TELIA LIETUVA, AB Atsiliepimai, Skundai
Atsaak
2024-03-28 14:57:53
Ringailė Kairytė sukčius galimai, renka duomenis, atsargiai
Atsakymas
2024-03-25 21:06:56
Monika Kolesnikaitė sukčius ir aferistė galimai
Simona
2024-02-18 21:25:08
Noriu perspėti tuos žmones , kurie dirba ne Lietuvoje ir būna už jos ribų ilgiau nei kelis mėnesius.
Mano vyras eina į jūra , Lietuvoje gali nebūti ir ilgiau nei 5 mėn , kai ėmėm abonementą šioje įmonėje , mes tai minėjome , tačiau mūsų niekas neperspėjo , kad jei nebūsi Lietuvoje ilgiau nei kelis mėnesius , tai ir interneto neturėsi … Mes su tuo susidūrėme pirmą kartą … Prieš tai kurioje jis buvo įmonėje , niekada nebuvo tokiu dalyku , o čia žmogus ES plaukioja ir negali internetu naudotis , nes tiesiog blokuoja … apsurdas aukščiausio lygio ….
Aš puikiai suprantu , kad į mano komentarą ši įmonė nereaguos , vien pažiūrėjus į dabartinius veiksmus , bet žmones , kuriems užsienyje aktualus ryšys , manau tikrai nesirinks šitos įmonės bendradarbiavimui …
Atsakymas
2024-02-15 16:27:58
Rugilė Zarauskienė markėnaitė nepatikima, apgaudinėja galimai
Atsakymas
2024-02-15 15:49:28
Ridas Vintys apgaudinėja, sukčius galimai
Olga
2024-02-01 18:13:38
Neadekvatus kiek kontora tiek operatoriai , atsisakysiu ko greičiau , daro klaidas kaip su adresu ar m.parasu ir tik apgailestauja , nusivylus , nepatarčiau kas nori telia ,,, tik ne telia
Atsakymas
2024-01-20 18:29:00
Monika Jonutytė sukčius, aferistė, vagis
Vilmantas
2024-01-18 14:18:39
sukciai apgavikai aferistai ir t. t neatsako uz savo paslaugu suteikimo kokybes
Atsakymas
2023-12-22 15:39:01
Ivona Radziulienė aferistė, vagis, sukčius, nesveika psichiškai galimai individė manau. atsargiai
Mindaugas
2023-12-01 15:39:58
Užsakinėjau kaip verslo klientas. 3 kartus paklausiau ar siūloma prekė bus suderinama su turima įranga, gavau patikinimą, kad prekė, nors ir kitokios modifikacijos, bus suderinama. Kalbu apie Samsung S21 apsauginį stiklą. Prašiau S21 stiklo, sako neturim, bet gal tiks S21 FE modelio. Užsakiau - netiko. Pinigai išmesti į balą.
Evelina
2023-11-24 17:33:15
Šiandien Klaipėdos Akropolio Telia filiale, sužavėjo darbuotoja Jūrana. Begalo maloni ir paslaugi darbuotoja! Darė visas pastangas, kad tik padėti esant kritinei situacijai. Ačiū Jums labai!
Buves telia mokėtojas
2023-11-17 21:04:09
Buvau įkalintas 3 metus telia spąstuose su mobiliu internetu (kaina už internetą kaip pas tikrą kapitalistą, bet savo įsipareigojimą tiekti greitį ne mažesnį kaip........ taip buvo ir yra tik pas tikrą KOMUNISTĄ). Dabar interneto greitį naudoju labai stabilų ir labai pigų lyginant su telia sukčių kontora. Labai džiugu atsikračius telijos komunizmo.
Stasė Ivanskienė
2023-11-06 13:04:41
Nustebau,nebegaliu apmokėti sąskaitos
už anūką , matyt Telia nenori, kad nebūtų įsiskolinimų,privalėsim keisti paslaugų tiekėją
Matas
2023-08-05 12:01:31
Telia įmonėje klientus skambučius aptarnaujantis personalas yra manipuliatyvus ir toksiškas. Kelių dienų bėgyje bendravau su 3 specialistais. Visi 3 specialistai elgiasi kaip labai įkyrūs robotai. Specialistai demonstruoja visišką neįsiklausimą į Telia klientus. Bendruoju Telia tel. numeriu skambinau vienu konkrečiu klausimu dėl savo paslaugų. Kai į savo klausimą gavau atsakymą, pasakiau, kad daugiau kitų klausimų neturiu. Buvau ignoruojamas ir po šio teiginio specialistė manęs paklausė, ar mane domina nauja įranga. Pasakiau, kad tikrai nedomina. Tada paklausė, kiek metų naudojuosi nešiojamu kompiuteriu. Pakartojau, jog jokia įranga tikrai nedomina, paprašiau mane gerbti ir girdėti, ką sakau. Po šių žodžių specialistė paklausė, kodėl nedomina nauja įranga. Pasakiau, kad nesvarbu, jog tai yra asmeninis mano reikalas. Tada specialistė pradėjo pasakoti apie naujos įrangos pasiūlymus. Visi įvykę pokalbiai - vargininantys ir paliekantys blogą patirtį. Kalbant apie savo pažįstamų patirtis - žinau kaip faktą - tokiais metodais šie klientų aptarnavimo specialistai manipuliuoja ir spaudžia lengviau palaužiamus klientus, kurie, patyrę psicholiginį spaudimą, skambučių metu užsisako nereikalingas paslaugas ar įrangą, dėl ko pasibaigus skambučiui gailisi. Esu ilgametis Telia klientas ir užtikrinu - Telia klientų aptarnavimas ritasi žemyn sparčiu tempu.
Rima
2023-07-21 18:53:09
Puiku, likome patenkinti, Deimantė iš Telia padėjo išspręsti problemą, ačiū už kantrybę!
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę TELIA LIETUVA, AB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.