LIETUVOS ORO UOSTAI, VĮ Atsiliepimai, Skundai
Kristina
2022-06-23 13:00:40
Vilniaus oro uoste 2022 06 14 dėl aplaidumo, ir nuovargio, teko praleisti skrydį. Lėktuvas išskristi turėjo 19.10val, (išskrido 19.20val) atvykus prie vartų 18.58val jie buvo uždaryti, darbuotojos vangiai reagavo į prašymą įsitikinti ar niekuo negalima padėti patekti į lėktuvą, bendravimas vyko pakeltu atsainiu tonu, argumentuojant, kad iki lėktuvo nėra galimybių patekt dėl riboto transporto priemoniu ("čia Jums ne autobuso stotis, ir ne autobusas, jūsų niekas nelauks") pabrėžta, kad buvo kviesta pagal vardą pavardę (sėdint šalia, deja, negirdejau jokios informacijos savo vardu ir pavarde, klausos sutrikimai man nediagnozuoti). Vienintelė rekomendacija, kurią gavau, tai kreiptis į wizzair atstovybė, kuri nedirbo, nors pagal nurodytas darbo valandas turėjo dirbt. Teko pakartotinai įsigyti bilietus ir išskristi kitų reisu. Esu nepatenkinta bendravimo komunikacija ir kultūra personalo, kuris stresinemis situacijomis su klientu bendrauja ne empatiskai ir nepagarbiai.
Agne
2022-05-23 11:14:48
Pasijutau grįžusi į sovietmetį, kai liftus dar matėme tik per televizorių . Gėda, kitą kartą skrisiu tik į Kauną!
Mindaugas
2022-05-23 11:01:38
Visur laiptai, su kudikiu vezimeliais ar neigalus zmones turbut nelaukiami. Laukimo saleje prisesti nera kur, 2 valandas prastovejom su kudikiu ir 4 metu vaiku. Liudna uz musu sostine
ANA
2021-10-25 17:49:53
Laba diena. Buvau labai nustebinta agresyvu aptarnavimu Vilniaus oro uoste 2021-10-23 apie 11-12 val. , kai norėjau paaiškinti, patikslinti skrydžio į Dortmundą registracijos taisykles. WIZZAIR ofise (antras aukštas) vyriškis, kuris prisistatė Tomu, kalbėjo labai pakeltu tonu, nepagarbiai ir nekorektiškai. Tikslios informacijos iš jo taip ir negavau. Šis darbuotojas nežino Klientų aptarnavimo standarto.
Jurga
2021-10-08 12:54:10
Kiekviena karta sugrįžus i Vilniaus oro uostą, pasijunti lyg grįžus i sovietmeti. Nors personalas ir atrodo jaunas ir jiems turėtu būti svetimi sovietmečio darbo metodai, bet ne. Turbut įmonė įdarbina tik tuos, kas genetiškai paveldi sovietmečio pardavėjos darbo manieras. Metai eina, o VNO niekas nesikeičia, kodel?
Loreta
2021-09-10 15:18:11
Šiandien Vilniaus oro uoste, 2021 10 10 zmogui staiga pablogėjo sveikata, t.y. sukilo spaudimas ir pradėjo bėgti kraujas, kraują suvaldyti sunkiai sekėsi , oro uosto darbuotojai net neskubėjo padeti, kol pašaliniai žmones nepradejo reikalauti kviesti greitąja. Oro uosto darbuotoju paklausus kur pirmosios pagalbos vaistinėlė , atsakė MES tokios neturime! Jus man paaiškinkite , KAIP taip galima nepaisyti reikalavimu , kad tokiose vietose kaip oro uostas gali nebūti pirmosios pagalbos vaistinėlės??? Juolab kovido metu !!! Kaip pinigus lupt tai pirmi ! O pagalbos suteikt negali ! Vaistinele yra būtina!!!
Lukas
2021-08-16 18:09:58
Kauno oro uostas yra blogai kondicionuojamas oras, kondicionieriai kabo dėl vaizdo, labai karšta, nėra oro kvėpuoti su kaukėmis, nieks nekontroliuojama žmonės sėdi kas kaip nori, be kaukių.
Kamile Ernestas (atsiliepimas paliktas filialui: Palangos oro uostas, VĮ LIETUVOS ORO UOSTAI, Palangos filialas)
2021-07-13 00:32:28
Kreipiamės į Jus dėl susidariusios situacijos, kuri atsitiko dėl nekompetetingų oro uosto darbuotojų. Nepaisant to, kad mūsų situacija buvo kalbėta kasdien su oro uosto darbuotojais, darkart trumpai: Liepos 6 d. skridome iš Palangos į Oslą, skrydis DY1087, kadangi domėjomės šalies į kurią vykome nustatytais vyriausybės reikalavimais dėl Covid 19 situacijos, žinojome ir turėjome įrodyma, kad skrendant iš ,žalios' šalies neigiamo Covid testo nereikia nuo liepos 5d. Tačiau, dėl savo ir kitų saugumo pasidarėme testą skrydžio išvakarėse. Todėl skrydžiui buvome pasiruošę tinkamai. Tačiau atvykę į Palangos oro uostą buvome priblokšti, nes mūsų neregistravo skrydžiui, nes reikalavo neigiamo testo, būtinai daryto oro uosto ar kitoje privačioje laboratorijoje. Negalėjome prarasti bilietų ir keisti kelionės planų, pakartotinį testą buvome priversti pasidaryti oro uoste ir susimokėti pinigus. Prašome Jūsų kaip įmanoma greičiau išaiškinti šitą įvykį ir grąžinti pinigus už patirtą žalą, kurią patyrėme dėl neteisėtų ir nekompetetingų Jūsų oro uosto darbuotojų kaltės. Keleiviai: Ernestas Knieža, Kamilė Einikytė. Testų atsakymų išrašus prisegame.
Kristyna Bariloviciene
2021-05-23 23:25:23
Сегодня 23/04/21 я улетала рейсом FR2245 в Лондон и у меня не было отпринтованного билета . Работники очень культурно, оперативно , вежливо и профессионально мне помогли.
С благодарностью,
Кристина
jonas stankevicius
2021-04-13 07:11:57
Šiandien skridau į Rygą BT350 reisu . Latvių covidpas užpildžiau iš vakaro (21.50 val.) , tranzitui jis galioja 24 val. Skrydis 5.45 val. Tai tie klou*ai , kur prie vartų vertė užpildyti šios dienos covidpas , nors vakarykštis galioja iki vakaro, Ryškiai nesavo vietoj dirba , jiems tik jūroj bangas šukuot. Atidžiau atrinkinėkit personalą , nes net skaityt nemoka
Valentina
2020-03-09 06:57:14
Sveiki, skridau sausio 31diena is doncaster oro uosto į vilnių.
Ir pasigedau bagaže daugybės daiktų, vardinių....
Bagažas buvo pradarytas piršto sprindziu, nors pati gerai žinau jog jis buvo uždarytas gerai!
Kerix (atsiliepimas paliktas filialui: Kauno oro uostas, VĮ LIETUVOS ORO UOSTAI, Kauno filialas)
2019-08-02 23:44:07
Kokia jūs teikiat informacija jeigu rasot kad lėktuvas nusileido o iš tikrųjų nusileido tik už valandos
Remigijus L
2019-08-01 19:16:51
Rugpjucio 1d pagyvenusi moteris prie bilietu patikrinimo elgesi labai siurksciai. Nepavykus nuskenuoti atspauzdinto bilieto, pareoske, kad bilietas nekokybiskas, reikia atsispausdinti kita. Paklausus kur ir kaip tai padaryti - atsove, nezinau, cia ne mano reikalas, eikite aiskintis, as cia ne prie ko.
Labai idomiai atrodo, kai zmogus dirba oro uoste ir su oro uostu neturi nieko bendro.
Palinkeciau oro uosto vadovybei geriau rinktis darbuotojus.
Virginijus (atsiliepimas paliktas filialui: Kauno oro uostas, VĮ LIETUVOS ORO UOSTAI, Kauno filialas)
2018-05-05 23:09:38
Jūsų oro uosto bagažo darbuotojai vagių vagis , vakar 05 04 23 val lagaminai buvo išpurtiti tiesiogine prasme . Patarsiu draugams kuo toliau nuo tokių vagių.
Jurgita (atsiliepimas paliktas filialui: Kauno oro uostas, VĮ LIETUVOS ORO UOSTAI, Kauno filialas)
2018-01-18 11:06:24
THIEVES!!!!!! CAUTION !!!!! Cheating Lithuanian citizens and their guests !!!! GREENMOTION, a well-known auto rental company in VILNIUS AIR PORT, is asking for deposit 600 €, which is NOT GIVEN BACK!!!! It happened to me too !!!! I rent a car in this company for 24 hours, for which I paid a deposit of 600 euros with a credit card, which should be returned within 10 days, but still nothing !!!! Ignoring my Emails !!!! Be carefull!!!!! Dear friends share this message !! VAGYS!!!!!! ATSARGIAI!!!!! Apiplėšinėja Lietuvos piliečius ir jos svečius!!!! Gerai visiems pažįstama mašinų nuomos firma GREENMOTION, esanti VILNIAUS ORO UOSTE už mašinos nuoma prašo 600€ depozito, kurio NEATIDUODA!!!! Taip atsitiko ir man!!!! Grįžusi per šventes, nuomavausi šioje firmoje masina 24 valandoms, už kuria Sumokėjau kreditine kortele 600€ depozitą, kuris turejo būti grąžintas per 10 dienų, tačiau pinigu ne kvapo!!!! Neatsakineja i E-mail’us!!!! Būkite atsargus!!!!! Brangus draugai ir gimines, pasidalinkite, prašau šia mano žinute visur ir visokiom kalbom kokiom tik mokate!!!! Nes i tokias vagystes pakliūna ne tik lietuviai!!! AČIŪ
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę LIETUVOS ORO UOSTAI, VĮ, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.