LP EXPRESS siuntų terminalas Atsiliepimai, Skundai
Atsakymas
2024-03-25 20:56:47
Justina Grincevičiūtė neadekvati. Atsargiai, puldinėja žmones, reketuoja, turi psichinių sutrikimų galimai
Osvaldas
2024-03-25 10:33:40
Nebe pirmą kartą susiduriu su daugeliui pažįstama situacija : pardavėjas neužrašė ant siuntos tel.Nr. , o LP "prištampavo" siuntos sekimo istorijoje keletą įrašų apie fiktyvius bandymus siuntinį pristatyti.Mano atveju LP siuntų sekimo puslapyje 3 kartus padarytas įrašas,jog " siunta perduota pristatymui...",o štai tarpt.stebėjimo sistemoje "Global Package Tracking",kurią stebėjo (ir labai sunerimo) pardavėjas iš užsienio, 4 kartus buvo pažymėta,kad "...adresatas buvo nepasiekiamas pristatymo metu/apie tai jam pranešta...". Totalus,jau kasdieniniu tapęs LP-to melas,tik šį sykį kiek nustebino nauja fantazija,kad siunta buvo perduodama pristatymui iš pašto skyriaus,esančio adresu R.Kalantos 59. Nepatingėjau nuvykti iš Kauno Žaliakalnio,kuriame gyvenu ir esu registruotas, į šį Petrašiūnuose esantį 14-tą pašto skyrių.Paštininkė užtikrino,kad mano siuntos su sekimo Nr.CG104583843AT šiame pašto skyriuje niekada nebuvo. Prisiskambinus į LP-to klientų aptarnavimo skyrių, operatorė be jokių skurpulų išaiškino jau standartine tapusią situaciją: LP-tui nebuvo galimybių (o tuo pačiu,žinoma, ir jokių bandymų) pristatyti siuntos,nes trūko pristatymo duomenų,t.y. mano tel.Nr. Nenorom kyla klausimas ,kam reikalingas tas melas apie nepavykusius pristatymus? Ar ne teisingiau būtų padaryti įrašą,kad trūksta pristatymo duomenų ir būtina susisiekti su LP-tu ? Panašu,kad esama padėtis kažkam patogi ir net naudinga. Kiek žinau, tel. Nr.nėra būtinas rekvizitas siuntos pristatymui, ir, jam neesant, neabejotinai,kurjeris privalo vykdyti savo įsipareigojimus klientui ir bent 3 kartus bandyti pristatyti siuntą nurodytu adresu. LP šių taisyklių laikytis nenori.Imituojant pristatymus melagingais įrašais, visa atsakomybė ir nuostoliai dėl nepristatytų siuntų, atitenka ne kaltiems asmenims, o jų apkvailintiems klientams.
Atsak
2024-03-08 17:23:32
Kristina Litvaitienė sukčius galimai, atsargiai
Tina
2024-02-23 12:27:05
Susiduriau su siuntos grazinimo problema. Kreipiausi pagalbos i klientu aptarnavimo grupe telefonu ir el.zinute. Man viska issamiai paaiskino, kita diena siunta jau buvo grazinta siuntejui. Dekoju aptarnavimo grupes specialistems Gitai ir Gintarei uz pagalba ir operatyvuma!
Atsa
2024-01-20 18:30:29
Monika Jonutytė sukčius, vagis, aferistė, apgavikė
Atsakymas
2024-01-19 15:51:11
Jonas Armandas Urbonas aferistas galimai, apgaudinėja, neatsiskaito už paslaugas, gavęs paslaugas dingsta. Sukčius galimai
Tatjana
2024-01-19 11:22:17
Dažnai naudojuosi lp paslaugomis,neturėjau jokių nusiskundimų,kol miestelyje buvo vienas terminalas,kai atsirado antras-ir prasidėjo:nurodai terminalo adresą(visada tą patį),kuris yra arti namų,ne,deda kt.adresu,nes labai rūpinasi,kad greičiau klientas gautų siuntą,ir dar būna viena siunta įdėta vienu adresu,antra-kt.adresu(kad dar būtų "patogiau").Esu skambinusi nurodytu tel.nr.,ten atsiliepia "robotai",kurie atsako standartinį atsakymą,net neįsigilinę į konkrečią situaciją!Suprantu,kad yra klientų,kuriems tinka bet kuris terminalas(vairuoja automobilį),mano situacija kt.-nevairuoju,dirbu kt.mieste,grįžtu vėlai,nesinori naktį eiti į paštomatą arba ryte išsiruošti anksčiau,kad dar suspėtum į autobusą.Kam yra nurodomas terminalo adresas,jeigu veža ,kur patinka?Mano atveju,geriau vežtų atgal į savo skirstymo centrą ir atvežtų,kad ir kt.dieną,bet NURODYTU ADRESU!!!
Parašiau,bet nesitikiu,kad kas nors pasikeis...
Gintarė
2024-01-05 16:59:33
Labai nusivylusi esu LP express kurjeriais. Pradangino siuntą, kitą siuntą paštomate radau išdraskyta, ačiū Dievui, kad siuntos turinys nebuvo dingęs...
Eglė
2024-01-03 16:37:10
Palaugos labai nekokybiškos.Paštomatus renkasi patys kurjeriai. Tiesiog įmeta ten, kur jiems patogiau. Šiandieną turėjo pristatyti siuntą į namus, bet kurjeris paskambinęs pasakė, kad jam siuntą patogiau palikti paštomate. Tą pačią dieną turėjau gauti kito siuntėjo siuntą.Gavau žinutę, kad siunta vsai ne tame paštomate, kurį aš nurodžiau Ir tai jau ne pirmas kartas. Tragedija, o ne paslaugos
Jolanta
2023-12-22 11:20:06
Sveiki ... toks lengvas ir nuoseklus yra naudojimasis jūsų paštomatais, kad turėdama ir pakuotę ir siuntos lipduką dar kartą viską teko nusipirkti, čia taip specialiai yra daroma ... ? Absurdas ...kas kurė jūsų paštomatams programas, na dar su tokiais įspūdžiais neteko susidurti ...
DAIVA
2023-11-21 17:02:52
Du kartus siunčiau į Vilnių tai įdėjo kitame miesto gale o antrą siuntą visiškai sudaužė .Tiesiog siaubas kaip taip įmanoma?
Anonimas
2023-10-31 17:47:11
Jurbarke pastoviai siuntos pristatomos ne į tą paštomata motyvuodami tuo kad nėra vietos bet taip nėra,,jie i sukrauna siuntas i viena paštomata o kas lieka veža i kita ir tai daro dažnai mokam už paslaugas kuriu negaunam labai prastas darbas
Audrone
2023-10-17 09:24:40
Nu niekaip nesugeba ideti i reikiamą paštomatą. Veža kur nori ir daro ką nori. Kaip reaguotu vartotojų teisės įdomu. Reikes pasiteirauti. Is per menesi gautų 8 siuntų tik dvi įdetos ten kur priklauso. Įmone kuriai klientas nesvarbus
Aušrinė
2023-10-16 14:15:28
Norėjau pasiimti siunta o ji taip buvo įgrūsta ,kad išimti niekaip negalėjau.Teko plėšyti dėžutę ir pasimti prekes.
Bronius
2023-10-03 12:54:57
Sveiki, LP expresas dirba su sukčiais. Pirmą kartą neatnešė prekės nors skambino , o antrą kartą atnešė, bet iš karto nustačiau, kad tai sukčiai yra lėlė ( prekės atidaryti kurjeris neleido ). Labai nepatikima firma.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę LP EXPRESS siuntų terminalas, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.