CASCADA, parduotuvė, UAB KRINONA Atsiliepimai, Skundai
Inga
2023-01-29 20:29:15
Šiandien lankiausi Cascadoje. Paliko gerą įspūdį malonus aptarnavimas, išsami informacija apie norimus produktus ir nuoširdi pagalba išsirenkant prekes.
Inga
2023-01-29 20:28:50
Šiandien lankiausi Cascadoje. Paliko gerą įspūdį malonus aptarnavimas, išsami informacija apie norimus produktus ir nuoširdi pagalba išsirenkant prekes.
Inga
2023-01-23 17:18:20
Žaviuosi Panevėžio Maximos Cascados darbuotojomis.Esu ilgametė klientė nuo pat atsidarymo šios parduotuvės.Visada randame tinkamą sprendimą,bendravimas,konsultacija 100 balų♥️
Karina
2023-01-20 12:18:37
Vau vau vau,ačiū Kėdainių merginai šviesiais ilgais plaukais, superines priemones parduoda,vertina plaukus ir tada siūlo. Iš juodos tapau blondinė šios konsultantės pagalba. Dabar konsultuojames dėl plaukų priemonių. Ačiū dar kartą,jūs nuostabi.
Asta
2023-01-16 20:58:29
Teko lankytis Alytaus Cascada parduotuvėje jau ne kartą, paskutinį kartą gruodžio mėnesį likau sužavėta pardavėjos maloniu bendravimu, informatyvia konsultacija apie dominančią prekę ir pagalba išsirinkti geriausią variantą. Tačiau susidūrus su kita pardavėja, šios elgesys pasirodė ne itin profesionalus.. pradedant tuo, jog „komplimentai" apie savo svorį, apie kolegės išvaizdą, kuriuos derėtų pasilaikyti sau, sukėlė nejaukią atmosferą, baigiant ties informacijos, neaktualios man, kaip klientei dalijimusi. Sekmadienį vėl apsilankiau parduotuvėje, tačiau konsultantei telefonas rankose pasirodė daug įdomesnis negu užsukęs klientas. Nesinori teršti parduotuvės vardo, kadangi dirba tikrai savo darbą išmanančios pardavėjos, taip pat kaip ir asortimentas prekių yra didelis, tačiau šie du kartai, vadinkime juos nesusipratimais, suteikia apmąstymų privengti sekančio apsilankymo.
Dovilė
2022-10-15 17:48:43
Laba diena,
Tikiuosi ši mano žinutė pasieks atsakingus asmenis. Kreipiuosi telefonu konsultacijos ar jūsų grožio parduotuvėje galima įsigyti plaukus tonuojančią priemonę, pokalbio metu mergina puikiai pakonsultavo , atsakė kokioje parduotuvėje Kaune galiu įsigyti plaukų toną šaltesnės spalvos, ir nukreipė mane į Kauno Mega parduotuvę , kadangi būtent ta parduotuvė turi atitinkamą prekių asortimentą ir tos spalvos toną , apie kurį mes ir kalbėjome pokalbio metu.
Vakar nuvykau į Kauno Mega Cascada parduotuvę priėjusi prie kasos paprašiau plaukų tono, kadangi kalbėjau telefonu , pasakiau , kad bendraujant telefonu, mane informavo, kad turite Lakme arba Enebya plaukų tonų ir kad mane pakonsultuotų, kuriuo galėčiau pasitonuoti nudažytus savo plaukus Airtouch būdu, taip pat informavau , kad tai atliksiu namuose , todėl noriu kuo silpnesnio varianto. Konsultantė mielai parekomendavo man plaukų toną, parodė keletą spalvų iš paletės pasiulė išsirinkti spalvą , nes ji einamiausia 12nr ir pardavė 6 % oksidantą. Plaukus ir plaukų dažymą matė, situacija aiškiai apibūdinau , kad noriu ne nusidažyti o pasitonuoti savo plaukus , panaikindama gelsvą atspalvį. Konsultantė pasakė ir patarė, kad ji dirba Kauno Molo parduotuvėje ir šis plaukų tonas yra pats populiariausias ir puikiai nugesina geltoną atspalvį plaukuose. Gryštu namo, išbandau išgirtas ir įsiūlytas jūsų konsultantės priemones, rezultatas - sugadintas mano “airtouch” plaukų dažymas , nudažyti, o ne nutonuoti plaukai, kadangi jūsų parduotuvėje dirbusi pardavėja konsultantė man po konsultacijos pardavė ne plaukų toną, o plaukų dažus, ko pasekoje , aš sugadinau visą daug laiko ir pinigų kainavusi “ airtouch” plaukų dažymą , patyriau nuostolius ekstra atveju lėkdama pas plaukų stilistą, kuris išgelbėtų mane nuo tokio neatsakingo darbuotojo elgesio mano atžvilgiu, kurio metu man buvo įsiūlyta ne plaukus tonuojanti o plaukus dažanti priemonė.
Nesuprantu, kaip tokioje garsioje ir vardą turinčioje parduotuvėje gali darbuotis tokios nekompetetingos darbuotojos-konsultantės, kurios visiškai pačios nesupranta apie parduodamą produkciją.
Taip pat būtų labai įdomu sužinoti kaip jūs vertinate šitokį neapdairų savo nekompetetingos darbuotojos elgesį ir kaip siūlote spręsti susiklosčiusią man itin nemalonią situaciją ?
Pridedu priemones , kurios man buvo parduotos kaip plaukų tonas. Taip pat , kaip plaukai atrodė prieš ir po.
Lauksiu jūsų atsakymo.
Jurgita
2022-09-28 17:50:26
Bendravimas su klientu vercia apeiti Jonavos cascada .Gaila teks vaziuot i Kauna.
Gerda
2022-08-14 11:56:14
AČIŪ KĖDAINIŲ CASCADOS ŠVIESIAI MERGINAI,SUPER APTARNAVIMAS,PREKĖS SUPER,AČIŪ
Natalija dolina
2022-02-12 20:04:21
Maža to kad apgaudinėja žmones bet ir dar servizas padirbėjo parašus. Garantinis servizas ant aktu pasirašinėjo už klijenta kad prieke ira paimta.Nu dar tokiu klounu nemačiau.
Natalija
2022-01-27 21:51:37
Nieko daugiau nepirksiu ir kitem nepatariu.priekes nekokybiškos.pirkau kirpimo mašinėlė.garantija 24men.dirbu ne kirpykloje, kaina apie 90 eurų. Po metus mašinele sugedo.suteise .super.parsinešu namo ,pradedu kirpti tėčiui plaukus ir vel tas pats peiliai vietoj stovi ir peša plaukus. Nunešu I parduotuve ,ir pasakau kad man toks daiktas nereikalingas.liepe bendrauti su meistru.administratore rašo išvada kad mašinėle buvo išvalita ir peiliukai sureguliuoti. Tik dabar supratau ir paskaičius kitu žmoniu skundus kad tai tikri aferistai.kitaip pavadinti negaliu.pardavejo tai nieko detos, o administracija ir garantinis tai tikri aferistai!!!!
Gintare
2022-01-10 10:58:14
Viskas gerai kol nereikia kreiptis del garantinio… preke pirkta pries kelis men, gedimas antra kart kartojasi, servise eilej atovi antra savaite… niekada nebepirksiu is sitos imones nes labai jau daug problemu kurios labai letai sprendziasi
Konstantinas
2021-08-03 10:22:08
Nesitikejau tiesa sakant. Internetu pirkta smulkmena, krepšys dviračiui, suma nedidele. Netiko. Didelis nepasitenkinimas gražinant, vos ne isterija. Pastaba perkantiems internetu - pinigus reikalaujama sumokėti IŠKARTO net prieš įsigyjant, o gražinimas tik per 14 dienų.
Erika
2021-07-27 19:51:18
Puikus, malonus aptarnavimas Jonavos g., Caskados parduotuvėje Kaune. Labai ačiū!!!
Erika
2021-07-26 14:37:31
Kadangi esu nuolatinė Cascada klientė, maloniai buvau nustebinta gimtadienio proga suteikta nuolaida, tad šiandien, liepos 26 d. apsilankiusi Telšių Caskadoje labai nusivyliau pardavėjos aptarnavimu, kaip sakoma, net elementariausių laba diena, prašom, jokių patarimų, atėjai ir tavo pačios reikalas, ką pirkti. Tikrai nusivyliau ir žinoma nieko nesinorėjo pirkti ir nepirkau, kai toks pardavėjos nusistatymas ir tuo labiau, kai parduotuvėje daugiau klientų nebuvo (kai toks aptarnavimas nieko nuostabaus).
Irina
2021-07-21 17:12:19
Visada malonu ateiti į cascada, esančia centro pasažę. Labai malonus aptarnavimas :)
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie įmonę CASCADA, parduotuvė, UAB KRINONA, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.