2018-03-04 17:56:18
Šiandien atvykom atssimti akinukus dar tokios nemandagios konsultantes neteko kiek lankemes visos buvo malonios, o siandien atvažiavom su vyruku , nieko nepaaiškino net nepažiūrėjo ar viskas gerai . kaip buvome atssimti akinukus prieš savaite tai aptarnavo Jūratė parduotuvės vadovė viskà išaiškino pažiūrėjo ar nekrenta ar viskas gerai paaiškino ,kad priprasti reikia per 14d..Labai likau siandien nustebinta ,kad tokiame salone dirba nemokančios nei bendrauti, tikiuosi kad kità kartà neteks pas jà sugrįžti.
2018-03-04 12:09:46
Nėra toje įmonėje viskas gerai,tai faktas.Niekas nerašo tokių komentarų,jeigu viskas būna gražu ir gerai įmonėje.Kažkodėl vadovai labai seka komentarus,iškart po parašyto komentaro kažką atrašo atgal.Ko bijot,kad žmonės parašys teisybę???
2018-03-03 18:06:24
Esu labai patenkinta, dažiausi plaukus pas Živilę. Kadangi prieš tai buvau nudažyta labai nesėkmingai kitame salone, patikėjau plaukus Živilei ir nežinau ar kas nors būtų geriau padaręs darbą. Labai kruopščiai sutvarkė plaukus, kad likau natūrali kaip be jokio dažymo, kaip ir norėjau. Labai rekomenduoju, tikrai aukšto lygio meistrė, būtinai sugrįšiu.
2018-03-03 17:18:54
Net negalvokit pas juos imt su sutartim kokiu nors paslaugu, jei tik sutarti pasirasysit iskarto jie pades ant jusu b..y, jei neterminuota imsit tai bent ziures kaip i zmogu, kad tik liktumet. O realiai isvis net neiciau pas juos, gailiuos kad 3 metam sutarti paemem interneto, 4G internetas 100x geriau veikia nei ju, jei nuosavam name tik telia hibridini imkit, nedarykit klaidos su sita sudkontore :)
Invalidai j.... tvarkykit ta savo interneta uz ka cia moket. Strigineja pastoviai
2018-03-03 11:21:42
Kodėl tiek daug pas jus AZARTINIU ŽAIDIMU reklamos ir taip žiauriai mums ja brukote.
2018-03-02 18:25:58
Neimanoma ten normalies dirbt,nebent pensininkams ir siaip silpno protelio zmonems...
2018-03-02 17:59:24
Step top parduotuve labai nuvyle, savo batu kokybe. Jau kelinta batu pora mane nuvyle! Armani firmos kedukai nusitrina emblemos, atsilupa raides (dazas), ugg kokybe batu baisi, dazyti ir tarnauja nepilnus metus! Batai brveik visi NEORIGINALUS, o skelbiasi brendu! Kada kreipiesi su skundu del batu kokybes (nes atsiranda SKYLE nesiojant ne pilnus metus) atsakyma gauni : KAD NENAUDOJAI PRIEMONIU BATAMS PRIZIURET! Nors sistemoje ir mato, kad supirkta impregnatoriai ir visos ju nesamones!
2018-03-02 17:21:20
Norėčiau iš visos širdies padėkoti už puikią šventę, labai gardų maistą, nuostabų
aptarnavimą :) Mes labai gerai praleidome laiką!
Esu aplankęs daug šalių ir miestų ir jūsų aptarnavimas prilygsta aukštam lygiui,
taip ir toliau, sėkmės ir sveikatos Jums :)
Dar kartą Ačiū, būtinai rekomenduosiu savo draugams!
2018-03-02 13:32:56
Laba diena, Mariau,
norime pažymėti, kad 14 dienų prekių gražinimo garantija galioja ne visoms prekių grupėms. Pernelyg nesiplečiant šia tema siūlome paskaityti trumpą Valstybinės Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybos komentarą šia tema:
http://www.vvtat.lt/lt/naujienos_pranesimai_ziniasklaidai/pranesimai/7-dazniausi-mitai-947j.html
Nors šiuo konkrečiu atveju ir neturėjome grąžinti už prekę sumokėtų pinigų ar pakeisti prekės kita, Jums buvo pasiūlytos abi opcijos. Norint sugrąžinti už prekę sumokėtus pinigus, būtina užpildyta prašymą. Jūs atsisakėte pildyti prašymo formą ir norėjote "tiesiog" atgauti pinigus. Deja, pinigų grąžinimo procedūrai toks prašymas yra būtinas. Norint prekę pakeisti kita, pati procedūra yra kiek paprastesnė ir Jūs ja pasinaudojote tiesiog vietoje.
Jeigu nesate tikri dėl planuojamo pirkinio reikalingumo, siūlome visada prieš perkant kažkokią prekę pasikonsultuoti su pardavėju ir išsiaiškinti, kokios konkrečiai prekei numatomos grąžinimo galimybės. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Tikimės, kad ateityje išvengsite tokių nesusipratimų.
Savo ruožtu UAB "Kilobaitas" visuomet stengiasi pirkėjui pasiūlyti bent kelias opcijas tais atvejais, kuomet šis įsigyja jam netinkamą prekę.
Esame labai nusivylę CGATES paslaugomis.... dar tokio šiurkštaus aptarnavimo neteko patirti. Paskambinus pasiteirauti iškilusiais klausimais, konsultantas labai nemandagiai bendravo, į iškilusius klausimus sugebėjo atsakyti taip arba ne, paaiškinimų jokių nesulaukėme. Esu labai nusivylusi. CGATES paslaugomis pasibaigus, būtinai atsisakysių jų teikiamų paslaugų.
Na ziuriu neveltui tiek daug neigiamu atsiliepimu apie C gates, as taip pat noriu brukstelti. Zinoma mano bedos paprastesnes tik su televizija, kuomet paprasius pakeisti viena rinkini i kita, raso esa aktyvavo, bet jau trecia diena, niekas nesikeicia. Tai isitikinau, kad jiems nusisvilpti yra. Baigsis sutartis reiks nutraukti, nes jokiu garantiju. Kantrybes visiems kariaujant!
2018-03-02 09:34:17
Pramones 16 maisto turguj, kepykleje pardavejos sukciauja, perkant daugiau priskaiciuoja papildomai, cekio niekada neduoda, o jeigu perkant uz 2.95eur paduodu 4eur, atgal duoda 5ct, pasakiau o euras, atsake o "jus ne 3eu davete", na viena kart apsirikti galima bet ne pastoviai, cekio niekada neduoda
2018-03-02 09:23:14
NAKTIS DEGALINĖJE. Saulėtekio populiauriausioje Viadoje (Nemenčinės pl. 5) , ketvirtadienio vėlų vakarą, 21:46 h, pyliausi kurą ir pirkau langų plovimo skystį. Pasinaudojau LSP, kad gaučiau nuolaidą (-1,13 eur). Buvau pasiruošusi mokėti kortele. Kadangi suma buvo pakankamai didelė, turėjau suvesti PIN kodą. Sulaukiau patvirtinimo ir leidimo paimti kortelę. Tačiau aptarnavusi kasininkė pastebėjusi, kad jai nerodo atsiskaitymo, liepė man mokėti pakartotinai. Aš kaip tik tuo metu gavau į telefoną pranešimą apie nuskaičiuotas lėšas. Nors kortelių skaitytuvas rodė sumą su nuolaida, man vis tiek buvo nuskaičiuota pilna suma, buvusi prieš nuolaidą. Turėdama bankinį išrašą, kaip įrodymą, atsisakiau mokėti dar kartą vien dėl to, kad susitvarkytų problemos sistemoje.
Problemos sprendimas truko visą valandą. Deja, bet galutinio rezultato turėjau laukti ir aš. Ačiū aptarnavusiai kasininkei, kuri pasiūlė man kavos, bet įmonė turėtų susirūpinti sistemos darbo sklandumu.
2018-03-01 17:24:15
Kazkokia BETVARKE PAS JUS!!! uzsakiau sintini turejau gaut per 3 dienas, pirma issiaiskinau kad siuntinis issiustas po 2 dienu, tada kai turejo but paste. skambinau i JYSK pasake kad siuntinis paste, o pastas sako kad siuntinis yra Klaipedoj, veliau pati paziurejau kur yra siuntinis pagal numeri ir matau ta pati kad siuntinis Klaipedoj, nors buvo siustas is Vilniaus. Pirma ir Paskutini karta uzsakineju PAS JUS!!!!
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.