Lietuvos oro uostai, AB Atsiliepimai, Skundai
Konstantin
2023-09-19 16:35:01
Tragiškas aptarnavimas VNO
sako žmonai eikite su vaiku per vartelius, žmona sripriai sutrenkė koją, darbuotoja sako labai lėtai einat, matot gi varteliai automatiniai, tik dėl kažkokių priežaščių dar pati darbuotoja prilaiko...
Absurdiškas aptarnavimas.
Valentina
2023-09-03 10:15:01
09-02 d skrydis Kaunas-Kopenhaga, 20:40.
Patikros punkte apsaugos darbuotojai liepė išimti iš bagažo konservuotus mėsos ir sūrio produktus, teigdami, jog tai draudžiami gabenti daiktai. Paklausus paaiškinti , liepė pasiskaityti taisykles. Viskas buvo gramais, taip pat tarp ES šalių galima gabenti šiuos produktus. Tačiau kaip suprantu darbuotojams reikėjo "susiveikti "vakarienę :) na skanaus Kauno oro uosto darbuotojams! Bet visgi negražu taip daryti
xxxx
2023-07-06 13:20:39
skaitom cia irgi linksma https://rekvizitai.vz.lt/imone/tarptautinis_vilniaus_oro_uostas/atsiliepimai/
Asta Miskiniene
2023-05-06 10:12:34
Skridome is Vilniaus oro uosto i Toronta su anyta, kuri neturėjo ETA leidimo skristi į Kanada. Paprašius duoti nuoroda, kur galima gauti ši leidimą, nuoroda buvo užrašyta ant lapelio. Įvedus nuoroda, uzpildeme, sumokėjome $79 dolerius kreditine kortele, bet leidimo vis tiek negavome. Paskambinus į Kanada, sužinojome, kad ši nuoroda yra klaidinga (scam). Darant check-in, mergina buvo labai nemandagi
RASA (atsiliepimas paliktas filialui: Vilniaus oro uostas, Lietuvos oro uostai, AB Vilniaus filialas)
2023-03-19 12:31:12
Skrydis WARSAW FREDERIC CHOPIN
VILNIUS VILNIUS LO773 22:45n 2023-03-11 - 00:50 2023-03-12. Kraunant bagažą buvo visiškai sugadintas lagaminas (lagaminas ne plastikinis): ne tik nudaužta kojelė, tačiau sutrupėjo visos vidinės lagamino sienelės. Ne pirmą kartą skrendame, niekada nebuvo jokių problemų, tačiau šįkart buvo sudaužytas ne tik mano lagaminas, bet keleivės plastikinis lagaminas, sudaužyta keleivio dėžė su šaldyta žuvimi ir kt. Nežinau, ar kiti keleiviai kreipėsi, tačiau šitaip sudaužyto bagažo neteko matyti nė viename oro uoste. Prašau imtis priemonių, kad darbuotoai atsakingai iškrautų/įkrautų keleivių bagažą. Norėčiau pridėti nuotraukas, bet šis tinklapis tokios galimybės neturi.
Inga
2023-02-24 19:13:06
Skrydis LO776 2023-02-24 19:10
Buvo paskelbtas laipinimas keleivių turinčių bilietus nuo 15 iki 30 vietų. Vadovaujantis garsiaklabio instrukcija iš bendros eilės galo priėjau arčiau. Priėjus buvo pasakyta eiti į bendros eilės galą. Įlipau paskutinė, nors tolimesnio patikslinimo mebuvo, kad laipinami visi.
Kaip suprantu garsiakalbio informacija nėra pramoginio pobūdžio. Ir šiaip, tai ne pirmas kartas kuomet nesilaikoma kas viešai skelbiama.
Kokiu tikslu reikia skleisti neteisingą informaciją, kurios nesilaiko patys darbuotojai. Gal galima apmokyti darbuotojus elgtis atsakingai skelbiant informaciją per garsiakalbius ir patiems ja vadovautis, o ne tyčiotis iš žmonių?
Gabrielė (atsiliepimas paliktas filialui: Palangos oro uostas, Lietuvos oro uostai, AB Palangos filialas)
2023-01-31 01:20:57
Sausio 29d parskridome 22.45 (nusileido lėktuvas ) iš Dublino , su dviem mažais vaikais ,vienam vos pusantro metuko, buvo šlapdriba su didžiuliu vėju, mokėjom pinigus ,kad gabentis su savimi vežima,tačiau išlipus iš lėktuvo jo neradome pradėjom žvalgytis aš su vaiku ant ranku + 30 nėštumo savaitė ,vyras su trimečiu parankėje ir 3 krepšiais ir kažkos is kaškur išlindes darbuotojas pradėjo rėkti visa gerklia ,kad nevaikšiot prie lėktuvo, paaiškinom kad dubline nusileide vežima radome prie lėktuvo priekio tai kur mum dabar rast savo vežima ,jis rėkė toliau , kad čia skrenda 20 vaiku mes čia kiekvieno vežimo nesuseksim ir niekad gyvenime nevaikščiot daugiau prie lėktuvo . Ta prasme, per šita pūga teko temptis vaikus per visa lauka ir savo vežima pasiėmėm tik praeje pasu kontrole , likus 2 metrams iki išėjimo ...Čia normalu? Kam man tas vežimas 2 metrams paeiti, nuskrendant viena sistema pameti prie lektuvo kaip aiškino "belekur " vistiek surinks, nuskridus vežimas padėtas gražiai prie laiptuku kad iškart pasiimti,o parskridus išveža į bagažą nors nepalieki išskrisdamas jo kaip bagažo o varai iki lėktuvo . GĖDA tokiai sistemai !!! Dar nebūtu situacija tokia nemaloni jei nebūčiau mačiusi kaip moteris bėgo nuo lektuvo iki oro uosto apsiautusi rankomis savo naujagimi !!!!! O jie irgi ilipant turėjo vežima ... Dirba tikri atsiprašant idi*otai . Toks nužmogėjimas,nesupratingumas ,aplaidumas,nenoras padėti kitam gali būti tik Lietuvoje. Darbuotojai turi praeiti bendravimo su žmonėmis kursus ir tik tada dirbti toki darbą .
O dabar tik gėda daro visai tautai.
Sigita
2023-01-30 12:05:32
Noriu pasidalinti ir as savo patirtimi. ... Sausio 29 d 12 val. skridau is Vilniaus i Londono Liutono oro uosta. Apie 11:00 val jau buvau prie vartu B13. Kadangi laiko dar buvo pakankamai, nusprendziau salia vartu B13 esancioje kavineje atsigerti kavos. Priejusi prie kavineje dirbancio vyruko paprasiau Late kavos ir pasakiau, kad gersiu kavineje. Darbuotojas - ,,kava tik issinesimui''. Paklausiau kodel? Sako, todel, kad pilna kavine zmoniu. Sakau, paziurekite, stai ten yra laisvu vietu, ir ten, ir ten... Tada jis man sako, ''o tai puoduku man ar duosit?'' Sakau, ta prasme? Tada jis man sako, kad kava bus issinesimo puodelyje... Na, man jokio skirtumo kokiame puodelyje ta kava bus, as jam sakau... Atsisedusi geriu kava ir galvoju... ir kas cia dabar buvo???? Ar vietoje siu nemandagiu ir nepagarbiu fraziu darbuotojas neturejo paprasciausiai paaiskinti, kad siuo metu turime puodukus tik issinesimui ? Ir apskritai, ar kas nors moko Vilniaus oro uosto darbuotojus, kaip mandagiai bendrauti su klientais?
Jeigu ir nemoko, vadovaukites sia taisykle: elkites su kitu zmogum taip, kaip noretumete, kad elgtusi su jumis!
Viktorija (atsiliepimas paliktas filialui: Palangos oro uostas, Lietuvos oro uostai, AB Palangos filialas)
2023-01-13 15:38:18
Labai blogas aptarnavimas apsaugos darbuotoju prie patikros punkto sausio 13d 15:15 .
Mano vyras ne lietuvis tai su juo pradėjo elgtis kaip su nusikalteliu. Pradejo šaukti. Vien del to kad jis nesuprato ką jam sako lietuviskai , kaip ir minėjau vyras ne lietuvis. Tokie žmones negali dirbti aptarnavimo skyriuje , nes ne moka elgtis su žmonėmis , tiesiog siutina ir gąsdina .
Ieva
2022-09-04 20:40:18
Skridome su mazameciu sunumi is Vilniaus I Amerika.su SAS kompanija. Bilietai buvo nupirkti su iskaiciuotu bagazu. Prie registracijos stalelio darbuotoja sake, kad nemato sistemoje jokio bagazo ir sake, kad neregistruos mus skrydziui kol nenusipirksime bagazo. Sunus buvo issigandes, nes kalbejo labai nepagarbiai, zeminanciu tonu. Pasijutau kaip prie "RUSO". Bendravimo kultura kraupi. Turejom uz banana sumoketi 210 euru. Kai prie ilaipinimo parodziau bilietus, kur aiskiai parasyta kad bagazas iskaiciuotas, pasake kreiptis I SAS.
Ieva
2022-09-04 18:38:23
Skridome su mazameciu sunumi is Vilniaus I Amerika.su SAS kompanija. Bilietai buvo nupirkti su iskaiciuotu bagazu. Prie registracijos stalelio darbuotoja sake, kad nemato sistemoje jokio bagazo ir sake, kad neregistruos mus skrydziui kol nenusipirksime bagazo. Sunus buvo issigandes, nes kalbejo labai nepagarbiai, zeminanciu tonu. Pasijutau kaip prie "RUSO". Bendravimo kultura kraupi. Turejom uz banana sumoketi 210 euru. Kai prie ilaipinimo parodziau bilietus, kur aiskiai parasyta kad bagazas iskaiciuotas, pasake kreiptis I SAS.
Zoja
2022-07-07 09:28:42
Skridome į Burgasą (Bulgarija) 2022 birželio 22 d. Mano mama ( 82 metai) turi širdies stimuliatorių, jau nukreipė į patikrą atskyrai. Susitikome jau salėje po patikros - mama buvo su ašaromis akyse. Iš mamos žodžių "Įlindo į kelnaites ir liemenuką. Darbuotoja pamatė įsiūto stimuliatoriu ir čiupo ranka ir patraukė". Mano mama liekna ir po odą įsiūtas stimuliatorius gerai matosi. Jai po tokios apžiūros skaudėjo kalias dienas tą vieta kur įsiūtas stimuliatorius, gerai kad nieko ne nutraukė ir jis veikė. Kai skridom atgal iš Bulgarijos, tai ten mama nepatyrė tokių nemalonumų. Ją paėmė už rankos, nuvedė pagarbiai į apžiūros vietą, gražiai apžiūrėjo nelysdami į kelnaites. Paklausė ar viskas gerai. Nesuprantu kodėl tiek žiaurumo turi Vilniaus oro uosto darbuotojai, kol laukė įlaipinimo Bulgarijoje, girdėjau kaip dar viena pagarbaus amžiaus moteris kalbėjo telefonu ir tą patį pasakojo kažkam – apie tai kad turi širdies stimuliatorių ir kokią moralinę traumą patyrė apžiūroje Vilniuje ir kokie malonūs ir mandagūs darbuotojai Bulgarijoje.
Kristina
2022-06-23 13:00:40
Vilniaus oro uoste 2022 06 14 dėl aplaidumo, ir nuovargio, teko praleisti skrydį. Lėktuvas išskristi turėjo 19.10val, (išskrido 19.20val) atvykus prie vartų 18.58val jie buvo uždaryti, darbuotojos vangiai reagavo į prašymą įsitikinti ar niekuo negalima padėti patekti į lėktuvą, bendravimas vyko pakeltu atsainiu tonu, argumentuojant, kad iki lėktuvo nėra galimybių patekt dėl riboto transporto priemoniu ("čia Jums ne autobuso stotis, ir ne autobusas, jūsų niekas nelauks") pabrėžta, kad buvo kviesta pagal vardą pavardę (sėdint šalia, deja, negirdejau jokios informacijos savo vardu ir pavarde, klausos sutrikimai man nediagnozuoti). Vienintelė rekomendacija, kurią gavau, tai kreiptis į wizzair atstovybė, kuri nedirbo, nors pagal nurodytas darbo valandas turėjo dirbt. Teko pakartotinai įsigyti bilietus ir išskristi kitų reisu. Esu nepatenkinta bendravimo komunikacija ir kultūra personalo, kuris stresinemis situacijomis su klientu bendrauja ne empatiskai ir nepagarbiai.
Agne
2022-05-23 11:14:48
Pasijutau grįžusi į sovietmetį, kai liftus dar matėme tik per televizorių . Gėda, kitą kartą skrisiu tik į Kauną!
Mindaugas
2022-05-23 11:01:38
Visur laiptai, su kudikiu vezimeliais ar neigalus zmones turbut nelaukiami. Laukimo saleje prisesti nera kur, 2 valandas prastovejom su kudikiu ir 4 metu vaiku. Liudna uz musu sostine
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę Lietuvos oro uostai, AB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.