GINTARO BALDAI, UAB Atsiliepimai, Skundai
L
2024-03-12 20:39:06
Nusipirkome iš Gintaro baldų lovą. Atvežė su stipriai įskilusia šonine dalimi. Gintaro baldai pasiūlė kompensuoti 100 eurų su sąlyga, jei negausim garantijos. Pinigų taip ir negavome, praėjo dvi savaitės. Siaubingas klientų aptarnavimas.
Aistė
2024-03-05 12:57:26
Gaila nepaskaičiau atsiliepimų. Užsisakėme baldus, laukėme 2men,atvežė vairuotojas, užnešė ir pakišo pasirašyti kvitus ale už pinigų sumokėjimą, o pasirodo ten dar įrašytas punktas, kad pretenzijų baldų kokybei neturime. Su šituo parašu negalioja garantinis baldams. Išpakavus baldus radome 7 brokos ant gobuleno bei idaužta patalynes dėže dvejose vietose. Kreipemes į jų kokybės skyriu su pretenzija ir jie pareiškė, kad patys padėjote parašą, kad pretenzijų išoriniams baldų defektams neturite. Nepirkite baldų pas juos! Nes teks labai nusivilti!
Aivaras
2024-02-27 19:32:35
LABAI GAILA, kad prieš perkant iš šios "įmonės" nepaskaitėme atsiliepimų.
Pirkimo baldą iš Vilniaus, Ukmergės g. 279 salono.
Parduota brokuota prekė, kurią įmonė atsisakė pakeisti ir negana to apkaltino mus pačius, kad dėl šio broko esame patys kalti.
Nuoširdžiai nerekomenduojame rinktis baldų iš šios įmonės, kadangi patikėkite, tikrai liksite apgauti, nepatenkinti, sugaišite bereikalingai laiką ir svarbiausiai sumokėsite pinigus už nekokybiškas prekes.
Piktas
2024-02-16 21:07:39
Savanorių pr., Vilnius. Įkyrūs konsultantai, sekioja paskui, lenda į akis, medžioja klientus, neįmanoma be jų nei apsitarti, apžiūrėti, ką tik pradedi žiūrėti, prilekia ir suokia, kad tas daiktas pats geriausias, puola rezervuot. Paskutinį kartą buvom prieš metus, grįžom dabar - tas pats.
Audra
2024-02-08 09:16:06
Esame nusivylę šia įmone. Baldai brokuoti,detalių trūksta,jų laukiame jau daugiau,nei 2mėnesius. Į el.laiškus neatsako,skambinant-nekelia,nors prieš 2 sav.jau žadėjo,kad trūkstamos dalys bus pristatytos. Nerekomenduoju pirkti tokių nekokybiškų baldų.
Andrius
2024-01-31 16:37:21
NEREKOMENDUOJU. Baldai tragiškos kokybės. Teko pirki du minkštus kampus, abu po keletos naudojimo mėnesių pradėjo birti.. Gaila išleistų pinigų. Daugiau niekada nebepirksime iš šios įmonės.. Liūdna patirtis.
Pasipiktinęs klientas
2024-01-12 10:21:51
Užsakyta prekė vėluoja12 dienu,nors būvo parašyta iki 9d.d
Gaudenta
2024-01-05 23:34:03
Užsisakėme lova. Grotelės išlūžusios, instrukcija suplėšyta ir neatitinka tai lovai, kojelės ne tokios kaip instrukcijoj ir 3 vnt. trūko, varžtai taip pat neatitinka..
Ala
2023-12-27 09:38:20
Gintaro baldai parduodamos produkcijos kokybė prasta. Pirkome lovą ir atskirai čiūžinį (išsirinkome vieną iš brangiausiu). Tuo metu čiužiniui neva duodavo 30 % nuolaidos. Kadangi atvežimas, užnešimas ir surinkimas viskas kainuoja atskirai, palikome tik užvežimą. Surenkant lovą, trūko varžtų (gerai, kad turėjome nuo senos lovos). Čiužinys buvo atvežtas vakuumuotas, turėjome laukti 2 paras, kol išsivakuumuos, bet rezultatas nepradžiugino, nes matėsi, kad jis pilnai neišsivakuumavo. Paskambinus konsultantei, pasakė, kad reikia tuomet dar palaukti 2 paras (?). Rezultate, 4 cm čiūžinys buvo plonesnis. Užpildėm pretenziją, sutiko pakeisti į kitą., prašėm, kad atvežtų nevakuumuotą. Paaiškėjo, kad kiti tokie pat ir paprašė palaukti kitos partijos. Kitas atvežtas čiužinys buvo toks pat. Grąžinome jį atgal, mums grąžino pinigus. Dėl bendravimo su konsultantu ir pinigų grąžinimo nusiskundimų neturime, viskas vyko pakankamai sklandžiai. Bet susidarė įspūdis, kad darbuotojai puikiai žino, kad čiužiniai nekokybiški, todėl ir parduoda juos iki šiuol su "nuolaida". Galiausiai užsisakėm čiūžinį LONO salone, kurį mums, atvežė ir užnėšė NEMOKAMAI.
Justinas
2023-12-22 14:05:14
Nesuprantu iš kur tokie neigiami komentarai, esame pilnai patenkinti šia įmone, tiek baldais tiek aptarnavimu, malonus bendravimas, greitas ir kokybiškas pristatymas. Manau dauguma žmonių maišo kainos ir kokybes santyki ir pirkdami pigius baldus tikisi aukštos kokybes.
Monika
2023-12-12 21:30:43
Užsisakėm lovą, konsultantė buvo maloni padėjo viską suderinti, kad kuo greičiau gautume lovą. Pristatė greitai, netgi greičiau negu žadėjo. Dėl to išpakavome lovą po paros savaičių. Tai rezultatas toks- lovos trys dalys visos skirtingų spalvų, vienos gulimos dalies spalva tamsiai mėlyna su medžiagos defektais ir aukštesnė negu kita gulimoji dalis. Atlošas ir kita dviejų skirtingų spalvų rudos. Ir visos trys spalvos nei viena kokia turėjo lova iš vis spalvos turėjo būti. Antčiužinis už kurį taip pat sumokėta buvo net nepasiekė mūsų ,lovos kojelės ,varžtai ir instrukcijos taip pat. Paskambinus į saloną atsiliepė ta pati konsultantė kuri taip gerai padėjo išsirinkti šią lovą. Tik šį kart naglai bandė įrodyti, kad lova pagal visus duomenis buvo pristatyta tokia kokia užsakyta ir čia viskas tvarkoje, paprašius kur susisiekti apie lovos keitimą į kitą atsakė kad nieko negali padėti ir rašyti pretenzija. APEIKIT ŠITĄ ĮMONĘ KUO ĮMANOMA TOLIAU sutaupysit daug nervų ir pinigų.
Linas
2023-12-03 16:58:25
Pirkome lova sofa uz 2100e visa suklijuota iš pagaliuku tik atsisedus išsiskleidė lova vien brokas visur.
Nerijus
2023-10-17 17:48:17
Gintaro Baldų vadybininkė Eimantė Butavičiūtė nekompetentinga klientų aptarnavimo srityje. Komunikacija apgailėtina. Ir tai nestebina, kadangi įmonės klientų aptarnavimo vadyba žemo lygio iš esmės. 22 nesėkmingi bandymai prisiskambinti, kad pasiteirauti dėl vykdomo užsakymo. Toks jausmas, kad visi ir visos vienu metu iš ofiso išeina pietauti ir klientai jiems tiesiog yra dzin. Logistinių procesų planavimas taip pat abejotinas. Telefonu buvau patikintas, kad minkštą kampą vairuotojas atveš tam tikrą dieną iki pietų. Atvežė 16:00 val.., o atvežus vaikinai negalėjo įnešti pro laiptinės duris. Pasirodo problema darbuotojus ištinka ne pirmą kartą, kyla klausimas kokio velnio vežioti iš sandėlio minkštą kampą jei yra žinoma, kad jis pro duris netelpa? Praradau virš mėnesio laukdamas produkto, bei visą darbo dieną laukdamas atvežimo.
Ar priimčiau sprendimą ateityje pirkti ką nors iš Gintaro Baldų? Vienareikšmiškai NE. Todėl, kad įmonė nesirūpina vartotojais, tikėtiną, kad strateginė orientaciją resursų taupymas. Priima į darbą bet ką, bet tikrai ne vadybininko darbo pareigų vertus asmenis.
Daiva
2023-10-11 19:15:09
Gaila, kad atsiliepimų neperskaičiau anksčiau... pirkome sofą-lovą, kaip jau nebūtų keista, pasirodo, kad ji su gamykliniu broku, bet pataisoma čia ir dabar tik reikia įrankių skylėms išgręžti, kadangi vežėjai tokių įrankių neturėjo, supildėme tam tikrą formą, kad kitas darbuotojas atvyktų sutvarkyti. Laukėme savaitę - nesulaukėme, tada skambiname- niekas nekelia, tada rašome laiškus ir pagaliau perskambina su atsiprašymais, kad rytoj atvyks darbuotojas, žinoma niekas neatvyksta. Žodžiu pasaka be galo, baldai brangūs, o pagal kokybę tos kainos tikrai neatitinka. Gražu pažiūrėti parduotuvėje, bet įsigyti nerekomenduoju.
Antanas
2023-09-28 17:32:18
Esu labai nusiviles baldų kokybę. Iš krovėju pusės viskas tvarkoje, greitai ir kokybiškai atlieka savo darbą.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę GINTARO BALDAI, UAB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.