2021-07-09 11:47:49
Buvau maloniai nustebinta kokybišku aptarnavimu š/m liepos 9 d. Linkiu kolektyvui sėkmės!
2021-07-08 20:58:43
Tragedija. Sąlygos antisanitarinės. Maistas ruošiamas neaišku kur, toks jausmas kad tiesiog ant stalo lauke. Tualetai baisūs. Parašiau jų tinklapyje neigiamą komentarą - ištrynė. Įdomu kiek dar tokių komentarų, kuriuos ištrynė. Bent jau pripažintų, kad ne viskas tobula. Patarčiau negadinti vaikams atostogų.
2021-07-08 19:09:33
Paslaugų lygis prieštvaninis. Jei veterinaras nemyli gyvūnų, tai jis negali būti veterinaru. Kaune kiekvieną gyvūną nepriklausomai nuo veislės aptarnauja kaip patį brangiausią. Turetumet pasimokyti
2021-07-08 17:29:48
Ši kavinė visada buvo nuostabi ir kolektyvas nuostabus,ir savininkas sąžiningas,o kuriems kažkas nepatiks visada atsiras taip kad savo blogą nuomonę galite pasilikti sau
2021-07-08 17:12:54
Tokio apgailėtino požiūrio į klientus elektroninėje erdvėje dar neteko matyti.
Pirkau kolonėlę su mikrofonu. Pasirodo, joje esantis mikrofonas veikia gerokai tyliau nei gali groti muzika, ko pasekoje kolonėlės galingumas netenka prasmės. Taip pat jis jau trijų metrų atstumu pradeda trūkinėti, kai gamintojas deklaruoja veikimą iki dešimties metrų. Gal tada veiktų nenutolus per metrą? Juk metras patenka į "iki dešimties metrų sąvoką".
Man paprašius net ne GRĄŽINTI pinigus, bet PAKEISTI kolonėlę į kitą modelį, man primokant, gavau atsakymą, kad pagal kažkokį tai straipsnį elektroninės prekės LR nėra grąžinamos.
Jų tinklapyje matosi gražaus ofiso nuotrauka. Atvažiavus nurodytu adresu rasite senovinį daugiabutį. Paskambinus išgirsite paaiškinimą, kad jie turi tik sandėlį.
Žodžiu - perki, gauni bet ką ir turi būti patenkintas arba pirkti dar kartą. Tiesa, pavadinimas KAPRIZĖ jiems visai tinka. Tik dar galėtų prisirašyti LOTERIJŲ KOMPANIJA.
2021-07-08 17:07:46
Klaipėdos filiale pardavėjas piktybiškai negrąžina lėšų už atsiųstas sudaužytas kolonėles, argumentuodamas, jog jas sudaužiau pats.
2021-07-08 12:17:20
Bitželio 21d. sukčiai iš Jonavos rajono telefonu užsisake iš bites iPhone 12 ir plana, spejau sustabdyti ir atšaukti. Bet penktadieni popiet vėl tie patys sukčiai iš to pačio telefono, to pačiu adresu Jonavos raj. vėl mano vardu telefonu sudare dar viena sutarti ir užsidakė iPhone iš naujo. Ir Bite išsiunte jiems!!!!!
Kita diena, šeštadieni bites salone Klaipėdos akropolyje darbuotoja pasiunte mane aiškintis su DPD nėva Bite čia neprikuo.
Toks ispudis kad, žmonėms visai nusispjaut į save ir klientus.
Ir dar daugiau: prieš 8 metus išėjau iš šius bendrovės, nes man buvo paaiškinta kad aš esu nemokus neigalus bomžas ir man negalima prdavinėti brangius telefonus išsimokėtinai.
Visiems galiu patarti: bėkit iš čia kuo greičiau!!!
2021-07-08 12:08:28
Širyt Kauno Akropolio maximoje pirkau prekių už 40 eurų . Aštuntoje kasoje dirbanti kasininkė atsisakė parduoti už 1cnt. man priklausantį Obelių rapsų aliejų, motyvuodama tuo , kad aš privalėjau žinoti apie šią nuolaidinę prekę ir iš anksto turėjau kasininkės paprašyti .Į priekaištus kad darbuotoja turėtų pirkėjams pasiūlyti prekę , kurią laiko prie savęs, ji grubiai atrėžė kad galiu kur tik panorėjusi eiti aiškintis, kitaip nebus. Kas tai? Ar kasininkės darbo brokas ar gudriai sugalvotas administracijos pirkėjų mulkinimas , jei kasininkė tokia drąsiai įžūli?Turiu max. nuolaidų kortelę , kurios kasininkė nepaprašė, o aš susinervavusi pamiršau paduoti.
2021-07-08 11:13:43
Užsisakinėjome lauko duris, tačiau neturėjome galimybės artimiausiu metu priimti meistro, todėl nusprendėme pasimatuoti patys. Vadybininkės klausėme kaip tai daryti, nes pas mus durys jau yra, mes norime jau keisti, iš lauko padaryta apdaila, iš vidaus sudėtas XPS 20mm šiltinimo sluoksnis, net nuotraukas turėjau ir bandžiau jos išklausti ar tikrai nereikėtų šito įvertinti, o matuoti angą nuo mūro iki mūro, kaip ji sakė, tai jai ko gero pasirodė jog aš per daug klausinėju, todėl demonstratyviai nusisuko į mano vyrą ir pasakė "Aiškinu vyrui, gamintojas įsivertins kiek ten ko reikia atmesti". To pasekoje atvažiavo durys, kurios kaip ir numaniau, buvo per didelės. Kad įstatyti duris darbininkai turėjo išdraskyti apdailą, dabar vėl turėsime tvarkyti angokraščius. Na bet čia jau mes prisiimam atsakomybę, kadangi patys matavomės. Bet kas tikrai nuliūdino, tai bendravimo su klientu kultūra, ne tik apsipirkimo metu, bet ir kai paskambinau dėl problemos, pirmi žodžiai buvo "patys matavot, aš atsakomybės neprisiimu", nors jinai dar kartą, montuotojui girdint, taip pat paaiškino kaip reikėjo matuoti ir jis ją pataisė, jog kai yra apdaila reikia kitaip. Negana to, montuotojai atvažiavo neturėdami montavimui reikalingų medžiagų, neva tai jiems nebuvo pasakyta, kad namas A+ klasės, todėl neturėjo nei sandarinimo juostos, nei sandarinimo putų tinkamų, teko patiems važiuoti visko pirkti. Šiaip tikrai buvo sakyta, kad pas mus A+ klasė, todėl mums labai svarbi varža, dėl to ir pasirinkimą turėjome viso labo iš 2 modelių. O kita vertus, nesvarbu kokia namo energetinė klasė, jei aš perku produktą ir paslaugą, tai tiekėjas turi būti pasiruošęs pilnai ir tinkamai paslaugą suteikti, o ar aš tas duris dėsiu į A+ klasės namą, ar į sandėliuką jam neturi rūpėti, durys turi būti įstatytos kaip priklauso pagal jų klasę. Taip kad "Lenex" "laužia" iš savęs labai sėkmingą ir modernią įmonę, bet bendravimo kultūra ir požiūris į klientą kaip eiliniam postsovietiniam kooperatyve. Linkiu sau kelti aukštesnius tikslus ne tik pardavimuose, bet ir klientų aptarnavimo srityje, nes po vieno apsilankymo sugrįžti ten dar kartą tikrai nesinori. Visgi ne viskas vien blogai - montuotojai labai šaunūs vyrukai, tik gaila, kad dirba tokioj supuvusioj kompanijoj, kur juostos tinkamam durų montavimui gali gauti tik pateikęs pastato energetinio sertifikavimo ataskaitą :)
2021-07-08 09:12:58
BĖKIT ŽMONĖS KUO TOLIAU!!! Melagių kontora. Žadėjo gražinti prekės skirtumą, tyla vėl dvi savaites. Šlykštesnės kompanijos dar neteko sutikti.
2021-07-08 07:03:09
Dirba tokia Laura misko degalinei, bet tokia suka, kad geriau atleist o ne laikyt tokius neadekvacius asmenis. Pasisveikinti nesugeba, paprasai sumustinio be majonezo tai dar pasako kad neteps jo dabar nes yra svarbesniu reikalu kaip kad susitvarkyti. Kai buvo pasakyta kad butu malonesne tai pasiuncia ant trieju raidziu ir dar grazos nenori atiduoti. Buvo paprasyta kad perbrauktu kortele nuolaidu, tai pasake kad ranku neturi ir jeigu nori nuolaidos tai geriau uzsiciaupti. Paskutinis kartas kada sioje degalineje pyliaus kura ir norejau pirkti maista, nes tokie darbuotojai tegu uzsipisa. mcdonald aptsrnavimas geresnis.
2021-07-07 19:30:31
nusipirkus preke is sios parduotuves ir jai neveikiant kaip turetu atnesus po pirkimo dienos tik 3dienoms ir norint susigrazinti pinigus gauni atsakyme reikia ja siusti gamintojuj pridavus preke kad patikrintu jie palauke 5dienas ir paskambino pasako kad preke funkcionuoja pujkiai ir grazinti pinigu negalima bet logiskai preke gamina kinijoj ir per savaite laiko jie ja irissiunte ir patikrino galu gale spejo ir grazint i Lietuva atsakimas bivo toks pinigu grazinti negalima nes preke yra kokybiska
2021-07-07 17:05:20
Puikus, operatyvus darbas.
2021-07-07 16:27:12
Šitoj ale labai rimtoj įmonej niekam nesiūlau dirbt, jokio konkretumo, darbuotojų išnaudojimas, algos zadamos didelės, o sumoka per pus mažiau.
2021-07-07 15:41:26
Ignalinos r. Tverečiaus miestelį aibi parduotuvei, kainas kelią pačios pardavėjos dvaro grietine maiselija pas jos kainuoja 2,25€ o turi kainuoti 1, 65€,tos pardavėjos visus produktus ir visokius dalikus kainas kelią pačios, nuo žmonių plėšia pinigus
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.