PAULINI, UAB Atsiliepimai, Skundai
Monika
2023-08-02 14:07:05
Š. m. liepos mėnesio pradžioje atidaviau naktines užuolaidas valymui (sumokėjau kiek daugiau nei 130 eur) ir vos po kelių darbų dienų gavau pranešimą, kad galiu atsiimti. NU GI SUPER KAIP OPERATYVU IR GREITA :)))))))) Akivaizdu, kad per tokį trumpą laiką gali įvykti tik transportavimas užuolaidų pirmyn atgal iki valyklos (nors jei nevalai, tai matyt ir tai nebūtina). Nunešus kaip jau supratote NEVALYTAS užuolaidas pakartotiniam valymui buvo rašyta pretenzija ir dabar gavau skambutį.
Pagrindiniai pokalbio aspektai:
1. Bandymas įrodyti, kad užuolaidos buvo valomos TIKRAI, o dėmės yra matyt įsisenėjusios ar tai kažkokios kitokios ir jų neįmanoma išvalyti (atkreipiu dėmesį, kad ant užuolaidų buvo ir dėmių, kurias iš esmės galima išvalyti ir tiesiog šlapiu skudurėliu);
2. Buvo priekaištas, kad užuolaidos neturi priežiūros etiketės (atkreipiu dėmesį, kad užuolaidos buvo siūtos individualiai, standartinės, veliūrinio audinio), tad tokią ilgametę patirtį turinčiai įmonei tai turėtų būti standartinė, kasdienė situacija, o ne išimtis iš taisyklės.
3. Didžiausias nusivylimas įmone, nes ne tik nepripažįsta savo klaidos (kas gali kartais įvykti ir dėl žmogiškos klaidos), tačiau ir mėgina įrodyti, kad VALĖ, TVARKĖ, o to akivaizdu, kad nebuvo nė iš tolo.
4. Tokios prastos patirties su paslaugos tiekėju dar nei karto nesu turėjusi (išskyrus darbuotojas, kurios priėmė užuolaidas abu kartus, joms absoliučiai neturiu jokių priekaištų).
5. NEREKOMENDUOJU! (išskyrus atvejus, jei Jums reikalingos sandėliavimo ar tvarkingai į maišus sukabintų drabužių, užuolaidų ir pan. paslaugos). Bet matyt tokiomis kainomis gauti atmestiną bendravimą su klientu, bandymą įrodyti savo teisumą, kai akivaizdžiai yra priešingai yra per brangu :) ir per daug nervų ir laiko kainuoja, tad tiesiog draugiškai visiems patariu - KUO TOLIAU NUO TOKIŲ PASLAUGŲ TIEKĖJŲ! Rinkoje tikrai yra iš ko rinktis ir turėsi geresnes ir malonesnes patirtis :)
Ilona
2023-06-28 10:09:44
Atnešiau valyti nauja suknelę(nusipirkau su dėme).dėmę išvalė,bet suknelę sugadino.
Viktorija
2022-10-21 21:23:15
Kaip ir daugumą komentarų taip pat noriu perspeti apie tai, kad jokių būdu neneškite čia savo rūbų! Nesuprantu kaip šita įmonė po tiek skundų dar nėra uždaryta.
Sugadino brangu paltą. Pirmą kartą, gražino purviną, nevalyta ir su naujom demem. O paskui ir nesugebėjo išvalyti savo pridarytos demes. Sugadintas laikas ir paltas.
Tomas Burbulis
2021-02-03 19:34:15
Apeikit, bėkit ir nesikreipkit. Valymo paslaugas teikiančių įmonių Lietuvoje yra daug. Komentaras ilgas, bet norisi faktus nurodyti. Juodinti, šmeižti nei tikslo, nei noro nėra, tačiau, atsižvelgiant į Paulini ir Tarnybos neveiksnumą, tenka viešai atsiliepti apie absurdišką situaciją ir pasityčiojimą iš žmogaus.
2020-08-22 į UAB „Paulini“ (PC Molas, Kaunas) kreipiausi dėl praktiškai naujos (iki penkių kartų dėvėtos) juodos „Karl Lagerfeld“ striukės, kurią buvau įsigijęs už 650,- Eur, valymo. Striukę buvau pirkęs 2019 metų rudenį, žiemos sezonui. Kadangi striukę dėvėjau mažai, todėl ji nebuvo nešvari, dėmėta ar pan.; dėl valymo paslaugų kreipiausi dėl to, kad po sezono ji būtų išvalyta ir tokiu būdu atnaujinta naujam sezonui. Užsakymą priėmė UAB „Paulini“ priėmėja, kuri man nepaaiškino apie galimas rizikas, pasekmes, neinformavo apie tai, kad striukė gali būti sugadinta, pažeista ar pan. Noriu pažymėti, kad manęs nebuvo paprašyta pasirašyti nei gaminio pase, nei kitame dokumente, kuriuo būčiau buvęs informuotas apie galimas rizikas ir kad tokias rizikas būčiau prisiėmęs. Man buvo pateiktas gaminio pasas, kuris patvirtino striukės priėmimo faktą. Už valymo paslaugas įsipareigojau apmokėti striukės atsiėmimo metu.
Sulaukus pranešimo iš UAB „Paulini“, 2020-08-28 nuvykau atsiimti minėtos striukės. Tačiau pamačiau, kad striukė yra sugadinta; striukė yra juodos spalvos, priekyje, viršuje dešinėje pusėje yra užtrauktukas, ant kurio didelėmis baltomis raidėmis yra užrašas „KARL LAGER-FELD“; šio užrašo raidės buvo dalinai nutrintos, nežinant, koks turėtų būti užrašas, jo perskaityti ir suprasti nebūtų galimybės. Noriu pažymėti, kad užrašas yra priekinėje, aiškiai matomoje striukės vietoje, todėl jo sugadinimas yra esminis, striukė prarado prekinę išvaizdą. Po netinkamai suteiktų valymo paslaugų atsirado minėtas negrįžtamas striukės defektas, todėl atsisakiau atsiimti tokią striukę. Defektą patvirtina nuotraukos.
2020-08-23 su pretenzija kreipiausi į UAB “Paulini”, prašydamas atlyginti žalą. Atsakymo jokio.
2020-09-23 su prašymu kreipiausi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Terminai suėję (Vadovaujantis Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatomis, vartojimo ginčas turi būti išnagrinėtas ir sprendimas dėl ginčo esmės priimtas ne vėliau kaip per 90 dienų nuo to laiko, kai vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas gavo vartotojo skundą. Jeigu dėl pagrįstų priežasčių per šį terminą vartojimo ginčas negali būti išnagrinėtas ir priimtas sprendimas, Tarnyba gali šį terminą pratęsti, tačiau ne ilgiau negu 30 dienų), sprendimo iki šiol nėra. Tik pastebėjimui, kad 2019, 2020 metų sprendimai yra Paulini naudai…
Bet šioje situacijoje kas yra “įdomiausia”, kad Paulini du kartus bandė taisyti savo paslaugų broką. Esu gavęs nuotraukas iš p. Pauliaus. Kartą sugadintas, nutrintas raides jis bandė ant striukės užpiešti dažais, kitą kartą pasinaudojant neva tai technologijomis. Jo teigimu “Užrašą perdarėme profesionalioje spaustuvėje su premium klasės ploteriu.”. Ok, paprašius atsakymų dėl kokybės ir garantijos, nulis sveikų. O geriausia tai, kad (cituoju) “Įvertinti kokybę galite pasididinę prisegtą nuotrauką”. Galbūt p. paulius ekspertas šiuo klausimu, bet aš ne. Įvertinti sugadinto ir du kartus kažkokiais būdais taisyto daikto kokybės, aš negaliu ir neturiu kompetencijos. Juolabiau, iš nuotraukų.
Situacija apgailėtina ir jau tikrai emocijos veikia. Striukė neaišku kur ir kokiam stovy. Daiktas yra mano, o kažkoks žmogus (p. paulius) sugalvojo, kad reikia savo įmonės broką “pataisyti”. Nei pirmą, nei antrą kartą, kad ant striukės bus rašinėjamos, klijuojamos raidės, manęs niekas neinformavo. Sutikimo nebuvo duota. Valymo paslaugų įmonė pati nusprendė ant rūbo atlikinėti tokius dalykas. Visiškas absurdas.
Žinoma, šie faktai yra pateikti Vartotojų tarnybai, tačiau kyla daug klausimų. Jokių atsakymų nei iš Paulini, nei iš pačio p.pauliaus. Tarnybai sprendimo priėmimo laikas suėjęs. Tai labai visi viliamės, kad sprendimas rašomas daug analizuojant, vertinant, stebint foto, skaitant medžiagą ir pan., todėl tiek laiko užtrunka (net ir viršinijant terminus, apie kurių pratęsimą nebuvo jokių pranešimų).
Foto, raštai, susirašinėjimai (dažniausiai neatsakyti) išsaugoti, nes matyt, kad procesai truks toliau, bus skundžiamas Tarnybos sprendimas (ryškiai vėluojantis), teisminiai procesai. Išlaidos, laikas, nervai dėl vienos pusės ambicijų, kuomet dar rugsėjo mėnesį buvo siūloma tartis ir baigti ginčą taikiai. Keista p.pauliaus pozicija iš pradžių neiti į derybas, o tada: nesutikti su reikalavimais, tačiau PAČIAM imtis iniciatyvos ir du kartus ant striukės neaiškiais būdais užrašinėti raides.
Faktas, kad daikto kokybė sugadinta. Tačiau, ar sugadinus galima svetimą daiktą pašyti kaip išmanai?
Apgailėtina situacija ir toks poelgis. Labai laukiam vėluojančio Tarnybos sprendimo.
Apeikit šią šaraškino kontorą. Bylų, skundų dėl Paulini daug, ir jiems visiškai pofik tai, kažkaip išsisuka vis. Klaida, pripažįstu, kad prieš kreipiantis nepasidomėjau.
Svetlana
2021-01-11 18:33:35
Labai noriu "padėkoti" Paulini parsonalui už sugadinta striukę.Sausio 4 diena atidaviau pavalyti nauja striukė (striukė pirkta 2020.11.29). nes apačioje buvo kelios mažos dėmėles o taip buvo švari.Kadangi skalbimo mašinoje ją skalbti negalima nusprendžiau nunešti į valyklą.Ant čekio parašė kad 50proc.nusidėvėjimas.Jūs sau įsivaizduojate?Koks 50proc.jeigu pirkta prieš 2 mėnesius ir nešiota gal kokias 4 savaitės.Kaip ir buvo žadėta atsiimiau savo striukė sausio 8 diena.Gavau žinutė kad galiu ją atsiimti.Apie 16.30 atvažiuoju po darbo ir man iškart priekaištas kodėl ragelio nekeliu kadangi paskutinė diena dirbam prieš karantiną?Atsiprašau kad dirbu ir negaliu atsiliepti.Egzistuojatoks dalykas kaip smsžinutės tai jeigu matot kad žmogus nekelia ragelio-parašykite jam.Vizuoliai apžiūrejau striukė-viskas tvarkoje graži,švari.Kitai dienai užsidejus ją žinokite apsiverkiau nes visas papyldas o ji pripyldita sinteponu susivėlę gumulais.VISĄ STRIUKĖ SUSIVĖLĘ LIKO TIK MEDŽIAGĄ.JOKIO UŽPYLDO.Be to dar pasidarė dydžiui dydesnė.Ją tesiog įdejo į skalbimo mašiną į karšta vandenį nors galima skalbti tik rankomis 30 laipsniu temperatūroje arba kaip ir minėjau cheminis valymas.Greitai padžiovino gali buti taip kad gal ir išgręže ko irgi negalima buvo daryti.Skubėjo jog užsidarome.Man tai yra nesuvokiamas dalykas...Na kaip galima buvo išskalbti daiktą kai to aplamai daryti negalima buvo?Man labai įdomu ar jūs žiūrite į ženkliukus kaip reikia daikta valyti?Mes klientai mokam jums,mokam už prėkę ir mokam nemažus pinigus...Kaip tokia vieta dar veikia as nesuprantu....Aš taip visko nepalyksiu...Prašymas į vartotojų teisių apsaugos tarnybą jau parašytas.Jūs atsakysite man už viską.Noriu i visos širdies patarti būsimiems klientams nevengti neigiamu komentaru ko nepadariau aš.Žmonės neeikite į šitą vietą nes šitą įmonė moka tik sugadinti daiktą bet negrąžinti tinkama įvaizdį.
Ramunė
2020-05-19 14:19:49
Nesinaudokite jų paslaugomis.Sugadino gerą naują itališką 2 mėn.nešiotą striukę.Pasiūlė 50Eur.Nueikit ir patys nusipirkit striukę už 50eur.
Edita
2019-11-05 12:23:16
Aš nesuprantu kaip tokios įmonės apskritai dirba, kai internetas pilnas skundų ir blogų atsiliepimų. Nunešus vestuvinę suknelę valymui, ją gavau sugadintą. Suknelė nebuvo dekoruota gėlėmis, karoliukais ar panašiai, tai buvo tiesiog vientisa medžiaga su kniedėmis. Purviniausia buvo suknelės apačia, kurios šleifas vilkosi žeme. Suknelę gavau su geltonomis dėmėmis, kurių prieš tai nebuvo, tose vietose, kur buvo kniedės medžiaga parudavusi, o suknelės medžiaga pažeista nuo chemijos, tikrąją to žodžio prasme suplyšusi. Nieko panašaus nebuvo prieš atiduodant suknelę į valymą! Taip, ant suknelės nebuvo priežiūros etiketės, bet ar ten dirbantys darbuotojai tokie neišmanėliai, kad neatpažįsta medžiagų ir negali įvertinti, kokios pasekmės gali būti valant būtent tokį rūbą. Suknelė prieš tai jau buvo valyta kitame valymo salone ir buvo atiduota, kaip nauja, vadinasi ją buvo galima profesionaliai išvalyti. Dabar gailiuosi tik vieno, kad pasirinkau šią valymo įmonę, nepaskaičiusi atsiliepimų internete. Dabar manęs nestebina jų darbo rezultatas, nes panašių nusiskundimų vežimu neversi. Tikrai baisu ir apmaudu, niekam nerekomenduoju šiems "profesionalams" patikėti savo rūbų.
Valentina
2019-04-12 17:28:28
Nesilaiko darbų atlikimo terminų,jokių atsiprašymų,pretenzijas ignoruoja,pati nesinaudosiu jų paslaugomis,informuosiu draugus ir pažįstamus nesilankyti to vardo valyklose
Agata
2018-12-05 10:55:24
Likau labai patenkinta pūkinės striukės valymu, pateisino visus lūkesčius su kaupu! Malonus aptarnavimas Vilniaus Akropolio valykloje. Kainos irgi protingos, ypač jei registruotis internetu iš anksto.
Rekomenduoju!
Ieva
2018-10-22 13:17:35
Labai gaila, bet Jums visiškai nerūpi Jūsų klientas. Atnešus dviejų dalių vestuvinę suknelę, buvo grąžintas tik sijonas! paskambinus ir pabandžius pasiteirauti kas čia nutiko, buvo labai nemandagiai atšauta, kad grąžino viską ką turėjo, ir pas juos laisvų rūbų nėra. TIKRAI APGAILĖTAINA, KAI ATNEŠI SAVO RŪBĄ, IR JĮ TURI ATSIIMTI PER KELIS KARTUS! APTARNAVIMO LYGIS TAI BAISIAU NEGU BAISU! NEREKOMENDUOJU NIEKAM! NORS JAU PASISKAIČIUS ATSILIEPIMUS, YRA GALIMA SUSIDARYTI ĮVAIZDĮ APIE ŠIĄ ĮMONĘ ! SUSISIEKUS SU VADOVU, BUVO PAPRŠAYTA PALAUKTI IKI PIRMADIENIO.... PALAUKIAU.... BET JOKIŲ ŽINIŲ NESULAUKIAU. JEI JŪSŲ VALYKLOJE REIKIA DAIKTUS ATSIIMTI PO KELIS KARTUS, TAI VIEŠAI DEKLARUOKITE APIE SAVO NEGEBĖJIMĄ ATLIKTI TINKAMAI TEIKIAMAS PASLAUGAS!!
Eglė
2018-07-23 13:43:58
Labai nerekomenduoju naudotis PAULINI valyklos paslaugomis. Nors man ją rekomendavo dizainerė, kuri siuvo mano suknelę.. deja man teko nusivilti - nunešiau savo suknelę ir vyro kostiumą bei marškinius, visų pirma atidaviau tik antrą kartą nunešusi, nes pirmą kartą nunešus buvo vaikinas kuris negalėjo atsakyti nei į vieną klausimą (kokios garantijos, per kiek laiko išvalys, kaip valys, kas jeigu sugadins ir pan), sakė neseniai dirba, tik priima rūbus. Tad nešiau kitą dieną kai buvo daugiau darbuotojų.. priėmė, pažadėjo kad jei kils rizikos dėl sugadinimo ar jei kažkas neišsivalys paskambins,praneš ir tik su leidimu valys papildomai... Deja niekas neskambino, atsiėmimo metu irgi nieko nesakė.. tik parsinešus namo ir apžiūrėjus pamačiau jog suknelėje palikta didelė dėmė, kurios anksčiau net nebuvo (buvo purvina suknelės apačia tik dėl dulkių), o vyro marškiniai iš šampano spalvos tapo akinamai balti.. Nebesiplesiu kiek vargau.. ėjau į parduotuvę kur išsiaiškinau kad marškiniai nedažyti, jų neįmanoma išbalinti.. jie pasiėmę marškinius laikė mėnesį, prisiskambinti neįmanoma, jei prisiskambini niekas nieko nežino, galiausiai direktorius atsiuntė raštą kad jie viską padarė maksimaliai gerai ir paskambinus kartoja nuolat tobulai išmoktą savo tekstą, siūlo kreiptis į vartotojų teises.. labai nemalonus žmogus, visi atsiliepimai internete žinokit tikrai yra teisingi, gaila kad aš jų nepaskaičiau anksčiau... marškinių iki šiol neatgavom, o suknelę prašė atnešti pakartotinai išvalyti.. gerai kad nenešiau.
Jurate
2017-12-01 22:24:15
Palikau išvalyti čiužinio užvalkalą.Dėmės buvo vienos kilmės(įvardinsiu jas "moteriškomis problemomis"). Atsiėmiau ir.... Jos likę.... Jų kilmę specialistas nustatytų be problemų, medžiaga- manau, taip pat turėjo būti atpažįstama. Nešiau gaminį į valyklą, nes namų sąlygomis negalėjau išplauti, tiesiog netilpo į skalbyklę. Mažesnių matmenų sėkmingai išskalbiau namuose. Kaina - 24,00 eur... Kyla klausimas, už ką mokėjau??? Pasirodo už reklamą per TV... Kartą pasinaudojus Jūsų paslaugomis, kelią pas Jus tikrai pamiršiu ir kitus perspėsiu. Negi jums liko tik vienas kelias prisitraukti klientams-reklama per TV, o ne iš "lūpų į lūpas"... Kaina - kosmosas, bet su tokia kaina ir kokybe į kosmosą nenuskrisit.
Reda
2017-11-19 10:28:51
Lapkričio mėn. jūsų įmonėje Panevėžyje valiausi puspaltį ir striukę. Paslauga atlikta labai nekokybiškai: puspalčiui iš rankovės pradanginta dekoratyvinė originali saga, diržo sagtis persiūta ne taip, kaip buvo ir dar atvirkščiai - perversta, siūlės kraštuose atspūrę siūlai. Striukės pamušalas susilamdęs, kaip nelygintas, o apykaklė visa užblyzginta- juoda spalva užlyginta lygintuvu. Baisu toks darbas. Pati daugiau nesilankysiu, ir jau draugus informavau apie jūsų "kokybiską" valymą.
Jau buve klientai
2017-10-26 09:33:26
Vilniuje akropolyje valėme vyro brangę striukę po žiemos tai buvo kovo mėnesį, pasiėmę pasikabinome i spintą net negalvojome jog gali sugadint taip. Šiandien vyras užsidėjo striuke o jį sudraskyta prie užsegimu ir knopkučiu. Tikrinkit pasieme iš jų drabužius. Tikrai nerekomenduoju šios įmonės valymo paslaugoms
Kristina
2017-10-19 20:14:53
Sugadino sriuke valant
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę PAULINI, UAB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.