LIETUVOS GELEŽINKELIAI, AB Atsiliepimai, Skundai
Tomas
2023-09-23 05:56:52
Esu 2 grupes invalidas pirkau bileta internetu su invalido nuolaida. Negaliu iki galo sulenkt kojos. Gavau vieta kisene vos du zmones gali susest. Kas cia per nesamones!? Kelione visa ant nervu. Paskutini karta naudojus jusu paslaugim!!! Artistai!? Uz ka as susimokejau!!!??? Nesvietiskas konfortas ;(
Jonava
2023-08-21 09:02:56
Vakar, 2023-08-20 traukinyje Vilnius- Klaipėda per tokius karščius buvo atjungę kondicionierius… Internetiniame puslapyje buvo parašyta, kad yra kondicionierius, bet įlipus į traukinį ką galėjai pamatyti tik tai atvirus langus, nuo kada tai yra kondicionierius?! Prie plius 30, tai tikrai juokinga, o dar kai sustoja stotelėje, tai iš viso kai kiaulės garde paliktos uždusti. Reikėtų tikrai prieš tokius karščius susitvarkyti kondicionavimo sistemas. Kainos iškeltos, o važiavimo kokybė tikrai suprastėjo.
Denis
2023-07-21 11:35:04
Stebina LG kontrolierių nemalonius replikos maršrutu vilnius-turmantas,,vaikui 10 metų,pareikalavo pažymėjimą,nors matosi,kad moksleivis,bet matyt kultūros dar nerasta,tenka,keliauti ir užsienį,Vokietija ir Anglija, nieko panašaus niera,mandagus,kultūringi.Tikuosiu,kad ateityje šita situacija pasitaisis
Marijonas
2023-07-16 20:04:29
Lauke temperatūra 35 o traukinį ,visur išskyrus 1 klasę veikia kondicionierius. Tai susimoki daugiau ir sėdi pirtyje kol važiuoji iš kauno į
Ignalina
2023-06-02 19:11:37
Kodel traukinio ignalina vilnius, kaina padidėjo 60centu nuo 6,30 iki 6,90 per viena savaite ,kodel kainos yra taip staigiai pakeliamos be jokio ispejimo
Vaziuoji senu traukiniu daugiau nei 1,30val kuriame be galo karsta, ir padidinat kaina už kažka del ko nėra jokio paaiškinimo
Tomas
2023-04-15 18:08:12
Nuosirdus atsiliepimas. Labai malonus aptarnavimas. Ponios erikos
Odeta
2022-12-08 21:58:25
Paslaugos suteikimas labai priklauso nuo personalo.
Gruodžio 8 vakarą, iš Vilniaus į Kauną grįžome traukiniu, su konduktoriumi Kęstučiu, kuris kelionę padarė dar malonesnę savo aptarnavimu ir charizma! Daugiau tokių darbuotojų! ❤️
Stanislava
2022-11-18 08:55:53
2022-11-18
Kaip veikia Jūsų sistema, kad iš vakaro nupirktas bilietas o ryte gaunamas pranešimas, kad traukinys nevyks.
Siūloma kelionė autobusu 120-180min. manęs netenkina (nesiderina nuvykimo laikas, nespėju ). Sako pasitikėk viešuoju traukiniu.
Dimitrijus
2022-10-15 10:22:24
Jusu Lietuvos Gelezinkeliai aplamai uzsiima reketavimu keleiviu - pinigu grazinima nedaro - prarasta didziausia dalis pinigu atimta is 30 euru grazinta tik 11 euru kompesacija uz negalejima vaziuoti nors iki isvykkimo buvo dar 4 valandos. Lietuvos vardas vertas sudo gabalo - naudokites Lietuvos Gelezunkelio paslaugom - ir jie paliks jus be kelniu, super valstybe Lietuva !!! Be to dar ant mano grazintu bilietu uzdirbs pinigu valstibine imone Lietuvos Gelezinkeliai - plesiku imone !!!
Miglė
2022-09-18 17:33:15
Reisas Kybartai-Kaunas, Kaunas-Kybartai paleidžiamas mažas traukinys, kuriame netelpa žmonės, ypatingai galioja penktadienio ir sekmadienio vakarais. Daug žmonių priversti stovėti virš valandos laiko.
Erika
2022-08-01 23:59:35
Traukinys Vilnius -Klaipeda 781, personalas neįjungia kondicionieriaus, keleiviai dūsta, labai blogai širdininkams
Rūta (atsiliepimas paliktas filialui: Mauručių geležinkelio stotis)
2022-03-25 15:08:13
Uždarytas lauko tualetas.
Gintarė (atsiliepimas paliktas filialui: Klaipėdos geležinkelio stotis)
2014-04-01 16:12:41
Norėčiau išreikšti nepasitenkinimą Klaipėdos geležinkelio stoties darbu. Kovo 28d. (penktadienį) 16:45 atvykau į stotį nusipirkti bilieto į traukinį išvažiojantį 17:05 į Vilnių. Iš trijų kasų dirbo dvi, o žmonių buvo ganėtinai daug. Likus 5 minutėms iki traukinio išvykimo bilietų nebeparduoda, ką mes, keliaujantys traukiniais, puikiai žinome. Taigi, šios dvi kasos nespėjo aptarnauti visų žmonių, kurių liko apie 10, todėl buvo pasakyta, kad bilietą reikės pirkti traukinyje su 5 litų antkainiu. Kadangi neturėjau grinų pinigų (kaip ir dar viena panelė, norėjusi važiuoti), o traukinyje perkant bilietą galima atsiskaityti tik grynais, likome be kelionės ir kaip šlapiu skuduru gavusios per veidą.
To nebūtų buvę jeigu tokią gausybę žmonių būtų aptarnavusios visos trys kasos, esančios stotyje.
Tai jau nemalonu keleiviams, kuriems teko sumokėti daugiau nei įprastai, o kaip turėjom jaustis mes, išvis netekusios galimybės važiuoti traukiniu? Tai kuo puikiausiai parodo Klaipėdos geležinkelio stoties darbuotojų darbo neorganizuotumą.
Labai tikiuosi, kad ateityje tokia situacija niekada nebepasikartos.
Rasta atsiliepimų: 13
Rodomi rezultatai: 1 - 13
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę LIETUVOS GELEŽINKELIAI, AB, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.