CASCADA, parduotuvė, UAB KRINONA Atsiliepimai, Skundai
Rasa
2023-12-19 11:50:36
Sveiki, kiek pastebėjau yra labai daug blogų komentarų, tai pradėsiu nuo savo bėdos. Vyras 2023-12-16 nupirko kalėdinę dovaną iš Cascada parduotuvės, prekės kaina buvo 180 eurų kas tra dideli pinigai. Aš norėdama įsitikinti ar man prekė tiks ją apžiūrėjau ir supratau kad ji man netiks nes ji nėra galinga. Na ką aš 2023-12-17 tik atsidarius parduotuvėj nuskubėjau į ją mane pasitiko konsultantės, paaiškinau joms visą situaciją ir nurodžiau kad prekę noriu grąžinti nes ji man netinka. Paskaičiau parduotuvės grąžinimo taisykles: kuriose buvo nurodyta, kad jeigu prekė buvo nenaudota, nepažeista, yra savo originalioje pakuotėje aš ją per 14 d. Galiu grąžinti. O bet tačiau konsultantės man nurodė kad dėl grąžinimo yra atsakinga parduotuvės vadivė ir ji sprendžia šį klausimą. Kadangi buvo sekmadienis jos vietoje nebuvo. 2023-12-18 aš vėl atskubėjau į tą pačią parduotuvę ir ką jūs galvojat? Konsultantės man pasakė kad šios prekės aš grąžinti negaliu galiu ją tik keisti nes tai nusprendė parduotuvės vadovė. Ta prasme mano prekė atitinka visus reikalavimus nei ji naudota nei ji ka ir jos nepriema atgal nes vadovė taip nusprendė???? Kadangi Cascada parduotuvė dirba kartu su Krinonos parduotuve parašiau el laišką ir išdėsčiau visą informaciją, man nurodė kad ne jie sprendžia dėl prekių grąžinimo o sprendžia nurodytos parduotuvės vadovė. Kadangi man prekės nėjo grąžinti konsultantės man bandė įsiūlyti kitas prekęs į keitimą kurių man net nereikia. Reziume likau be pakeistos prekės ir kaip supratau kliantas čia žodžio neturi. 180 eurų buvo galima sakyti padovanoti ir aš turiu prekę kuri man nei tinkama naudoti nei dar kažką. Čia yra žmonių mulkinimas ir kad aš gyvenime kelčiau koją į tokias parduotuves tikrai ne. Tarp kitko nepaliksiu viso to taip ir kreiosiuos į vartotojų teises nes kaip ir sakiau prekė naudota nebuvo,įjungta irgi nebuvo ji atitiko visus reikalavimus bet va vadovė taip nusprendė. Taip niekas nedaro ir prekę privalo priimti jeigu ji atitinka visus reikalavimus. Vertinu 0 ir niekam nerekomenduoju.
Sonata
2023-07-11 21:32:56
Šiandien ryte lankiausi cascada parduotuvėje Jonavoje ir buvau labai nemaloniai aptarnauta rašau šį skundą todel kad tokia patirtis su šią pardavėja jau nepirmas kartas jai ji neturi kantrybės dirbti su žmonėmis ir nežino kas yra elementarus mandagumas tuomet manau kad tokia darbo vieta ne jai,labai tikiuosi kad vadovybe atkreips dėmesi į šį skundą ir su pardavėja bus aptarta kas yra mandagus bendravimas su klientais
Rasa
2023-06-11 12:19:49
Vilniaus cup cascadoje lankausi dažnai ir visada viskas buvo puiku. Vakar eilinį kartą užsukau pasižiūrėti naujos gelinio lako spalvos, naujienų ir pn. Paėmiau atsukti lako buteliuką, bet pardavėja mane sudrausmino, kad to daryti negalima. Ir parodė, kad yra raštas, draudžiantis atsakinėti nagų lakų buteliukus. O kaip pasižiūrėti lako konsistenciją? Juk net ant palstmasinių reklaminių nagų spalva nuo tikros skiriasi! Pardavėja mandagiai atsakė, kad negalima sukioti ir viskas. Ar priimsite atgal laką, kurį apžiūrėjus namie ,paaiškės, kad man netinka ar čia jūsų prekybos konceptas- įkišk brangią prekę kaip katę maiše ir tiek žinių?
Diana
2023-04-21 11:52:50
Esu sužavėta Vilniaus Akropolio Cascados darbuotojomis! Apsiperku šioje parduotuvėje nuolat. Labai aukšta konsultančių kompetencija, nuoširdi pagalba bet kokiu klausimu, detali info apie produktus. Norisi nuolat sugrįžti! Didžiausias ačiū: Evelinai ir Natalijai! Tai šios oazės perlai!
Daiva Drangauskienė
2023-04-19 15:41:54
Noriu padėkoti Jonavoje esančioje Cascadoje dirbantiems darbuotojams ,ypatingai Ernestai Ceinorienei už profesionalią nuoširdžią konsultaciją. Esu ne kartą apsilankiusi ir nei viena rekomenduota preke nenusivyliau esu labai patenkinta ,ypač kokybiškomis plaukų priežiūros priemonėmis. AČIŪ ,kad esate.
Apgauta kliente
2023-03-17 13:17:19
Jeigu kartais Jums, gerbiami Klientai, atsitiktų taip, kad beieškant sulčiaspaudės, konsultantė Jums įkiš nešiojamą unitazą ir įtikins, kad jis puikai tinka sultims spausti – nenustebkite: konsultantė tiesiog vykdo planą.
Va čia: “Labai didelis spaudimas, reikalauja kas vakarą ataskaitose parašyti pasiaiškinimą, kodėl buvo (jei buvo) ne įvykdytas dienos nurodytas planas, kuris yra užkeltas iki sunkiai įmanomo.“
KRINONA, UAB PARDUOTUVĖ karjera – anoniminiai atsiliepimai ir darbo pasiūlymai (pinokis.com)
Lygiai taip pat, man įkišo sulčiaspaudė, kuri remiantis jausmingu Krimonos konsultantės aiškinimu, puikiai tinka žolėms spausti.
ATSAKINGAI PAREIŠKIU – SULČIASPAUDĖ ZY008SSJ VISIŠKAI IR ABSOLIUČIAI ŽOLIŲ SULTIMS SPAUSTI NETINKAMA!
MANE TIESIOG APGAVO!
Užtad Krimonos serviso darbuotojas manęs NEapgavo: po kelių mėnesių faktinio naudojimo priėmęs sulčiaspaudę remontui – patarė nupirkti kitą, tinkamą žolėms...
Nupirksiu, kai atgausiu pinigus už APGAULĖS BŪDU man įkištą kinietišką š...ą neva lietuvišku pavadinimu ZYLE!
Kaip šiandien rašo mūsų premjerė: „šūde maudytis yra Jūsų asmeninis pasirinkimas“. Maudynių kaina 189,01 eur!
Kiniškos prekės brangiai
2023-03-03 11:39:28
Prekės ženklas Zyle?
Pasiskaitykite, kaip Krinona "gamina" prekes, už kurias jus visi permokate daugybę kartų.
Ir paskaitykite apie jų "klientų aptarnavimą", kuomet visais atvejais klientas lieka kvailio vietoje.
https://www.delfi.lt/login/technologijos/naujienos/kiniska-technika-lietuvoje-pabrangsta-kartais-ir-slepia-tikraja-savo-kilme-vartotojas-nuo-permokejimo-turi-saugotis-pats.d?id=92627631
Inga
2023-01-29 20:29:15
Šiandien lankiausi Cascadoje. Paliko gerą įspūdį malonus aptarnavimas, išsami informacija apie norimus produktus ir nuoširdi pagalba išsirenkant prekes.
Inga
2023-01-29 20:28:50
Šiandien lankiausi Cascadoje. Paliko gerą įspūdį malonus aptarnavimas, išsami informacija apie norimus produktus ir nuoširdi pagalba išsirenkant prekes.
Inga
2023-01-23 17:18:20
Žaviuosi Panevėžio Maximos Cascados darbuotojomis.Esu ilgametė klientė nuo pat atsidarymo šios parduotuvės.Visada randame tinkamą sprendimą,bendravimas,konsultacija 100 balų♥️
Karina
2023-01-20 12:18:37
Vau vau vau,ačiū Kėdainių merginai šviesiais ilgais plaukais, superines priemones parduoda,vertina plaukus ir tada siūlo. Iš juodos tapau blondinė šios konsultantės pagalba. Dabar konsultuojames dėl plaukų priemonių. Ačiū dar kartą,jūs nuostabi.
Asta
2023-01-16 20:58:29
Teko lankytis Alytaus Cascada parduotuvėje jau ne kartą, paskutinį kartą gruodžio mėnesį likau sužavėta pardavėjos maloniu bendravimu, informatyvia konsultacija apie dominančią prekę ir pagalba išsirinkti geriausią variantą. Tačiau susidūrus su kita pardavėja, šios elgesys pasirodė ne itin profesionalus.. pradedant tuo, jog „komplimentai" apie savo svorį, apie kolegės išvaizdą, kuriuos derėtų pasilaikyti sau, sukėlė nejaukią atmosferą, baigiant ties informacijos, neaktualios man, kaip klientei dalijimusi. Sekmadienį vėl apsilankiau parduotuvėje, tačiau konsultantei telefonas rankose pasirodė daug įdomesnis negu užsukęs klientas. Nesinori teršti parduotuvės vardo, kadangi dirba tikrai savo darbą išmanančios pardavėjos, taip pat kaip ir asortimentas prekių yra didelis, tačiau šie du kartai, vadinkime juos nesusipratimais, suteikia apmąstymų privengti sekančio apsilankymo.
Dovilė
2022-10-15 17:48:43
Laba diena,
Tikiuosi ši mano žinutė pasieks atsakingus asmenis. Kreipiuosi telefonu konsultacijos ar jūsų grožio parduotuvėje galima įsigyti plaukus tonuojančią priemonę, pokalbio metu mergina puikiai pakonsultavo , atsakė kokioje parduotuvėje Kaune galiu įsigyti plaukų toną šaltesnės spalvos, ir nukreipė mane į Kauno Mega parduotuvę , kadangi būtent ta parduotuvė turi atitinkamą prekių asortimentą ir tos spalvos toną , apie kurį mes ir kalbėjome pokalbio metu.
Vakar nuvykau į Kauno Mega Cascada parduotuvę priėjusi prie kasos paprašiau plaukų tono, kadangi kalbėjau telefonu , pasakiau , kad bendraujant telefonu, mane informavo, kad turite Lakme arba Enebya plaukų tonų ir kad mane pakonsultuotų, kuriuo galėčiau pasitonuoti nudažytus savo plaukus Airtouch būdu, taip pat informavau , kad tai atliksiu namuose , todėl noriu kuo silpnesnio varianto. Konsultantė mielai parekomendavo man plaukų toną, parodė keletą spalvų iš paletės pasiulė išsirinkti spalvą , nes ji einamiausia 12nr ir pardavė 6 % oksidantą. Plaukus ir plaukų dažymą matė, situacija aiškiai apibūdinau , kad noriu ne nusidažyti o pasitonuoti savo plaukus , panaikindama gelsvą atspalvį. Konsultantė pasakė ir patarė, kad ji dirba Kauno Molo parduotuvėje ir šis plaukų tonas yra pats populiariausias ir puikiai nugesina geltoną atspalvį plaukuose. Gryštu namo, išbandau išgirtas ir įsiūlytas jūsų konsultantės priemones, rezultatas - sugadintas mano “airtouch” plaukų dažymas , nudažyti, o ne nutonuoti plaukai, kadangi jūsų parduotuvėje dirbusi pardavėja konsultantė man po konsultacijos pardavė ne plaukų toną, o plaukų dažus, ko pasekoje , aš sugadinau visą daug laiko ir pinigų kainavusi “ airtouch” plaukų dažymą , patyriau nuostolius ekstra atveju lėkdama pas plaukų stilistą, kuris išgelbėtų mane nuo tokio neatsakingo darbuotojo elgesio mano atžvilgiu, kurio metu man buvo įsiūlyta ne plaukus tonuojanti o plaukus dažanti priemonė.
Nesuprantu, kaip tokioje garsioje ir vardą turinčioje parduotuvėje gali darbuotis tokios nekompetetingos darbuotojos-konsultantės, kurios visiškai pačios nesupranta apie parduodamą produkciją.
Taip pat būtų labai įdomu sužinoti kaip jūs vertinate šitokį neapdairų savo nekompetetingos darbuotojos elgesį ir kaip siūlote spręsti susiklosčiusią man itin nemalonią situaciją ?
Pridedu priemones , kurios man buvo parduotos kaip plaukų tonas. Taip pat , kaip plaukai atrodė prieš ir po.
Lauksiu jūsų atsakymo.
Jurgita
2022-09-28 17:50:26
Bendravimas su klientu vercia apeiti Jonavos cascada .Gaila teks vaziuot i Kauna.
Gerda
2022-08-14 11:56:14
AČIŪ KĖDAINIŲ CASCADOS ŠVIESIAI MERGINAI,SUPER APTARNAVIMAS,PREKĖS SUPER,AČIŪ
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę CASCADA, parduotuvė, UAB KRINONA, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.