URMO KAINA, individuali veikla Atsiliepimai, Skundai
Tadas
2023-02-21 20:34:50
Lietuviskas ALIEXPRESS. Ne kitaip! atvariau grazint daikto, sako ble specialistam perduosim :D toks jausmas specialistai is kinijos nes negaunu atgal jau apie menesi. Nors is kitos puses kokie dar specialistai, ka jie pasakys, kai preke yra pagaminta is raktu pakabuko lidinio. nu karoce komedijos. Jau geriau tikrai is to pacio aliexpress pirkt ten dabar su fast shippingu ateina per savaite laiko. vsio lekiu, myliu buciuoju visus sekmes!
Jolanta
2021-08-31 13:03:33
Baisi įmone, prekiauja nekokybiškom prekėm paskui nenori jų priimti atgal. Tokias parduotuves BLOCK, niekam nerekomenduoju
Klaipedietis
2021-07-29 21:30:53
Pirkau preke..Buvo parasyta kad gausiu per 5-7 d.d..Uzsakiau,apmokejau liepos 14 d.,gavau tik liepos 28 d. Rasiau i emajla keleta sykiu i info skyriu del mano prekes,klausdamas kada gi gausiu.Kas kart mane "maityno pusryciais" vis rytoj,rytoj bus ir panasiai,galiausiai net man atrase kad bus uz savaites,turbut kad atstociau nuo ju,o kai parasiau kad grazintum pinigus tai isvis tila,dingo(turiu irodymus,susirasinejima su atstovais per emajla).Preke galiausiai gavau,viena plastmasine forma buvo gamikliskai kreiva;kita detale nesilaikydavo,krisdavo,sakyciau tiesiog nekokybiska preke.I garantini nepridaviau arba ant pakeitimo,nes dar puse menesio laukt arba daugiau.Gyvenime daugiau nieko nepirksiu sitoj firmoj ir kitiems sakysiu nepirkt
Vaida
2021-06-10 11:17:57
Patariu nepirkti šioje parduotuvėje. Asmeninė patirtis yra labai nuvilianti. Sumokėti 200 eurų už neveikiančią prekę ir ši prekė nepakeista, nesutaisyta, negrąžinti pinigai už ją. Prekė grąžinta pardavėjui, jo atsiųstu kurjeriu, o dabar teigiama, kad prekę laikome namuose ir reikalaujame pinigų grąžinimo neteisėtai. Internetes pilnas neigiamų atsipiepimų apie įmonę, kai klientas nori grąžinti brokuotą prekę. Nusivylusių klientų situacijos identiškos. Kreipėmės į vartotojų teisių tarnybą, nes nebežinome kaip kitaip spręsti šią problemą ir atgauti sumokėtus pinigus,
Gabrielė
2021-05-07 16:22:58
Laba diena, norėčiau pareikšti savo nuomonę apie Urmokaina.lt asistentų darbą ir pačią įmonę. Kovo 25 dieną buvo užsakytas paspirtukas berniukui (AD14 6+ m. modelis), tačiau Kovo 29 dieną buvo gauta kita prekė, panašus paspirtukas, tačiau 3+ metų vaikučiui. Viskas būtų gerai, klaidų pasitaiko, būna prekės susimaišo, tačiau nepaisant to mes jį gavome brokuotą ( vietoje, kuri laiko vairą, nebuvo jungties, kuri jį užfiksuotų). Su įmone iškart buvo susiekta, pareikalautas pinigų grąžinimas. Prekę atgal išsiuntėme Balandžio 2 dieną ir 6 dieną ji buvo atsiimta. Tačiau konsultantai savaitę tempė laiką, ir teigė, jog pas juos tos prekės nėra. Buvo prašoma įrodymų, kad mes ją išsiuntėme ir liepė laukti toliau. Šis katės ir pelės žaidimas užtruko iki Gegužės 6 dienos. Visi pokalbiai skambinant į jų centrą pasibaigdavo tuo, kad buvo prašoma rašyti į jų gmail, kuriame kiekvieną kartą atrašydavo skirtingas konsultantas ir aiškinti situaciją vis iš naujo. Paskambinus dar kartą pasiteirauti apie pinigų grąžinimą, buvo pasakyta skambinti į Kauno filialą, esą Vilnius neužsiima pinigų grąžinimu, tačiau paskambinus Į Kauną, pasakė, kad reikia kalbėtis su Vilniumi, nes prekė buvo siųsta iš ten. Skambinta ir rašyta buvo n kartų, tačiau visuomet buvo pažergta begalės pažadų, kurie nebuvo pildomi. Buvo pagrasinta Vartotojų teisėmis, tuomet buvo imtasi veiksmų ir paprašyta sąskaitos į kurią reiktų pervesti pinigus. Laukėme 14 darbo dienų pinigėlių grąžinimo. Paskambinus pasiteirauti, buvo sakoma, kad pinigai bus pervesti, nesijaudinkite. Tačiau pabodo laukti daugiau nei mėnesį pinigų grąžinimo, kuris turėjo būti atliktas greičiau. Pinigų grąžinimo terminas buvo pasibaigęs, paskambinus dar kartą, gavome tą patį atsakymą kaip ir visuomet – laukite. Pagaliau susisiekus su vadybininku ir pasakius, kad kreipiamės į Vartotojų teises, pinigai buvo pervesti valandos bėgyje. Norėčiau pasakyti, kad neapsigaukite ir labai atsargiai pirkite iš šios parduotuvės, nors konsultantai visi yra malonūs, tačiau kiekvieną kartą paskambinus pasiteirauti eigos jūs gausite begalę bergždžių pažadų, kurie bus išpildyti tik tuomet kai bus grasinama Vartotojų teisėmis. Labai nusivyliau šios įmonės darbu ir efektyvumu, nors jų tinklalapyje teigiama, jog jie yra „stipriausi“ Lietuvoje, drįsčiau sakyti, kad neverta apsigauti ir pasimauti ant tokios firmos. Gražios dienos.
antonas
2020-11-16 12:47:48
Uzsakiau preke 10d., pristatymouse parasyta, kad pristatys per 4-.d.d, jau eina 5d.d ir nieko, paskambinus zmogus kaip robotas atsako kad, siunciama is kito miesto ir t.t. tipo bus po keliu dienu.... tai kam rasyt kad pristatymas 4d.d.... ir siaip galetu paskambinti ir perspeti apie velavyma...
Nerijus
2020-10-02 21:54:56
Nepatariu niekam pirkti pirkau raktų komplektą pažadėjo kad bus kokybiškas, bet teko nusivilti iš pirmo bandymo atsukti vargsta (nors jis pajudėjo be didelių pastangų) susideformavo galvutė nes minkštas metalas, nors sakė vokiečių gamyba mokėta buvo 45 eurai. Daba turguje pirkau panašu komplektą už 34 eurus ir laiko geriau nors lenkiskas
Ramunas
2020-04-06 13:03:47
Niekas neuzisakinekite is siu aferistu,nes kitu atveju,teks jums labai nusivilti! Pats buvau uzsisakes dvi daugartines kaukes sumojau viso su pristatymu i pastomata 22.87.Kai preke pasiemiau,teko labai nusivilti,nes atsiunte visai ne ta preke,bet atsiunte kita preke,panase i norima uzsakyta preke,kuri buvo daug pigesne,kuri kainavo tik 4 eurus.Skambinau i urmo kaina,aiskintis kaip cia suprasti dabar,pradejo teisintis,jog ivyko klaida,pasitaiko,kad kazkas sumaiso prekes,pradejo atsiprasineti ir pns...Na as jiems sviesiai,tiesiai ir atvirai pasakiau,nieko as nezinau ar ten jus sumaisete ar kaip ten buvo,pinigai sumoketi,atsiuskite norima preke,savo galiu jums atgal atsiusti pastu,arba grazinkite pinigus,nes kitu atveju as jus perduosiu Policijai.Nezinau kaip cia baigsis viskas,bet as su tokiais ju vaikisko darzelio lygio zaidimais tikrai nesitaikstysiu,jai neatsius norimos prekes arba negrazins pinigu,tikrai kreipsiuosi i Policija ir kitiems siulau ta pati daryti,nes kitu atveju jie ir toliau zais tokius nesvarius zaidimus su pirkejais ir jai mes nieko nesiimsime,jie tik dziaugsis kad taip gali mulkinti pirkejus! Bukite atsargus,jokiu budu neuzsisakinekite niekas is sios internet.parduotuves,nes kitu atveju teks labai skaudziai jums nusivilti,taip kai nutiko man!
Danuta
2020-02-11 22:37:33
Nerokomenduoju,pirkau vaizdo registratoriu už 199e,o ten puse priedu neidejo i dežute,pati nežinau kas ieina i komplektacija,o po menesio kai pradejo montuot tai nei laikykliu,nei gps antenos nei usb kabelio neradom dežej,aišku aš likau kalta kad nepastebejau iškart,o po menesio nieks nieko negražina,,galine kamera ir ta nedirba,turbut kažkas gražino,o man ikišo be puse priedu ir sugedusia galine kamera.
Lukas
2019-11-19 20:41:21
Nerekomenduoju, labai prasta prekių kokybė. Pirktas išmanusis laikrodis (kaip patikino pardavėjas "labai geras, mano draugė tokį turi" :)) ) - kinietiškas, nenurodytas net gamintojas. Dalis funkcijų netikros, įjungus "bėgimo režimą" ir nusiėmus laikrodį, rodo, kaip didėja tavo širdies ritmas... Net elementariausias žinksnematis normaliai neveikia - miegant sugebėjo priskaičiuoti 5 tūkst. žingsnių... Nors nei gamintojas, nei pavadinimas nenurodytas, laikrodį pavyko rasti tarptautinėse interneto parduotuvėse, kaina - daugiau ne dvigubai mažesnė. Kitas pirkinys - dronas, reklamuojamas kaip palaikantis HD (720p) raišką. Išbandžius praktiškai, iškart akivaizdžiai matosi, jog raiška toli gražu ne HD, o perkėlus vaizdo įrašą į kompiuterį ir patikrinus įrašo parametrus paaiškėjo, jog raiška žemesnė nei 480p. Pardavėjai ne ką geresni - nekompetetingi, motyvuoti "prastumti" kaip įmanoma didesnį kiekį nekokybiškos produkcijos, ir bet kokiais būdais vengti grąžinamų prekių - grįžus su prekėmis į parduotuvę ir informavus, jog nekokybiškas prekes noriu gražinti, malonus pardavėjo Tomo balselis akimirksniu pasikeitė bei pareiškė, jog parduotuvėje pirktoms prekėms 14 dienų gražinimo garantija negalioja, kas yra visiška netiesa. Tačiau labai juokinga matyti, kaip greitai pasikeičia parduotuvės politika, kai pardavėjui pacituojamas atitinkamas LR civilinio kodekso straipsnis apie mažmeninės prekybos taisykles :)). Overall - mano nuomone, apgailėtina prekių bei aptarnavimo kokybė, šioje parduotuvėje nebepaliksiu nė cento. :)
Vida
2019-09-14 11:20:14
Profesionalus ir labai malonus aptarnavimas. Gerai padeda kai yra klausimu apie prekes naudojima.
Laurynas
2019-01-09 09:24:17
Taip, imone prasta ir veikia nesklandziai. Neisprendzia susidarusiu situaciju, pirkti nerekomenduoju ! Sutarus vienaip, sneka kitaip (nes zino, kad nieko neis padaryti), realiai apgaudineja zmones, perskaicius rekvizitu puslapi apie sia imone geru atsiliepimu neradau (gaila, kad tai perskaiciau jau po visko, kai susiduriau su kliutimis).
UrmoKaina.lt
2017-12-13 09:01:30
Laba diena, Asta.
Dėl pripučiamo gulto oro leidimo kreipėtės tik po pusės metų nuo jo pirkimo. 24 mėnesių laikotarpis skirtas kreiptis į pardavėją dėl nekokybiškos prekės, tačiau per tokį laikotarpį yra keičiamos prekės sugedusios dėl gamybinio broko. Reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad pripučiamiems daiktams garantija nuo mechaninių pažeidimų (pradūrimo ar panašiai) nėra taikoma.
Atsiprašome jeigu mūsų darbuotojų aptarnavimas pasirodė nemandagus. Jeigu turite nusiskundimų dėl mūsų darbuotojų, būtų puiku, kad parašytumėte mums specialiu el paštu [email protected]
Asta
2017-12-08 21:20:02
Jokiu būdu nesiūlau pirkti Fatbat ormaišių, nes jie nekokybiški. Pirkome kelis vienu kartu. Vieną ormaišį teko iškart pakeisti kitu, nes iškart leido orą. Darbuotojai priimė, suklijavo ir pasakė - imkite atgal - jis geras. Kadangi pareikalavome, pakeitė nauju. Su kitu ormaišiu viskas buvo gerai, kol po vieno mėn. nenuvažiavome prie jūros. Grįžus pastebėjome, kad leidžia orą. Pasirodo, kad po plėvele kažkokiu būdu pateko smėlio, kuris suraižė plėvelę ir ormaišis išskart ėmė leisti orą. Kai nuvežėme ormaišį po kelių mėnėsiu į Urmo kainą, jį priimė, palaikė kelias savaites, niekaip neatrado skylutės ir grąžino tokį patį, teigdami, kad jis yra geras. Patikrinau - atsigulus ant jo, oras išsileidžia per vieną valandą. Deja Urmo kaina darbuotojas niekaip nesutiko man padėti, teko kreiptis į vartotojų teises. Pažiūrėsime koks bus jų sprendimas. Esu visiškai nusivylusi šia įmone ir jos darbuotoju Modestu, kuris kalba ir rašo šabloniškus neteisingus atsakymus, kad garantija taikoma tik 14 dienų, nors visuotinai žinoma kokybės garantija - 24 mėn., kurią garantuoja CK. Be to darbuotojas dirba atmestinai, nesistengia padėti klientui, o "atsimušinėja" standartinėmis frazėmis. Urmo kaina parduoda produktą ir deklaruoja jo kokybę, kuri visiškai neatitinka realybės. Todėl patartume jau geriau nusipirkti ženkliai pigesnį ormaišį, tada bent jau neteks nusivilti kokybę deklaruojančiu lietuvišku produktu ir jo pardavėju.
Urmo Kaina
2017-07-28 21:34:43
Sveiki, Aurimai.
Jeigu grąžinate kokybiškas prekes (be broko) kurios nepatenkino Jūsų lūkesčių prekės grąžinimo išlaidos nėra padengiamos.
Dėl prekės grąžinimo išlaidų kompensavimo galima kreiptis jeigu grąžinate nekokybiškas (brokuotas) prekes.
Dėl detalesnės informacijos prašome susisiekti su mumis telefonu 85 233 5522 arba el paštu [email protected]
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę URMO KAINA, individuali veikla, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.