MADOS PRIESKONIAI, UAB STAR GROUP Atsiliepimai, Skundai
Kliente
2024-03-01 00:29:28
Pirmas kartas, kai susiduriu su tokia nekompetetinga įmone. Malonūs, kai prekę parduoti reikėjo, bet kai per metus laikrodis 4 kartus garantiniam atsidūrė ne dėl mūsų kaltės, tai atsakomybės neprisiima. Visais gedimų atvejais moka tik bateriją pakeisti, po menesio sugenda tuo pačiu gedimu, jie vėl keičia bateriją, kai pasikonsultavus su kitais laikrodininkais pasakė, kad ne baterijoj esmė jau, kai tai kartojasi ta pati problema, o mechanizme arba laikrodis max brokuotas. Bet įmonė nepripažįsta ir sakė tinkrinti magnetinius laukus aplink save. Paklausus, kaip tikrinti atsakymo negavau ????
Jieva
2023-12-31 15:48:28
2023.12.31 užėjus su tikslu nusipirkti sau dovaną, buvo labai nejauku, kai mergaitė padarė paslaugą
ir vis dėl to atsikėlė nuo kėdės atidaryti vitriną bet akių nuo telefono taip ir ne atitraukė,tęsdama susirašinėjimą messenger ...Man nereikia VIP aptarnavimo, bet buvo jausmas ,kad maišau konsultantui .. Tai sėkmės versle savininkams su tokiu personalu...Veiksmas Klaipėda.Akropolis..
Martynas
2023-06-04 21:56:19
Nepatariu niekam pirkti pas juo apsoliuciai nieko, aferisu aferistai. Nusipirkau laikrodi sumokejau nemazus pinigus. Po dvieju savaiciu laikrodis pradejo rasoti kreipiausi i pardaveja jis paeme laikrodi ir tipo padare testa ir nieko blogo nerado. Testa atliko Kauno hyper maximoi kur yra tie du broliai laikrodininkai (pasizymeja per visa Kauna) parwse atsakymą kad su laikrodziu viskas ok. Pasiemus laikrodi jis rasojo toliau. Kreipiausi per vartotoju teises ignoravo nieko neatrase. Toliau pradejo kristi detales laikrodzio nuo ciferblato nuveziau as ji vel jiem Kaune i megoi esanti ju padalini. Paprasiau grazinti pinigus uz nekokybiska prekę. Jie man atrase laiska, kad su laikrodziu viskas gerai, naudotojas nemoka naudotis laikrodziu todel del jo kaltes jis rasoja, butu juokinga jaigu nebutu graudu. Ai kaip pirma karta po pirkimo praejus menesiui nuveziau laikrodi jiem i garantini jie man pasiule susimokieti 30€ kad jie ji isvalytu. Naujas daiktas menesio laiko aisku as atsisakiau sakiau cia jusu problemos. Tai jie dabar varto, kad vos nereikia pas juos kursus baigti ir ismokti kaip naudotis laikrodziu. Zodziu nepatariu niekam su sita saraskino kontorą tureti reikalu. Apeiti ju pardotuves kilometru spinduliu.
Neringa
2023-05-26 19:12:47
Pirkau dovanų vyrišką laikrodį iš Kauno Akropolio ir padovanojus, jis buvo per riešą mažas.Nuvykus į parduotuvę paprašėm gal galėtu į ką pakeisti,bet nieko neturėjo.Tada bandėm ji priduoti atgal,bet parduotuvės savininkai tam nenusiteikę.Beliks kreiptis į vartotojų teises.
Zenon
2023-03-29 11:42:00
Pries perkant sioje parduotuveje zinokite kad uz garantini teks paciam dar susimoket !! Laikrodyje kuri nusipirkau pas juos pasitaike brokas jau po 2 sav prasidejo skubejimas arba atsilikimas ! Sako kad as pats sulauziau ta laikrodi ! Jiems svarbu parduot o toliau klientas neberupi !
nemaloni situacija
2022-12-08 17:02:36
Konsultantė prieš paemant užstatą pasakė visiškai kitokią kainą. Atėjus prekei pasirodo kaina yra žymiai didesnė ir visiškai nepanaši į tokią apie kurią buvo tartasi. Gavosi tikrai nemaloni situacija, manau, kad kaina prekės prieš užsakant ir paemant pinigus reikia pasakyti tikslią, o dabar esame apgauti
Vilma
2022-06-27 14:46:03
Pirkau laikrodi, sakė garantija yra, buvau keletą kartų užsidėjusi, Iškrito swarovskis, nunešus jokio garantinio nėra. Gaila prieš pirkimą nepaskaičiau atsiliepimų.
To parduotuves pardavejai
2022-02-10 15:07:02
Smagu, kad skaitote skundus ir bandote teisintis. Nors iš kitų skundų suprantu, kad tam tikros pardavėjos bendravimas su klientais nepakites :)
Gražvydas
2021-12-24 00:59:17
Būkite atsargūs! Aš susidūriau Kauno parduotuveje dėl garantinio. Perkant laikrodiį pardavėja sakė,kad su garantiniu problemų nebūna ir jei laikrodis suges ar nutrūks apyrankė, reikės jį tik pristatyti jiems. Tačiau, kai nunešiau laikrodį su nutrukusia apyranke, po paros sulaukiau skambučio, kad apyrankė buvo kažkur stipriai užkabinta ir nutraukta. Pasijutau apgautas, nes apyrankė tikrai niekur nebuvo užkabinta. Akivaizdziai matosi, kad yra išdylę nareliai...
Klientė2
2021-12-14 11:09:54
Klaipėdos parduotuvės Aptarnavimo kokybė siaubinga. Įžūli darbuotoja tiesiog nutraukė pokalbį telefonu neatsisveikinusi.
Renata
2021-08-25 14:59:50
Internetu pirkau Skagen laikrodį. Kurio vidus atsiskyrė nuo korpuso nuslydus laikrodžiui nuo rankos ant stalo. Paskambinau, pranešiau. Nusistebėjo, liepė atsiųst nuotraukas. Atsiunčiau.Tyla.Skambinu vėl, nusistebi, kad niekas man neatsakė. Liepia pristatyt į fizinę parduotuvę. Pristatau. Aptarnauja parduotuvės vedėja, neturiu jokių priekaištų.Draugiškai įspėja, kad jei detales reikės užsakinėti, gali užtrukt ilgokai. Ir tada daugiau nei mėnesio tyla, nieko....Skambinu pati. Iš pradžių į Klaipėdos fizinę parduotuvę. Informuoja, kad jokių žinių negavo. Maloniai sutinka atsiųst sms kontaktus, kuriais reikia kreiptis. Skambinu. Pirmadienis. Puola tikrint. Patikina, kad laikrodis sutvarkytas ir dar šią savaitę grąžins į Klaipėdos fizinę parduotuvę. Ir vėl tyla. Penktadienis. Nesulaukus žinių skambinu vėl. Pasirodo jau meistras tik trečiadienį grąžino laikrodį (nors pirmadienį sakė, kad jis jau sutvarkytas, meistras pridavė. Bet išsiųs tik kitą savaitę, nes šią savaitę jau nebėra siuntos į Klaipėdą. Nauja savaitė. Vėl tyla...Trečiadienį skambinu pati. Vėl tikrina. Dabar jau žada pristatyt į Klaipėdą penktadienį, gyvai, nes kolegos važiuoja....Nesu tikra, kad pristatys....Įdomu, kiek dar kartų reikės skambint, kad pagaliau galėčiau naudotis daiktu, už kurį sumokėjau pinigus? Beje laikrodį pirkau gegužę, o jau liepos pradžioj teko priduot į garantinį.....Labai abejoju tokių prekių kokybe. O apie įmonės komunikaciją iš vis neturiu ką pasakyti, nes jos tiesiog nėra. Tikrai daugiau iš jų nepirksiu ir niekam nerekomenduosiu. Nesklandumų pasitaiko visiems, tik deja ne visos įmonės sugeba juos spręsti taip, kad klientas prisimintų ne blogąją patirtį, o kaip šauniai problema buvo išspręsta.
To Darija
2020-07-08 17:07:06
To Darija
Kodėl gerbiama Darija meluojate , kad jums buvo pasakyta "ko nori" Juk pati žinote, kad taip nebuvo. Jūs atėjote pasiteirauti ar mažinamos apyrankės salelėje, Jums buvo atsakyta, kad tokia paslauga neatliekama ir Jūs buvote nukreipta į gretima salelę pasiteirauti, kadangi jūs buvote su tokios firmos laikrodžiu, kuria mes neprekiaujame ir pradėjus teikti informaciją apie tai kad Megoje kitame gale yra laikrodininkas ir , kad dar galite pas jį pasiteirauti, Jūs neatsisveikinusi nuėjote prie gretimos saleles, kur ir buvote nukreipta. labai negražu iš pykčio rašyti komentarus su melagingais teiginiais.
Kokybės nėra
2020-07-01 18:44:24
Gaila labai kad pasirinkau pirkti Pandoros karoliuka iš Mados prieskonių parduotuvės. Nes praėjus jos 2-3mėn, jis atsivėrė. O nunešusi sutvarkyti,gavau atsakyma iš drektoriaus kad tai mano kaltė ir kad nei keis nei gražins. Nors pačiai to padaryti nebuvo įmanoma. Pinigėliai sumokėti nemaži. Tiesiog noriu perspėti visus kad NEIKIT ir NEPIRKITE ten,nes kokybės 0. Na o drektoriui kuris taip pasake reikia ploti,už nekokybiškas prekes ir nemaža pelna už tai. Kas kaip moka tas taip sukas. Kalba eina apie Klaipėdos parduotuvę. Pardavėjom 5 žvaigždutės,super aptarnavimas. Na bet tiems kas tai so ir vertina taisimųs 0000..
Darija
2020-05-04 11:16:25
Vakar link vakaro (apie ~19h) užėjus į megos prekybos centro Mados prieskonių salelę, teko nusivilti. Pirma atėjus prie salelės pardavėja kalbėjo mobiliuoju telefonu ir net nepastebėjo kai priėjau prie salelės, kol pardavėja atsisuko, teko truputėli palaukti ir tik ją pašaukus, ji atsisuko ir su visu nepasitenkinimu sako “ko reikia?” Tai skambėjo labai nemadagiai ir lyg atrodo sutrugdziau jai kalbėti su mobiliuoju telefonu darbo metu. Aš tiesiog norėjau maloniai paklausti kur būtų galima susimažinti laikrodį, nes mano pirktas laikrodis man buvo per didelis. Ir dar ji atšovė, nes neleidusi man pasakyti, kad matosi jog laikrodis pirktas ne iš jos salelės ir liepe eiti prie kitos. O kodėl aš priėjau prie tos salelės, nes man merginos rekomendavo prieiti prie tos Mados prieskoniu salelės ir pasiklausti ar galėtu sutvarkyti laikrodį. Tai ištikro pardavėja mane žiauriai supykdė. Aš pati dirbu panašioje srityje ir žinau kaip reikia bendrauti su klientais. Ši darbuotoja visiškai nežino kas yra malonus bendravimas, ją net teko pašaukti, kad galėčiau kažko paklausti ir pardavėja atsisukusi labai nemandagiai bendravo. Tikrai aptarnavimas nuvylė.. priešingai priėjus prie kitos salelės, pardavėja buvo labai maloni ir atsakė į visus mano klausimus su šypsena. Mados prieskoniai.. nu žiauriai nuvylėt.. daugiau iš jūsų nieko nesiruošiu pirkti ir net nerekomenduosiu draugams.. jei pas visos tokios “nepatenkintos” darbuotojos, tai man jūsų labai gaila. Plius darbuotoja buvo netvarkingai užsidėjusi apsaugine kauke ;) taisykit darbuotojų etiketa jei norite turėti klientu ;)
Vilma
2020-03-03 19:15:27
Klaupedos Akropolyje vasario men pirkau Pandoros apyranke, nuo purmos dienos apyrankes uzsegimas nelaike, ko pasekoje kelis kartus vos nepameciau apyrankes. Nunesiau atgal i parduotuve ir paprasiau , kad pakeistu nekokybiska preke, i ka gavau atsakyma , kad turi siusti i Kauna ar Viniu , kad ivertintu. Po ko gavau pacio direktoriaus atsakyma, kad preke yra kokybiska , o uzsegima pati sugadinau. Laukiu dabar kol grazins apyranke ir eisiu i vartotoju teises. Nuekam nerekomenduociau kazka pirkti toje firmoje , nes matosi , kad prekiauja brokuota produkcija, ir dar akiplesiskai kaltina pirkejus.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę MADOS PRIESKONIAI, UAB STAR GROUP, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.