslinimų visuomet prašome remiantis Lietuvoje galiojančiais teisės aktais ir Paysera teikiamų paslaugų sutartimis. Daugiau informacijos apie tai pateikiame čia: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/kyc-paaiskinimas.
Detalų paaiškinimą, ko trūksta, kad jūsų anketa būtų sėkmingai patvirtinta, jums pateikėme el. laišku.
Dėkojame už jūsų supratingumą ir bendradarbiavimą.
Linkėjimai,
Paysera komanda
Paysera LT
2020-07-15 10:48:42
Gerbiamas Audriau, dėkojame už jūsų pastabą dėl pervedimų vykdymo greičio. Norime užtikrinti, kad Paysera sistemą nuolat tobuliname ir siekiame, kad visi pervedimai, neatsižvelgiant į vykdomų pervedimų kiekį, būtų atlikti laiku. Tikimės, kad pervedimų vykdymo vėlavimas ateityje nepasikartos. Turint klausimų ar nusiskundimų, visuomet kviečiame susisiekti el. paštu [email protected].
Rimas
2020-07-13 19:38:54
Sistema paprašė atnaujinti kliento anketą ir blokavo įmonės sąskaitą. Anketą atnaujinau prieš dvi savaites. Sąskaita iki šiol blokuota. Kiek skambinu, vis žada, kad iki dienos pabaigos atblokuos, bet to nepadaro. Pinigai be priežasties užšaldyti, mokėjimų daryti negaliu. Pamaniau, gal Paysera bankrutuoja ir todėl taip elgiasi? Vienžo, būkit atsargūs...
Audrius
2020-06-15 14:42:58
Apie koki susisiekima su jūsų įmone kalbate. Ketvirtadienį pora valandų neišėjo pasirašyti mokėjimai - atsakymas dėl didelio mokėjimu srauto blia blia blia... Penktadieni mano mokejimas neišėjo kokias 5 val - ta pati istorija: dėl didelio mokėjimo srauto pavedimai gali vėluoti. Pirmadinis, vidinis pavedimas sąskaitoje - niekaip neišeina, atsakymas: dėl didėlio mokėjimų srauto. Tai arba mažinkite srautus, arba keiskite techninę įranga.
Paysera LT
2020-06-12 09:08:02
Gerbiami Klientai,
dėkojame už jūsų atsiliepimus ir pastabas. Norime pažymėti, kad Paysera sistemą nuolat tobuliname atsižvelgdami į klientų poreikius ir pastebėjimus. Visais atvejais turint klausimų, neaiškumų, siekiant išsiaiškinti situacijas su mumis kviečiame susisiekti el. paštu [email protected].
Linkėjimai,
Paysera komanda
Audrius
2020-06-10 18:40:23
Nesenai pradėjau dirbti, iš pradžių atrodė šiuolaikiška ir pažangi įmonė. Tačiau realiai kruvos problemu, nereaguoja į pastabas, pastoviai pasakymai kad bus padaryta per kelias artimiausias valandas, bet nevyksta niekas iš viso. Vienintelė pažangi sistema - mato skambinančio asmens telefono numeri ir nekelia "nemalonių" skambučių..
Blogiausi įspūdžiai
2020-02-02 17:09:47
Labai debiliška kontora. Niekam nerekomenduoju jais naudotis. Patys blogiausi įspūdžiai:
1) Lėtai perveda pinigus;
2) Neatsako pagalbos čatas;
3) Nesiunčia patvirtinimo kodų. Klientas keletą dienų negali gauti sau priklausančius pinigus;
4) Labai nemandagus aptarnavimas telefonu, jokios pagarbos klientui. Ypač pasižymėjo konsultantės: debilė vardu reda ir debilė vardu žana. Šitos dvi padugnės net drįsta kelti balsą ant kliento. Vidury poklabio meta ragelį.
5) Į skundus ten neatsakoma. Jie tik čia viešame puslapyje vaidina geručius ir atsako į čia patalpintus skundus.
Trumpiau – nesinaudokite šita šūdina paysera, negadinkite sau nervų ir negaiškite savo laiko. Linkiu šitai padugnių kontorai bankrutuoti ir prarasti visus klientus, su tokiu aptarnavimu.
Asd
2019-11-18 18:12:34
Visiškas š jau ketvirtą dieną bandau pasinaudoti savo pinigais, bet pastangos bergždžios. Darbuotojai neatsako į klausimus. Neskambina, kai aš užsiregistruoju skambučiui. Tikiuosi į rinką įžengus revoliutui paysera neatlaikys konkurensijos.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę PAYSERA LT, UAB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.