LIETUVOS PAŠTAS, AB Atsiliepimai, Skundai
Atsakymas
2024-03-25 21:12:10
Monika Kolesnikaitė vagis, sukčius, aferistė, atsargiai
Atsakymas (atsiliepimas paliktas filialui: LP EXPRESS siuntų terminalas)
2024-03-25 20:56:47
Justina Grincevičiūtė neadekvati. Atsargiai, puldinėja žmones, reketuoja, turi psichinių sutrikimų galimai
Osvaldas (atsiliepimas paliktas filialui: LP EXPRESS siuntų terminalas)
2024-03-25 10:33:40
Nebe pirmą kartą susiduriu su daugeliui pažįstama situacija : pardavėjas neužrašė ant siuntos tel.Nr. , o LP "prištampavo" siuntos sekimo istorijoje keletą įrašų apie fiktyvius bandymus siuntinį pristatyti.Mano atveju LP siuntų sekimo puslapyje 3 kartus padarytas įrašas,jog " siunta perduota pristatymui...",o štai tarpt.stebėjimo sistemoje "Global Package Tracking",kurią stebėjo (ir labai sunerimo) pardavėjas iš užsienio, 4 kartus buvo pažymėta,kad "...adresatas buvo nepasiekiamas pristatymo metu/apie tai jam pranešta...". Totalus,jau kasdieniniu tapęs LP-to melas,tik šį sykį kiek nustebino nauja fantazija,kad siunta buvo perduodama pristatymui iš pašto skyriaus,esančio adresu R.Kalantos 59. Nepatingėjau nuvykti iš Kauno Žaliakalnio,kuriame gyvenu ir esu registruotas, į šį Petrašiūnuose esantį 14-tą pašto skyrių.Paštininkė užtikrino,kad mano siuntos su sekimo Nr.CG104583843AT šiame pašto skyriuje niekada nebuvo. Prisiskambinus į LP-to klientų aptarnavimo skyrių, operatorė be jokių skurpulų išaiškino jau standartine tapusią situaciją: LP-tui nebuvo galimybių (o tuo pačiu,žinoma, ir jokių bandymų) pristatyti siuntos,nes trūko pristatymo duomenų,t.y. mano tel.Nr. Nenorom kyla klausimas ,kam reikalingas tas melas apie nepavykusius pristatymus? Ar ne teisingiau būtų padaryti įrašą,kad trūksta pristatymo duomenų ir būtina susisiekti su LP-tu ? Panašu,kad esama padėtis kažkam patogi ir net naudinga. Kiek žinau, tel. Nr.nėra būtinas rekvizitas siuntos pristatymui, ir, jam neesant, neabejotinai,kurjeris privalo vykdyti savo įsipareigojimus klientui ir bent 3 kartus bandyti pristatyti siuntą nurodytu adresu. LP šių taisyklių laikytis nenori.Imituojant pristatymus melagingais įrašais, visa atsakomybė ir nuostoliai dėl nepristatytų siuntų, atitenka ne kaltiems asmenims, o jų apkvailintiems klientams.
Virginija
2024-03-22 17:22:46
Sveiki. Išsiunčiau dovana marciai 05.03.24. Sekime siuntos rodo kad 12.03.24 yra skirstymo centre. Siunta negauta adresato. O ji vis dsr skirstymo centre nors jau 22.o3.24 !!!!!.
Nijole
2024-03-22 15:31:22
Kodėl Vilniaus Savanorių pr. 64 namo gyventojai negauna visų sąskaitų už komunalines paslaugas? Aplinkinių namų gyventojai jas jau seniai gavo, o paslaugų tiekėjai taip pat teigia kad sąskaitos jau senokai išsiųstos.
Ernesta
2024-03-21 11:26:30
Baisu ,kas dabar yra daroma su siuntų skirstimu! Visada buvo galima atsiimti paste esančiame už kelių minučių nuo namu,o dabar meto siuntas į kitus poskyrius! Paskambinus nelabai maloniai bendrauja,pvz. Vakar buvo registruotas laiškas,bet aš nespejau iseiti net iš namų,kaip įmetė lapuka ir nuvažiavo,nei parskintas nieko nebuvo! Baisu. Šiauliai.
Klientas
2024-03-19 17:57:27
Siunta RC014613502LT
Maciau kaip pastininkas atvaziavo, praejo pro musu laiptine ir net neuzejus parase kad kliento nera namose. Cia jau antras kartas. Pirma karta reikalavo asmens dokumento, nors siunta neregistrota - cia jau neteisetas asmens duomenu rinkimas.
Ir tarp kitko rekvizitai.lt isjunge skundus apie LP, o ten ju buo tukstanciai.
Viktoras
2024-03-19 15:44:45
Labas visiems nepatenkintas Lietuvos paštu,gal pusmetis atgal buvo klaikus aptarnavimas bet šiuo metu matau pats asmeniškai i gerą pusę pagerėjo aptarnavimas ypač dabar patenkintas Vilniaus 17 skyriu neatpažintamai paštininkai/laiškininlu darbas ir aptarnavimas , Ačiū kuri aptarnauja zona Taikos 10 Ačiū dar karta
Natalija
2024-03-19 12:33:13
Dariaus ir Girėno g. 8, Vilnius, pati blogiausia aptarnavima , laiskai nedaeina, kol po pusio menesiu nezuzinojau kad turiu gauti ir siuntejo.paskambinai sako nebuvo jus namie , pranesima nepaliko. banko kortele uzsakyta vasario menesi iki siol negavom reikejo nauja su astiemimo banke daryrt. toks aptarnavimas pastovus, kaimine kovo menesi gavo kaledine atviruka ((
DANGUOLE
2024-03-15 08:32:41
Pats blogiausias paštas. Registruota siunta i Maltą išsiųsta vasario 6 dieną ir iki šiol nepasiekė gavėjo šalies. Kuo vežama ar nešama? Ir tai jau ne pirmas kartas. Išsiuntus pernai Velykinį sveikinimą gavėją pasiekė tik rugpjūčio mėnesį, Uždaryt tą šaraškino kontorą reikia.
Irma
2024-03-14 20:20:09
Lietuvos pašto siuntų tarnyba pati blogiausia Lietuvoje, pagal nustatytus pašto kodus, priskirtus kiekvienai gyvenvietei, nesugeba sklandžiai pristatyti siuntų. Jei siunta skirta Šilutės raj, jie veža į Klaipėdą, nesvarbu, kad ten Klaipėdos apskritis, esmė ta, kad siunta turi būti pristatyta į namus Šilutės rajone, kurjeris siuntą įmeta į vieną iš paštomatų Klaipėdos mieste. Aš niekaip nesuprantu, kas ten per žmones ar aparatai dirba, kad valstybinė įmonė niekaip nesugeba darbuotojų išmokinti ar tų aparatų nustatyti, kad nebedarytų klaidų... Ir dar kokius pinigus "lupa" iš žmonių už siuntų pristatymus, dar pažiūrėsim kokios būklės bus siunta jei ją iš viso atveš ten kur reikia. Kažkas baisaus su šia įmone...
Andrius
2024-03-14 08:59:08
Kaip manote dėl ko neatsiliepia? Dėl to, kad už minutę ima 12 centų. Lietuvos įmonė ir nesugeba nemokamo skambučio padaryt. Ir dar paslėpti tarifai pagrindiniame puslapyje, matoma tik paspaudus Kontaktai. Dar tegul padaro 2 euros už minutę... Gal ir apsimoka jiems pastoviai klaidas daryt, jeigu už tai dar ir mokama...
Jolita
2024-03-12 08:49:55
Niekada kaip skambini nekelia ragelio kam tada skirti numeriai o kaip ateini paklausti tai vis nepatenkinti rankos veidus
Atsak (atsiliepimas paliktas filialui: LP EXPRESS siuntų terminalas)
2024-03-08 17:23:32
Kristina Litvaitienė sukčius galimai, atsargiai
Gintaras
2024-03-06 21:33:50
Laukiu registruoto laiško Kauno mieste siuntėjas, Kauno mieste gavėjas. Perduota laiškininkui kovo1d. Šiandien kovo 6d. Jokio laiško, jokios žinutės...
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę LIETUVOS PAŠTAS, AB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.