2019-02-12 20:38:36
nesenei teko susidurti su prekes grazinimu. pirkta internetu nenaudota bet ziurejo i mane kaip i ateivi is kitos planetos ir suprask nieko padeti negalime. gal inspekcija juos kazkiek pajudins. nesvarbu.draugas nedraugas. tvarka parduotuveje - kaip po geros jaunino diskotekos
2019-02-12 20:05:19
Tragiškas aptarnavimas, informacijoje dirbantys žmonės turbūt net nežino ką ten reikia daryti. Informacijos jokios nesuteikia. Skambučių nesulauksit, tenka aukoti savo brangų laiką ir eiti aiškintis. Daugiau nieko nepirksiu.
2019-02-12 17:05:54
Esu visiškai nusivylusi Reserved internetine parduotuve. Pirmą kartą sakiausi rūbus (ir tikrai paskutinį) internetinėje parduotuvėje, bet sisidūriau su nepatogumais. Ruošėmės į kelionę, todėl pamačius dar ir patinkančiams drabužiams nuolaidas - labai apsidžiaugiau. Užsakymą padariau pirmadienį, teigiama, kad prekes pristato per 2-4 d. d., taigi jas tikėjausi gauti penktadienį, kelionė buvo sekmadienį, viskas kaip ir puiku iki kol atėjo penktadienis. Skambinu į klientų aptarnavimo skyrių - oj, atleiskit, prekių mes dar negavome, jūs jas gausit pirmadienį (tai gal reikėtų informuoti???) Na gerai, ką jau padarysi, lauksime pirmadienį. Pirmadienį skambina kurjeris, kad prekes pristatys antradienį, nes nurodytas netikslus gavėjo adresas - įeinu į savo paskyrą, adresas nurodytas tinkamas ir dar prie "papildomos informacijos" patikslintas. Tai, kas jį nurodė blogai? Taip, siuntėjas Reserved parduotuvė internetu. Atėjus antradieniui - siuntos negaunu, skambinu kurjeriui, jis teigia, kad Reserved nepatikslino adreso. Skambinu į DPD tarnybą - jo, Jūsų siunta yra, ją gausite rytoj (trečiadienį). Rimtai? Tai pristatymas trunka 2-4 d. d. ar 8 d.d. plius savaitgalis? Užsisakai prekes pirmadienį, o gausi trečiadienį??? Tiesa, dar jų negavau. Esu nusivylusi ir pikta!
2019-02-11 16:19:19
Tai ne imone, o besmegeniu kompanija. Jau nekalbu apie paslaugu kokybe. Vadovas uzslaptines visus kontaktus, nesaziningai pasisavines kliento permoketus pinigus. Geda P. Linai Prusinskai!
2019-02-11 13:36:50
Sudina uzeigele,dainininkelis isvis be balso, Jam tik prie tualetu saukti"uzimta" kainos dideja kas savaite, o aptarnavimo kokybe prasteja kas sekunde. Padare ta rubine, is jos savo striuke gali pasiimti tik karta i valanda,! O jejgu zmogus rukantys, tai ka Jam su maikute salti lauke? O dainos?! Tas pats per ta pati!!! Dainininka pakeite, o dainu ne! Zmones ta uzeigele vadina" kaniusnia", bet dabar ten tikra kiaulyde
2019-02-11 12:45:14
Labai noriu padėkoti gidei Daivai Gervienei už profesionalumą, vairuotojui Mindaugui už saugumą. Grįžome iš 2 d. kelionės į Rygą su spektakliu. Likome sužavėti gidės darbu. Puiku. Nuvylė tik vadybininkė Vaida, kuri nesugebėjo suderinti SPA centro vietų, nors buvome aptarę net labai iš anksto... Vaidai dedame labai didelį minusą. Pasirodė kaip nepatikimas darbuotojas. Šaukštas deguto statinėje medaus.
2019-02-11 12:39:25
Aciu uz smagia kelione i Jelgavos ledo festivali, uz labai smagia viesnage Jaunpilio pilyje, uz skanius viduramziu pietus. Dekojam uz idomius gides Nijoles pasakojimus keliones metu. Aciu vairuotojams uz saugu vairavima. Gryzome pilnos ispudziu ir smagiai nusiteikusios.
2019-02-11 12:35:18
Taip pat, siuntos neateina laiku, aiškinantis situacija, kontaktiniu el paštu net nesugeba atrašyti, daugiau gyvenime nesiųsiu ir nesisakysiu paslaugų būtent per DPD
2019-02-11 11:00:59
Norime pasidžiaugti kelione Kaunas- Jelgava į Ledo skulptūrų parką bei Bauskės alaus daryklą, jos organizavimu ir gidės darbu. Įspūdžiai patys geriausi. Vairuotojai itin patyrę saugiai vairavo autobusą, todėl ramiai mėgavomės vaizdais pro langą ir klausėmės gidės pasakojimų apie pravažiuojamus objektus. Taip pat ji puikiai susitvarkė ir su vėluojančiais keleiviais. Didžiausia padėka visiems prisidėjusiems prie šios kelionės kūrimo ir vykdymo.
2019-02-10 21:16:44
В Пошилайте консультант при ребёнке (9лет) посоветовала не рассуждать,а просто сказать ,что нам задорого. Пришлось купить, стёкла сильно темнеют на улице,ребёнку не удобно. Нужно покупать ещё одни.На детях экономить нельзя!
2019-02-10 12:12:57
Panevėžyje ,Klaipėdos g. sesančioje Maximoje 2019.01.10 nusipirkau susmirdusią skumbrės filė aliejuje ,dėžutėje,nors galiojimas iki 2019.01.11.
2019-02-10 11:56:34
Kadangi čia jau lankomės ne pirmą kartą, tad 2019. 02. 09 minėdami sūnaus žūties metines ir vėl pasirinkome šią kavinę. Čia dar niekada neteko nusivilti. Nuostabus personalas, puikus maistas ir svarbiausia, jo visada sočiai. Už gana priimtiną kainą paruošti tokį kiekį labai skanių patiekalų, tai jau menas. Tad noriu viešai padėkoti kavinės vadovams ir visam personalui už jūsų nepriekaištingai atliekamą darbą. Nuoširdus Jums visiems ačiū!
O dėl blogų komentarų... Susidaro įspūdis, kad jie rašomi arba pavydžių konkurentų, arba visada viskuo nepatenkintų asmenų.
2019-02-08 22:06:02
savininkas isvis dalbajo***bas gyvenantis ne pagal teisinius o pagal savo susikurtus istatymus. per milijonus isviso prarades baimes jausma, tik ir iesko kaip kuo daugiau pinigu neismoketi darbuotojams
2019-02-08 21:45:27
Cropp megoj malonios merginos, paslaugios
2019-02-08 13:37:00
Nesąžininga įmonė, kuri meluoja ir pelnosi pirkėjų sąskaita nesuteidama paslaugų, už kuriuos siuntėjas sumokėjo. Nors turi pristatyti nurodytu adresu, tačiau VISADA atsiunčia žinutę, kad siunta manęs laukia jų kažkuriame pasiėmimo punkte. Kai neiškentęs paklausiau kodėl neveža, tai jų helpdeskas atsakė kad siuntėjas pasirinko ekonominį pristatymą, nors ant DHL lipduko buvo aiški žyma "Premium". Gėda ir DHL kad pasirenka tokius partnerius
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.