2018-08-03 15:39:36
Likau labai nusivylusi apsilankiusi Klaipėdoje esančioje H. Manto g. Salamander parduotuvėje.. Atėjusi per savo pietų pertrauką nustebau, kad parduotuvėje visiškai nebuvo klientų.. Ir kai pradėjau matuotis, rinktis batus, supratau kodėl.. Parduotuvėje visiškai nebuvo oro kvėpuoti.. net nebesinorėjo batų matuotis.. likau visa, , šlapia” išmušta prakaito.. Po to atėjo kitos moterys, liko pasipiktinos, kad neįmanoma matuotis batus tokiomis sąlygomis.. o jos klientei aptemo akys nuo tokio troškaus, karšto oro.. Man asmeniškai labai liūdna, kad parduotuvės generalinis direktorius suteikia tokias sąlygas pirkti ir rinktis batus.. o ką kalbėti apie darbuotojas?? Tokiomis nežmoniškomis sąlygomis dirbti visa dieną, nuo ryto iki vakaro.. Visos darbuotojos išsekusios, pavargusios nuo tokio troškaus oro.. Man į jas bežiūrint gaila pasidarė.. GĖDA parduotuvės generaliniam direktoriui, kad tokiomis sąlygomis verčia pirkėjus pirkti, rinktis batus batus, o darbuotojams dirbti.. GĖDA!!!
2018-08-03 12:59:43
Laba diena. Šiandien, po daug metų apsilankiau pas odontologą Pabradės poliklinikoje. Ir labai nusivyliau. Nusivyliau med. seselės bendravimu. Kalbėjo paaukštintu tonu su pykčiu. Nežinau, ar ji yra girdėjusi apie paciento-mediko bendravimo etiką. ...(išėjau nesulaukusi pagalbos). Dabar suprantu kodel vis daugiau žmonių išsiregistruoja iš Pabradės poliklikos.
2018-08-03 12:59:11
2018.08.02 d. nuvykau į Klaipėdos Akropolio Bitės saloną apie 18 val., dėl susitikimo buvo susitarta su Ada Šutinyte (Klientų aptarnavimo kokybės vadybininke Vilniuje). Darbuotojos pasakė, kad nieko nežino ir nėra gavę jokių dokumentų patvirtinančių mano žodžius, paprašė atvykti rytoj. Pasakė, kad biuras Vilniuje nedirba nuo 17 val. todėl negali prisiskambinti. Važiavau iš kito miesto galo, sugaišau daug laiko ir viskas veltui. Minėtos vadybininkės nekompetencija ir aplaidus požiūris į darbą su klientais daro gėdą visai kompanijai.
2018-08-03 08:02:07
007 arba prisistatai arba baigi čia tas nesąmones rašinėti. Matau, kad reikės kreiptis į teisėsaugos organus. Pažiūrėsime, kaip ten įrodysite savo sapaliones. Jeigu neturite ką veikti, lietuvių gramatiką pasimokinkite. Jūs būkite laimingos ir savo šiukšlių ant kitų nepermetinėkite. Telaimina Jus VIEŠPATS.
2018-08-02 22:09:22
Žmogus pardavęs siela velniui , tai Donatas Varvuolis, juo turetu susidomėti pats Matijošaitis , kad Kaunas susitvarkytu visiškai, gal kas sustabdys ši aferista
Sveiki gal kas nors gali pasakyti kaip susisiekti su VIASAT ? Ir kaip nutraukti sutarti? nes jau pavargau :) sako bendraukit live chat man paraso SANDRA ANTANAS ar VIKTORIJA visi liepia laukti vadybininkes skambucio arba pokalbis tuo ir pasibaigia ,, SVEIKI! KUO GALECIAU PADETI''
2018-08-02 19:32:06
Prašau pakesti santechnika , kadangi šilumos punktas ira ne užrakintas , ir aš tikrai nebudesu .Ei kanors nutiks , prašau atskaičiuti nuo atligi ,Jūsų santechnika.+370 683 41 224
2018-08-02 19:25:57
Prašau pakesti santechnika , kadangi šilumos punktas ira ne užrakintas , ir aš tikrai nebudesu .Ei kanors nutiks , prašau atskaičiuti nuo atligi ,Jūsų santechnika
2018-08-02 17:54:08
Įžeidinėti žmonių negalima. Jums parašė tiesą , kaip is tikrųjų yra darbe. O kad tiek yra žmonių darbia, tai cia laikinai. Jums tik atrodo kad visiems patinka.
2018-08-02 17:37:41
Nereikia mieloti! Jūs skelbime rasot viena, o ištikrųjų yra kitaip. Kad ten dirba tiek žmonių, tai kiek išeina daug ir naujokų pareina. Daug kam nepatinka ten dirbti. Už minimuma dirbsit.
Tiekiamo interneto greitis nesiekia nė 1/3 sutartyje nurodyto minimalaus greičio, matuojant su kabeliu savaitę kas dieną 8 ryto ir 22 val. Dažnai vakare parsisiuntimo greitis krinta iki < 1 Mb/s. Perkrovus modemą pagreitėja kelis kartus, bet vis tiek dau lėčiau nei turėtų būti. Bet panašu, kad labiau kaltas tinklo pajėgumas, nes rytą tokių greičio kryčių per savaitę nepasitaikė. TV: po sistemos keitimo pakaitom nerodo tai tiesioginės transliacijos, tai įrašų. Dabar jau antrą savaitę tiesioginės. Aptarnavimas. Operatoriai kažką bando žadėti, bet... Galiausiai sutartinis tiekėjo ir vartotojo partneriškumas: kas kartą paskambinę 52154444 girdime “Jūsų pokalbį įrašysime”. Kai nusprendžiau ir aš įrašyti ir apie tai informavau operatorę Laurą, sulaukiau atsakymo “Neturite teisės” ir numesto ragelio... Kažkaip keistai Cgates supranta teises ir pareigas. Kreipsiuos į vartotojų apsaugos institucijas.
2018-08-02 11:03:58
Sveiki. Gydytojas Kanauka prieš daug metų gydė man dantuką, kurį dabar iš naujo gydausi pas kitą gydytoją N. Ji iš mano danties kanalo ištraukė vatos tamponą, ,,įkštą" Kanaukos....Baisu....Dantį teko rauti.... Patariu nesilankyti šioje klinikoje.
2018-08-01 19:04:37
Radviliskije didziojoje MAXIMOJE visiskai niekada nepraleidzia tevelius su vaikais tam skirtoje kasoje (TEVELIAI SU MAZAIS VAIKAIS), kasininkes nepasiulo praleisti.
Labai pikta ypac siandien (08.01)kai vaikui skaudejo kojite o turejom stovieti pilna kasa zmoniu be vaikuciu.
2018-08-01 15:23:57
apgaulės, vagys, apgauti žmones, netikėkite
2018-08-01 14:38:44
Va ir aš pakliuvau ant to "kabliuko", prieš perkant nepasidomėjau iš ko perku, dabar turiu galvos skausmą. Kad prekės laukiau ilgai, tai dar pasirodo Senukų elektroninėj prekyboj normalu bet , gavau vietoj naujos jau - remontuotą !. Esu įsitikinus, kad tai buvo padaryta sąmoningai ir tik atsitiktinumo dėka, radau dėžės dugne popieriaus suplyšusį lapeli, pasirodo ten remonto aktas, su aiškiai nurodytu serijiniu mano prekės Nr.. Jai ne tas popiergalis net būčiau nesupratus, kad esu apgauta. Kiek rašiau - rezultatas nulinis, skambinau : atsiprašome, nagrinėjame, laukite... nei prekės nei pinigų, visiškas ignoravimas... Geriau nepirkit iš senukų ...
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.