2019-07-11 10:25:04
Vilnius pilaites eurokos, labai malonios konsultantes viska radau ju deka prieina pasiteirauja pataria kita karta uzsuksiu dar karta
2019-07-11 09:51:50
Baisi ymone.vadovas nepastovios nuotaikos issilieja ant darbuotoju.susigalvojes kosmosines kuro normas.atskaito uz viska ka tik gali rast kabliuka.
2019-07-10 19:48:29
Įmonėje labai prasta atmosfera. Dirba ksimiečiai padlaižiai ir pletkininkai. Direktorė savanaudė ir pasilieka dirbti tik tuos kurie naudingi ir tuo metu reikalingi.
2019-07-10 19:37:24
Sveiki ar būtų įmanoma pavėlinti 157 maršruto sekmadienio grafiko paskutinio autobuso išvykimą iš Kauno autobusų stoties, nes paskutinis autobusas dabar važiuoja 21h, o tikrai nemažai žmonių dirba iki 21h ar net dar ilgiau, dabartinėj situacijoj reikia pastoviai galvoti kaip po darbo grįžti namo sekmadieniais.
2019-07-10 19:12:21
Pirmą kartą lankėmės salone Fielman Kaune Vytauto pr. Nuostabus kolektyvas, paslaugios, mandagios, viską išsamiai paaiškina, tikros profesionalės. sėkmės jums , merginos , darbe ir ačiū, kad jūs esate.
2019-07-10 18:49:45
Sveiki. Labai nusivyliau jusu paslaugomis.gailiuosi kad isvis pradejau naudotis jusu paslaugomis. Kaip galima zmogui atvesti neveikianti paspirtuka ,galima apziureti ar veikia pries atiduodant. Dar nepradejus juo naudotis turim priimti neveikianti brokuota ir kito nieks pakeisti nezadejo.visi tik kisa i garantini is kart. kodel mes noreja gauti sveika daikta turim laukti kol sutvarkys garantinis.dar niekur nemaciau tokios tvarkos. Dienos bega o daiktu negalim naudotis.pirmiausia laukem kol atves kurjeris paspirtuka.paskui neveikianti laukem kol isves i garantini dabat laukiam kada sutvarkys ir vel parves.kad kompensuos ta laika kai sekmingai galima buvo naudotis daiktu.kas atsakingas uz sita klaida. O saskaita skubina atsiusti.gaila vaiko kuriam ir buvo sitas daiktas imtas.kol sulauksim ateis ir ziemos sezonas
2019-07-10 18:00:07
Aš visą mėnesį laukiu lovos ir ne žinau ar atves, visa laiką direktorius mieloja tai antradienį tai ketvirtadienį, jau nusibodo laukti, kur dingo mano lova už mokėjom labai didelius pinigus.
2019-07-10 14:57:30
Konsultantu bendravimas telefonu... Tai pasityčiojimas...jokio mandagumo... Kiek skambinsi pasiklaust tiek informacija skirtinga nors klausi to paties... Sakei jei noriu nutraukt draudima turiu apsisprest iki 10d kiekvieno menesio... Nutrakiau sutarti ir vistiek saskaita atejo... Paskambinus jau teigia kad 2d suformuota saskaita ir ja reikia sumoketi... Tai kur liko 10 dienu apsisprendimo laikotarpis...
2019-07-10 14:24:55
Gaila žiūrėti į vaikus. nieko ne galima imti , liesti, vaikams prisilest prie žaislu negalima. Visi darbeliai vaikų padaro pačios auklėtojos , vaikai sėdi ir žiuri. jaučiasi kad vaikas tik paliktas priežiūrai, bet ne lavinimui. Vaikai pasakoja kad nėra jokiu užsiėmimų ,tiesiog sėdim. gaila kad toks požiūris auklėtoju į darbą. Pavargusios ir piktos jau iš ryto . Reikia jaunimo, naujų idėjų, kitokio požiūrio į darbą. Aišku kad lenkų darželis neturi jaunos kartos darbuotojų. Deja. Nerekomenduoju
2019-07-10 13:22:59
Pasvalys Vilniaus48g. Visada atėjus į eurokos parduotuvę, jautiesi kaip vagis, nes darbuotojos gan vaizdžiai nužiūrinėja, sekioja iš paskos nekalbindamos, o tiesiog stebėdamos kiekvieną judėsi, negali net ramiai vaikščioti ir rinktis prekes, nes jaučiasi ta įtampa. O ypač nemoloni pardavėja Jurgita šaiposi iš žmonių. Labai ne mandagiai aptarnauja, niekada nebe norėciau pakliūti pas tokia koncultante..
Pasibaisetina tvarka! Internete neatitinka darbo grafikai! Gydytojus grubios ir nieko bendro neturi su hipokrato priesaika ! Ligonis jau registraturoje gali dar labiau susirgti nuo poziurio I ligoni! Ligonis nuteikiamas blogai nuotaikai ir liudesiui
2019-07-10 08:15:47
Neapsigaukit teikdami paslaugas "UAB Techninis Modulis". Greičiausiai problmos su mokumu, kad nesugeba susimokėti - 24,79 € + PVM už paslaugas.
Sutarties nėra, priėmimo-perdavimo akto irgi nėra. Yra tik susirašinėjimas su įmonės direktoriumi Darius Klimavičius. Susirašinėjimas chronologine tvarka, vykęs iš paties direktoriaus darbinio el.pašto (kai kurie laiškai sutrumpinti, kur nėra esmės, klaidos netaisytos, kopijuotas tekstas):
Dir.: Reikalingas stumdomu vartu automatikos remontas. Dantratis sukasi, bet neturi jegos stumimui.
Įm.: Jūsų gedimas užregistruotas ir bus perduotas meistrams, prieš atvykstant susisieksime.
--atliekamas remontas. Kadangi tiek patys vartai, tiek variklis labai seni, tai kiek įmanoma atliekami darbai su tuo kas yra: sutvarkoma sankaba variklio, patikrinamos dažniausiai pasitaikančios problemos, galiniai išjungėjai ar nestringa, fotodavikliai pamatuoti ir pan. Darbų apie pusvalandį. Vartai iki atvykimo neveikė, po atvykimo darinėjasi tiek, kiek sugeba senutė pavara pastumti--
--išrašoma ir nusiunčiama SF 24,79 € + PVM --
Dir.: Perasykite saskaita firmai UAB TECHNINIS MODULIS
--SF perrašoma firmai UAB TECHNINIS MODULIS --
Dir.: Su kuo kalbeti reikia, nes vartai kazkaip uzsidarineja vistikek prastai. Meistrai net netikrino ju su pultu.
Įm.: susisiekite su mūsų meistru, jis Jums pateiks daugiau informacijos apie atliktus darbus. tel.:xxxxxxx
--nelabai malonus pokalbis telefonu--
Įm.: po pokalbio telefonu pakviečiau meistrus. Jų žodžiais, jie padarė viską, ką galima buvo padaryti, padidino jėgą. Taip kaip automatika ir vartai yra ne pirmos jaunystės, nei vienas meistras negali garantuoti, kad veiks idealiai. Galiu Jums pasiūlyti naują automatiką be jėgos kontrolės seniems ne idealiai veikiantiems vartams, kuri stumia vartus 800 kg jėga, manau taip išspręstume trūkčiojimo problemą.
Dir.: Kadangi su technika dirbu jau 20 metu sitoje srityje irgi nusimanau. Tokio remonto saskaitos nepriimu.
Įm.vadovas: Sveiki, Dariau,
perkalbėjau su montuotojais, būtų įdomu išgirsti ir Jūsų nuomonę, kodėl nepriimate sąskaitos.
Sąskaita minimali, už atvykimą, diagnozę ir tuos darbus kuriuos buvo įmanoma atlikti lokaliai - 24,79 €. Kvietėte dėl to, kad vartai neatsidaro. Po remonto vartai darinėjasi, ar ne taip ? Kaip suprantu vartai šiuo metu darinėjasi, tik Jums nepatinka, kad jie trūkčioja, teisingai suprantu? Norint kad veiktų tvarkingai, kad veiktų su garantija, atitinkamai ir automatika reikalinga nauja. Tada ir garantija galios, ir vartų veikimas bus prognozuojamas, kas ne visada įmanoma užtikrinti su sena automatika.
Kaltinimai dėl pultelių irgi gan keisti, kaip iš žmogaus dirbančio su technika. Man sunku suprasti, kodėl mūsų darbuotojai turėjo eiti ieškoti pultelių, kai gedimas ne juose, o valdyti galima be jų vartus, turint priėjimą prie pavaros valdymo bloko.
Rašote, kad 20 metų šioje srityje dirbantis, tad keista, kad šiems darbams kvietėte meistrus, kai galėjote ir pats pasidaryti, kad nevažiuojanti automatika pradėtų važinėti. Jūsų pavaros variklio jėgos reguliuojasi varžtu su spyruokle ant variklio viršaus. Tą varžtą mūsų montuotojai pasuko aplink savo ašį kokius 3-4 kartus kad labiau suspaustų spyruoklę ir ta labiau spaustų sankabos diską, nes jis buvo visiškai atsipalaidavęs. Dėl to variklis pradėjo mažiau buksuoti perduodamas jėgą krumpliaračiui. Tuo pačiu montuotojai patikrino ir kitus mazgus, pamatuota galinukų varža, pratestuoti foto davikliai. Įsitikinus, kad viskas veikia tinkamai, pareguliuota buvo varžtu sankaba, kas ir išsprendė tam momentui problemą ir dabar vartai darinėjasi. Elektroniškai jėga ten nesireguliuoja, nes pas Jus labai sena automatika ir tuo metu dar nebuvo sprendimo kaip AC variklį elektroniškai reguliuoti. Dabar jau yra tokia galimybė AC automatikose, ta kurią siūlėme jau palaiko elektroninį jėgos reguliavimą.
Taigi jei Jūsų neveikiantys vartai po mūsų apsilankymo pradėjo važinėti, jei atlikus diagnozę išsiaiškinta, kad dažniausiai pasitaikanti problema- galinukai ir fotodavikliai, veikia tinkamai, jei mes atvykę sureguliavome sankabą, ko pats nenorėjote ar negalėjote padaryti ir dabar ji kabina tiek, kad gali pastumti vartus, kodėl sakote, kad nepriimsite tokio remonto sąskaitos?
Jei problema su mokumu, ir Jūsų įmonei tie 24,79 € yra per didelė suma, ar juo labiau negalite sau leisti įsigyti naujos pavaros tvarkingam veikimui, kaip buvo siūlyta, gal taip ir parašykite, sutarsime dėl atidėjimo ar išskaidymo. Nes kaip dirbantis tokį darbą jau 20 metų, tikiu, kad suprantate, kad mokate ne už varžto prisukimą, o už diagnozę, sugaištą laiką, transportą, kitų tiesioginių darbų nedarymą, kol važiuojama ir tvarkoma pas Jus, tikiu kad adekvačiai suvokiate, kad tokia sena automatika nėra garantinė, juo labiau, kai kreipėtės net ne į tuos, kas Jums montavo ir pardavė, o į kitą servisą. Tad ir Jūsų noras atsisakyti mokėti už tai yra itin keistas, bet gal Jūs turite ta tema pasakyti kažką daugiau nei montuotojai pasakė.
Dir.: ---tylu, jokio atsakymo, ignoravimas laiškų ir priminimų---
Įm.: ---išsiunčiamas priminimas, kad vėluojama atsiskaityti----
Dir.: UAB “TECHNINIS MODULIS” JOKIU PASLAUGU NEUZSAKINEJO.
Įm.: Sveiki, p. Dariau, nusisiuntėme sąskaitą įmonei UAB "Techninis modulis" kurios kaip rodo sistema esate direktorius, gavome atsakymą kad jokių paslaugų neužsakinėjote, tačiau mūsų susirašinėjimas byloja ką kitą. Jei principiniai netinka tai, kad sąskaita išrašyta ne Jūsų, o įmonės vardu, tai galime ne sunkiai sutvarkyt, man tereikia asmens kuriam rašysime sąskaitą rekvizitų.
Dir.: Mes paslaugu neuzsakinejome ir jokios saskaitos nepriimsime. Jeigu Jums atrodo kitaip, prasisukite tarpusavyje pasirasyta sutarti.
Įm.: Prisegu iškarpą iš pirmo siųsto laiško su nurodymu remontuoti Jūsų automatiką <>.
Dir.: Mes nieko is Jusu neuzsakem.
Įm. vadovas: informuoju, kad neapmokėjus sąskaitos per 3 darbo dienas, šią skolą perduosime skolų išieškotojams su visu susirašinėjimu, tad dėl tolimesnių veiksmų turėtumėte su jais viską derintis.
Taipogi informuoju, kad privalau paviešinti visą mūsų susirašinėjimą, nuo užsakymo iki Jūsų pareiškimų, kad darbų neužsakėte, siekiant apsaugoti kitus pardavėjus ir paslaugų tiekėjus nuo galimų pasekmių, kad už atliktus darbus nebus atsiskaitoma.
Dir.: Perduokit
Dir.: Mes nieko neuzsakinejom is Jūsų.
2019-07-10 00:00:53
Filmu pasirinkimas tai virsune! Visiskai nieko normalaus neberodot! Anksciau tokiu geru filmu rodydovo kiekviena savaitgali dabar tik bezdzioneles ekstremales ir toks pats briedas. Kur aktoriai kaip Jim Carrey ar Adam Sandler ir daugelis kitu!!! Kaip tai is vis galima vadintis ziurimiausiu kanalu kai tik š rodot!!!!
2019-07-09 18:12:07
Aptarnaujantis personalas -tragiskas . Jokiu maloniu marieru zmones . Restorano “Ridikas” darbuotojai , net nezinau ar galeciau pavadinti darbuotojais .Grazios dienos
2019-07-09 14:49:21
Alytuje esančioje Gintaro baldų parduotuvėje dirba šaunios pardavėjos. Esu patenkinta maloniu aptarnavimu. Pirkau kampą svetainei. Dabar apie jo kokybę anksti kalbėti.
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.