ELEKTROMARKT, parduotuvė, UAB OPTITA Atsiliepimai, Skundai
Aurimas
2024-02-15 22:31:26
Iš Elektromarkt gyvenime daugiau nieko nepirkčiau. Buvau pirkęs šaldytuvą(gerai, kad su pratęsta garantija). Šaldytuvas sugedo,registravau gedimą,po 4dienu atvažiavo meistras,nustatė kad netaisomas. Gavau patvirtinimą,kad bus grąžinami pinigai kiek mokėjąs ir šaldytuvą kitą išsirinkt tik iš elektromarkt arba avitelos. Išsirinkau iš elektromarkt, ten ir prasidėjo visi vargai. Parsiuntė per 4dienas,parsivežiau,kita diena pajungiu lyg ir veikia(garsą leidžia),bet dar kita diena pastebiu,kad jis ne tik nenustoja to garso leidęs(neišsijungia),bet nešaldo. Skambinu į servisą(kaip visada niekas neatsiliepia),registruoju internetu. Meistro sulaukiau tik penktoj dienoj,atvaziuoja nustato,kad brokuotas ir turi pakeisti kitu. Nulekiu į parduotuvę užsakau kad jau vežkitės toki pati nes turėsit pakeisti,kad vėl nereiketu laukti. Ir ką gi jus manot?šaldytuvas po savaites stovi parduotuvėje,bet niekas man jo neduoda,nes servisas dar kožkokios ataskaitos jiems neatsiuntė. Nors Marijampolės vadybininkė teigė,kad viską greitai sutvarkys(ko nepadarė) ir niekuo nesirūpinkite,šiandien nuvykus į elektromarkt pardavėjas labai pašaipiai pareiškė prie ko čia mes,reikėjo skambintis patiems į servisą. Tai va taip per Marijampolės elektromarkt kontorą jau mėnesis laiko gyvenu be šaldytuvo.
Inesa
2021-03-30 11:12:27
2021 m. Kovo 17 dieną Internetu iš įmonės “Avitela” buvo pirktes mobilusis telefonas. Samsung A51 už 239.99 eurus.
Pasėmus minėtą prekę į namus ir pradėjus vesti duomenis, tefonas pradėjo gesti, atsijunginėti, strigti netgi pokalbio metu. Be to, telefono supakavimas neatitiko gamyklinio, nebuvo supakuotas į apsauges pleveles, nebuvo tefono dėžutėje esancios dalys supakuotos, kaip priklauso gamykliškai. Taigi, teigiu, kad telefonas jau buvo išpakuotas, grąžintas, taisytas ir vėl perparduotas.
Aš iš kart kreipiausi pardavėją, kad būtų grąžinti sumokėti pinigai už nekokybišką prekę. Salono vadovė “Elektromarkt” Savanoriu pr. 255, Kaunas, visaip išsisukinėja, nenori grąžinti sumokėtu pinigų, mėto telefono ragelius pokalbio metu.
Aiste
2019-11-17 23:40:13
NEREKOMENDUOJU niekam susidurti su šia kompanija. Visada laikiau viena iš geresnių elektronikos parduotuvių Lietuvoje, bet po šio įvykio nenoriu net matyti elekteomarkt pavadinimo.
2019-11-11 pirkau naują pasikartosiu NAUJĄ šaldytuvą iš elektroninės elektromarkt parduotuvės, po kelių dienų kurjeris man pristato šaldytuvą iš pirmo žvilgsnio supakuoyą taip kaip ir turėtų būti supakuotas šaldytuvas.
Prie kurjerio akių praplėšus vieną šoną dėžės tam kad būtų patogu nešti, radome nedidelį įlenkimą kurį kurjeris užfiksavo ir išvažiavo. Parnešus į 4 aukštą pilnai nuėmus dėžę nuo šaldytuvo radome mažiausiai 5 vietose įlenktą visiškai be jokių plėvelių ar kitų apsaugų šaldytuvą. Maža to atsidarius vidų lentynos visos kritę, iškritę taip pat jokių apsaugų, o kulminacija - dam da dam : plaukai, maisto likučiai, ir kiti nešvarumai šaldytuvo viduje (Viskas užfiksuota nuotraukose). Ką jūs sau galvojat, aš skambinu vadybinkei ar kas ji tokia bebūtų (jai skambinti del įlenkimo nurodė kurjeris) ir su didžiausiu nepasitenkinimu išklausius moteriškė mano situaciją man sako tai jūs ne man turit skambint o į nemokamą liniją ir dar parašyti laišką, palaukit sakau o ką jūs veikiat tada ir kam jūsų numeris puikuojasi ant važtaraščio? O jos atsakymas buvo "Nu gerai parašysiu tą laišką ir pranešiu jums". Po kiek laiko parašo bereikšmę žinutę. Taip žinutę, o ne paskambina.
Toliau.
Bendrauju laiškais su Aleksandru, kuris darau prielaidą, kad absoliučiai nesupranta, kaip reikia bendrauti su klientais. Sugalvoja atrašo, kažkas užplaukia neatrašo į ~8 žinutes. Užsako kurjerį paimti šaldutuvui, su kuriuo susitariama kad šaldytuvą jis paims sekančią dieną, kurjeris (Venipak) sugalvojęs kad neatidaviau jam siuntinio atšaukia užsakymą ir su manim daugiau niekas nesusiekia.
Tokių nemalonių žmonių kaip elekteomarkt darbuotojai dar nesu sutikusi. Ir nelinkiu niekam sutikti.
Visiems nusišvilpt.
gv group
2019-10-18 13:06:43
Niekada, pasikartosiu NIEKADA nieko nepirkite elektronineje parduotuveje. Elektronine parduotuve yra visiskai atskira respuplika ir praktiskai nieko bendro neturi su fizinemis parduotuvemis! Nei vienas konsultantas fizineje parduotuveje nera suinteresuotas bendrauti ir aiskintis su e-parduotuves klientais. Jis nuo to negauna nei cento! Konsultantai parduotuvese gauna atlyginimus nuo savo asmeniniu pardavimu ir jam visiska neidomu kad jus kazka tai pirkote e-parduotuveje ir jums kazko neatveze ir kazkas nepatinka! Aiskinkites ten, kur pirkote! Ir jeigu ateinat i parduotuve pasikonsultuoti, bet norite pirkti elektronineje nes ten kazkiek pigiau, tai nelyskit prie konsultanto su savo klausimais! Perkat elektronineje - patys ieskokit informacijos! Elektronineje del to ir yra pigiau, nes jus negaunat paciupineti prekes ir negaunat konsultacijos! O jeigu jau ateinat ir konsultuojates, tai bukit malonus ir pirkti pas ta konsultanta suo kuriuo bendravot. TAI YRA JO DUONA! O jei kaina elektronineje mazesne, paprasykit, kartais konsultantai gali padaryti nuolaida. Ir nepamirskit kad kai perkate e-parduotuveje, jusu prekes yra vezamos kurjeriu, jos yra tampamos po kurjeriu sandelius, ir kurjeriui yra visiskai nusispjaut ar jus gausite sveika preke ar sudauzyta! Paskui nerasit galu, kas kaltas. O rerkant parduotuveje prekes veza parduotuves darbuotojai, kurie yra suinteresuoti kad jus gautumet sveika preke!
Austėja
2019-08-14 14:45:46
Užsisakiau prekę, turėjau gauti per 3 darbo dienas, o paskambinus turiu laukti dar papildomai 2-3dienas. Kažką dar bando aiškinti apie skirtingus pristatymo būdus skirtingom prekėm ir pan., el pašte nieko neminėta daugiau nei 1-3 dienos mano prekei. Žodžiu nieko daugiau nebepirksiu, nes su pristatymu yra tragedija. Idiotai. Pikta žiauriai!
Tomas
2019-05-20 16:43:19
As trumpai ELEKROMARKT Klaipedoja parduotuve seip gera galima rasti visko betjau garantinio servizo aptarnavimo skyriaus vienai iš darbuotoju reiktu stiprei padirbėti kaip reikia bendrauti suklijantais
Pirkėja
2019-05-14 23:30:48
Pirkau iš Elektromarkt, UAB "GV Groupon", internetinės parduotuvės televizorių, kuris išpakavus buvo sudaužytas. Elektromarkt atsiliepimas į mano skundą buvo toks, kaip ir ankstesniame atsiliepime. Nors privalom patikrinti prekes su Elektromarkt atstovu, tačiau kurjeris to daryti nesiteikia, nes pagal Venipak taisykles, draudžiama išpakuoti siuntinį, nepasirašius jo priėmimo. O pagal elektromarkt, padėtas parašas reiškia, kad pretenzijų neturi.
Pirmiausia kreipkitės į žurnalistus, tik po to į vartotojų teises arba teismą. Nes tik žurnalistai išjudina situaciją pirkėjui palankia linkme. O vartotojų teisių atsakymas bus kaip ir Elektromarkt. Sėkmės aplenkiant šį pardavėją.
Rasa
2019-04-02 09:28:56
Sukčių firma. Gaila, kad komentarus perskaičiau, kai išpakuojant internetu pirktą televizorių, po putplasčiu buvo paslėptas dūžis.Atsakymą, deja, gavau tokį patį, kaip visi šioje parduotuvėje pirkę ir gavę netinkamą naudoti ar apgadintą prekę, nors supakuotą į nepažeistą, tikėtina nuo kitos prekės, pakuotę. Štai jų atsakymas: Išanalizavę visus Jūsų pateiktus duomenis matome, kad priimant siuntą nebuvo pareikštos jokios pretenzijos dėl pakuotės ir prekės išorinių pažeidimų, todėl pardavėjas negali ir neturi galimybės nustatyti kada ir kaip įvyko prekės pažeidimai. Pagal pirkimo pardavimo taisyklių 9.4 punktą “9.4. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekių komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (įlenkta, suplėšyta, pramirkusi ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo - priėmimo dokumente prie parašo. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.” pirkėjas priimdamas siuntą turėjo pažymėti prekės išorinius pažeidimus, o to nepadarius laikoma, kad prekė buvo pristatyta be pažeidimų. Remiantis pirkimo pardavimo taisyklėmis ir tuo, kas išvardinta aukščiau pardavėjas negali nustatyti kur ir kaip įvyko prekės išoriniai pažeidimai, todėl negali prekės pakeisti arba už ją grąžinti pinigus. Gal gali kas atsiliepti, kaip elgėsi toliau, po tokio jų pareiškimo. Pirmiausia manau į Vartotojų teises reikia kreiptis, o po to ir į teismą.
Klientė
2019-03-05 18:55:17
2017.05.17 pirkau LG televizorių internetinėje Elektromarkt parduotuvėje su atsiėmimu Šiauliuose Gegužių gatvės parduotuvėje. Pasiimant TV man siūlė nusipirkti pratęstą garantiją, bet sakiau, jei prekė gera kam jos reikia. O papildomų perkamos garantijos sąlygų niekas nesiteikė paaiškinti. Pasirodo jei perki papildomai, gali gauti pakaitinį TV šiam sugedus, kad remonto metu galėtum gyventi komfortiškai. Bet ne tame esmė. Baigiantis garantijai TV pradėjo gesti. Nuvažiuoju į ELektromarkt'ą, papasakoju problemą. Jie man liepia atvežti TV pas juos, o jie siųs į atitinkamą remonto padalinį Kaune ar Vilniuje, patys nežino tiksliai nežino kur. Arba duoda skambintis LG remonto telefonu, kur atsiliepia neaiškia turbūt korėjiečių kalba ir nukreipia pasirinkti kokia kalba norime kalbėti, anglų ar rusų, kai po velnių esam Lietuvoj. Nei angliškai, nei rusiškai aš nesu gabi paaiškinti TV gedimą, nes pagaliau nesu jokia elektrotechnikė. Per internetines erdves ir pagalbas išsiaškinu, kad pasirodo LG TV garantinis remonto servisas yra ir Śiauliuose. Apie kurį gerbiami Elektromarkt darbuotojai, net gi tie, kurie atsakingi už garantinį aptarnavimą nieko nežino. Pasiskambinu į remonto servisą ir susitariu dėl remonto. Nuvežus TV (02.17)paaiškinu problemą, 02. 20 jie man skambina ir aiškina, kad ale buvo nustatytas TV išsijungimo režimas ir jis išsijunginėjo. Aš jiems aiškinu, kad išsijungus TV jis nebeįsijungia, kol neištrauki ir nesujudini kištukų. Jie sako patikrinsim. Vakare perskambina, sako taip radom problemą, kurią pati jiems paaiškinau. Pasako, kad greičiausiai kalta vaizdo plokštė. Patikrinsim ir pranešim. Laukiu toliau skambučio, kai nesulaukiau iki 02.26d. skambinu paklausti kaip ten kas, o meistras man atsako: patikrinom, vaizdo plokštę reikia keisti, bet tai neapsimoka, nes kainuos apie 150e. Primenu, kad TV garantinis. Tada atsiprašo, kad nepastebėjo įrašo prekės priėmimo akte. Pažadėjo užsakyti detalę ir kai sutvarkys pranešti. Tai pagaliau 03.05 ir atgavau sutvarkytą TV. Tikiuosi, kad tikrai sutvarkytas, stebėsim!!! O Elektromarkt ir jo aptarnavimą tikrai aplenksime ir draugams pranešime, kad būtų atsargūs ir prieš pirkdami ten, gerai pagalvotų...nes ir garantiniam servise, jei kokia senesnė močiutė turbūt būtų sumokėjusi ir tą 150e...gaila, kad perki prekę, o po to jai sugedus turi krūvą rūpesčių...
Ieva
2019-02-12 20:05:19
Tragiškas aptarnavimas, informacijoje dirbantys žmonės turbūt net nežino ką ten reikia daryti. Informacijos jokios nesuteikia. Skambučių nesulauksit, tenka aukoti savo brangų laiką ir eiti aiškintis. Daugiau nieko nepirksiu.
Andrius
2018-12-28 11:29:48
2018.12.18 pirkau televizorių internetinėje parduotuvėje. Susimokėjau per IB, gavau sms, kad pinigus gavo, užsakymas neva ruošiamas. Praėjo diena, dvi - jokios informacijos. Šventės artėja, o TV nėra. Bandau skambinti telefonu - užimta. Rašau į puslapį - nieko nežino. Galiausiai tik po n-to karto pavyko prisiskambinti bendruoju numeriu. Pasirodo užsakymas vis dar net neišsiųstas! Negana to, sužinojau, kad įmonės pasirinktas kurjeris TV į namus pristato tik nuo 9 iki 16 valandos, t.y. laiku, kai atsiimti niekaip negalėsiu, nes pats dirbsiu. Supratęs, kad pirkinys nebus pristatytas, raštu pareikalavau nutraukti užsakymą ir grąžinti pinigus. Jie atsiuntė emeilą, kad pinigai bus grąžinti per 14 dienų. Vis dar laukiu. Bendravimas iš įmonės pusės labai piktas ir nemalonus. Rekomenduoju aplenkti šią įmonę, ypač internetinę parduotuvę
kas yra kas
2018-12-21 13:13:20
2018.12.12 užsakiau Braun barzdos prieži0ros rinkinį internetinėj parduotuvėj. Prekės atsiėmimo b0das - atsiėmimas Kauno Veiverių parduotuvėj. Pagal jų taisykles prekė turi b0t paruošta atsiėmimui per 0 - 2 dardo dienas. 2018.12.17 bandžiau jiems kelis kart prisiskambint, tačiau nesėkmingai. Po poros valandų sulaukiau vadybininko skambučio, Šis pasakė, kad tokių prekių jie jau neturi ir pasi0lė man ,,dosnią' nuolaidą - nemokamą kurjerio pristatymą. Mano prekės atsiėmimas ir taip nemokamas, taigi tai manęs nesudomino. Vadybininkas daugiau nieko nesi0lė, o paklaustas kodėl dingo prekė iš konkrečios parduotuvės, kuri buvo nurodyta sistemoje vykdant pirkimą ir aš sužinojau apie tai tik po 5 dienų - šis numetė telefono ragelį. Po to savo Elektromarkt paskiroje prie šio užsakymo b0senos skiltyje atsirado užrašas - ,,klientas atsisakė''. Nieko sau ir tai prieš šventes. Prieš skambinant eilinį kartą klientų aptarnavimo telefonu, susisiekiau su Savanorių filialu, kur vadybininkė pasakė, kad mane dominančių prekių šioj parduotuvėj bus antroj savaitės pusėj. Paskambinus į klientų aptarnavimą, vadybininkas pikdžiugiškai pasakė, kad mano užsakymas anuliuotas, jokių galimybių pakeisti jo statusą, o pinigai sumokėti užprekę bus gražinti per 14 dienų[tai yra po švenčių]. ,,Puikus'' aptarnavimas, bet gal Elektromarkt to ir siekia...
Nu ką - nusipirkau prekę kitoj parduotuvėj.
Remigijus
2018-12-18 21:18:53
Sveiki. Veiveriu g parduotuveje tv skyriaus konsultantas manau yra neadekvatus,nes ne baigus sakyti ko noriu,pradejo mane kritikuoti. Jaunas,ne kulturingas konsultantas
Arunad
2018-12-10 23:31:43
Pirkau realiai. Ten rekklamoj viskas ok. Namie tragedija, nors žiūrim ful per teteleviziją. Grąžinti atsisako kategoriškai tą pačią dieną. Ką daryt?
Evaldas
2018-12-06 20:41:31
Nusprendem 2018 12 03 nupirkti dovanu televizoriu. Pasiziurejus po internetines parduotuves, atradom elektromarkt su geriause nuolaida tuo metu ieskomo tv modeli ir 2018 12 03 preke internetu isigijom su kurjerio pristatymu. 2018 12 06 preke pristate i namus. Palaukus pora valandu kad preke igautu kambario temperatura nes preke atvaziavo is Vilniaus i Klaipeda ir po tu dveju valandu ijungus televizoriu gavom soka-vaizdas buvo issiliejes i begale isplaukusiu spalvu. Skambinam i Vilniu elektromarkt pasakojam su kuo susidurem atsakymas-nieko padet negalim kreipkites i autorizuota tv servisa kad butu nustatytas gamyklinis brokas ir tada su aktu i parduotuve keitimui. Gavus servisu tel numerius skambinu, atsiliepia visais rinktais numeriais Vilniaus servisu darbuotojai ir sako kam jus skabinat i Vilniu juk jums reikia i Klaipeda. Duoda Klaipedos serviso tel numeri. Skambinam i Klaioedos servisa atsiliepia paaiskinam situacija, mums ir sako, mes is elektromarkt nebetvarkom tv, vaziuokit i kita servisa Klaipedoj. Tel numerio nezinojo tik dave adresa. Nuvaziavus i mineta servisa paaiskinus situacija, jie ispakavo ir ijunge tv kad pasiziuret ar istikruju yra taip kaip as pasakojau. Pamacius kad yra butent taip kaip as ir sakiau meistras vienareiksmiskai pasake tai gamyklinis brokas, sekretore susiskambino su Klaipedos elektromrkt parduotuve paklausti ka daryt, nes meistras akivaizdziai mato gamyklini broka, atsakymas buvo toks lai atveza i parduotuve. Parduotuvej toliau surasys akta su kreipimusi i servisa broko nustatymui. As tada servise ir sakau tai ka man dabar daryti, tv tai naujas siandien tik gautas, atsakimas buvo toks vezkite i parduotuve o jie poto oficialiai atsius mums defektams nustatyti. Mes savo ruostu kreipsimes oficialiu rastu su nustatytais defektais i gamykla, tada lauksim atsakimo ka toliau daryti, surasyti kaip brokuotos prekes akta ar remontuoti. As ir sakau ar man pasigirdo remontuoti, ne sako nepasigirdo butent remonontuoti, nors akivaizdziai matosi brokas. Paklausus o kodel mane atsiunte tada pas jus, atsakymas visos tos parduotuves taip elgiasi, o poto gaunasi kaip kad garantiniam remontui butumet pridave. Cia yra toks parduotuviu gudravimas, o butent jusu atveju jums reikia kreiptis i parduotuve. Jie patys isitikins ir tada atsius oficialiai su rastu mums. Klausimas tai kiek tai uztruks. Atsakymas nuo 2 savaiciu jei viskas operativiai ir iki 2 menesiu, o gal ir dar ilgiau jei bus pasakyta gamyklos remontuoti. Tai vel detaliu uzsakymas ir taip toliau su sypsena pasake serv darbuotojas. Mes jums nieko negalim padeti inteternetu pirkti buitine tehnika labai pavojinga. Nebent jei pats poto vaziuoji i parduotuve atsiimti ir butinai tikrinti preke paprasyti kad ispakuotu ijungtu kad isitikinti kad viskas gerai nors ir su tokiais patikrinimais zmones parsiveza namo ir nustemba kad tai kanalu neranda ir taip toliau. Bet vienareiksmiskai reikalauti ispakuoti ir tikrinti isvenksite tuo vadinamo pirminio akivaizdziai matomo broko o elektronines parduotuves tai geriausias budas atsikratyt tam tikro kiekio brokuotu prekiu nors siusdami jie net patys nezino kad siuncia bruokota preke. Tik uz ja pinigus jie tai gauna o parduotuvej tokios prekes zmogus net neims, va toks jau biznelis. Tai vadinasi nupirkom is elektromarkt tv duovanu. Kitaip sakant kate maise ir jokios teisybes, o dar sako vartotojas visada teisus, ne velnio-toks jausmas kad parduotuves tuos istatymus susikure sau-jokios atsakomybes. Svarbiausia kad perka o toliau jau kaip nori, o kur dar islaidos kol ji priduodi kam nors, vaziuok ten skambink ten ir taip toliau. Isvada-neimkite per kurjieri, nepatingekite ir atsiimkite patys parduotuveje.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę ELEKTROMARKT, parduotuvė, UAB OPTITA, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.