2018-12-27 13:01:09
SKOLININKAI!
Nuo 2018-05-02 dienos nesugeba sumokėti 50 eurų sąskaitos.
Vis žada sumokėti ryt ar poryt ir vis kas nors atsitinka: susirgo vaikas, neturi kodų, toli iki darbo ir t. t.
Matyt tikisi, kad skola bus pamiršta. Informuoju, kad pradedu ruošti dokumentus skolos išieškojimui per antstolę.
Pažadais nebetikiu. Absoliučiai nepatikimi.
2018-12-26 19:37:34
Komunikacija iki tol kol sumontavo virtuvės baldus buvo tikrai labai gera. Tačiau nepraėjus mėnesiui, kreipiausi į įmonę el.paštu su pasiteiravimu, kodėl stalviršis nuėjo dėmėm...atsakymo negavau. Dabar praėjo 4 mėnesiai-stalviršis baisus, vietomis spintelės atšokinėja...visiškai nusivylę pačių baldų kokybe, sumokėti nemaži pinigai, o praėjus tokiam trumpam laikui viskas atrodo nekaip. Labai liūdna.
2018-12-26 12:01:40
Net nustebau pamačiusi tiek neigiamų atsiliepimų. Kiekvieną mėnesį gaunu siuntas iš Vokietijos jau beveik metus laiko, kas kartą pristato šios įmonės kurjeriai. Kurjeriai visada geros nuotaikos, malonūs ir draugiški. Yra tekę keletą kartų skambinti ir į klientų aptarnavimo skyrių, ten taip pat visada atsiliepia malonūs darbuotojai, kurie mielai padeda ir atsako į užduotus klausimus. Didelis ačiū šios įmonės darbuotojams puikiai atliekantieks savo darbą!!!
2018-12-26 00:23:58
Žmogus prieš mėnesį užsisakė kelionę į Lietuvą su Transpaule gruodžio 21-ai dienai, pasakė, kad užregistravo, paprašė sms žinute atsiųsti adresą ir užtikrino, kad viskas gerai, laukti skambučio. Žmogus pasiėmė atostogas, susiruošė kelionei, Lietuvoj taip pat laukia ir tik išvakaro paskambinus sužinom, kad tokio žmogaus nėra sąrašuose. Nei perspėjo niekas, kad neveš, nei kitų vežėjų dabar prieš šventes besuras. Taip pat kitam žmogui pažadėjo paimti siuntinį, bet nepaėmė. Ar taip elgiasi rimta firma?
2018-12-23 12:36:52
gyvenu uzsienyje ,uzsakiau puokste Dedei
jubiliejaus proga, viskas buvo atlikta,laiku, sukurta originali puokste.Aciu Jums
2018-12-22 15:17:00
Siunčiau kremuką į Klaipėdą iš Vilniaus iš į siuntų terminalą. Supakuotas buvo kaip visad į spec. voką. Gavėjas siuntą gavo sudaužytą.. pasiteisinimas - pakuoti reikia į dėžutes, tačiau prieš šventines karštines, kažkodėl kremus, supakuotus į tokius spec. vokus, pristatydavo kuo puikiausiai. Juk kurjeriams nesvarbus siuntos turinys, ar jis dėžutėje ar voke, kai siuntų daug ir nespėja atlikti savo darbo - mėto belekaip, nes žino, kad paskiau lengvai išsisuks su pasiteisinimu, jog buvo blogai supakuota. Šaunu, labai šaunu... kaip viskas lengva ir paprasta, o siuntėjas ir gavėjas patiria nuostolį, dėl tokio jūsų "aukšta" kokybe spindinčio darbo...
2018-12-22 15:16:17
Sugadintos Kalėdos, tik taip galiu atsiliepti apie šią firmą. Visiškai darbas vyksta neorganizuotai ir atsainiai. Iš užsienio ateina siunta greičiau, o iš čia per kelias dienas nesugeba pristatyti siuntos nurodytais keliais adresais skirtinguose miestuose, kad jiems būtų patogiau ir greičiau. Iš nurodytų 3 adresų nepristatė nė į vieną.
2018-12-22 13:15:41
2 su puse metu laukiam projekto,dabar isviso dingo,kreipsimes i teisma,jeigu dar kazka apgavo rasykit man i emaila gal prireiks jusu pagalbos [email protected]
2018-12-22 09:22:11
2018 12 22 ~9val. Norejau papildyti kortele . As kantri palaukiau kol pardaveja pasidazys,issisukuos galva...pabeldus i langeli po keliu min.labai nepatentinta atidare ir ...jus man paaiskinkite ar galima is kart nusipirkti kelis bilietus 30min. Ir 60min.nes man nepardave ir nepaaiskino kodel taip negalima ,zodziu pakalbejau pati su savim ir atsiprasau kad sutrukdziau tamsiaplaukiai pardavejei dirbanciai naujininkuose
2018-12-21 22:22:35
Tikrai antrą kartą nesirinkčiau šios įmonės pasalugų, kaina didelė, o problemų ir nervų labai daug. Tikiuosi daugiau niekada neteks susidurt su tokia įmone.
2018-12-21 22:05:17
aferistu kompanija tai dar svelniai pasakyta, turbut gyvuliai graziau elgiasi su darbuotojais ir su klientais, nei si kontora.
2018-12-21 19:42:50
ypatingo nuoširdumo gydytoja. Paperka jos pagarba pacientui ir didžiulis noras padėti.
2018-12-21 16:34:12
Vakarais savanoriu prospekte prie maximos visada pilna zmoniu ir dirba visa laika vienas langelis ir jis dirba labai letai
2018-12-21 13:13:20
2018.12.12 užsakiau Braun barzdos prieži0ros rinkinį internetinėj parduotuvėj. Prekės atsiėmimo b0das - atsiėmimas Kauno Veiverių parduotuvėj. Pagal jų taisykles prekė turi b0t paruošta atsiėmimui per 0 - 2 dardo dienas. 2018.12.17 bandžiau jiems kelis kart prisiskambint, tačiau nesėkmingai. Po poros valandų sulaukiau vadybininko skambučio, Šis pasakė, kad tokių prekių jie jau neturi ir pasi0lė man ,,dosnią' nuolaidą - nemokamą kurjerio pristatymą. Mano prekės atsiėmimas ir taip nemokamas, taigi tai manęs nesudomino. Vadybininkas daugiau nieko nesi0lė, o paklaustas kodėl dingo prekė iš konkrečios parduotuvės, kuri buvo nurodyta sistemoje vykdant pirkimą ir aš sužinojau apie tai tik po 5 dienų - šis numetė telefono ragelį. Po to savo Elektromarkt paskiroje prie šio užsakymo b0senos skiltyje atsirado užrašas - ,,klientas atsisakė''. Nieko sau ir tai prieš šventes. Prieš skambinant eilinį kartą klientų aptarnavimo telefonu, susisiekiau su Savanorių filialu, kur vadybininkė pasakė, kad mane dominančių prekių šioj parduotuvėj bus antroj savaitės pusėj. Paskambinus į klientų aptarnavimą, vadybininkas pikdžiugiškai pasakė, kad mano užsakymas anuliuotas, jokių galimybių pakeisti jo statusą, o pinigai sumokėti užprekę bus gražinti per 14 dienų[tai yra po švenčių]. ,,Puikus'' aptarnavimas, bet gal Elektromarkt to ir siekia...
Nu ką - nusipirkau prekę kitoj parduotuvėj.
2018-12-20 21:05:25
.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.