2014-11-17 16:44:12
UAB Autolima pavoge kroviniu 14 kompaniju - atsargiai - neturekite reikalu su jais.
2014-11-17 16:00:39
Demesioi !!!
Tai kompanija kuri neatsako už parduotus produktus.
Pirkau telefona Ukio banko lizingu (10 men.jokio pabrangimo) " NOKIA 630 LUMIA"Orange Windows phone,pagal aprasyma su 2 sim kortelem.Pasirodo telefonas neatitinka aprasymo.Aprasyme buvo parasyta, kad telefonas ir su dviem sim kortelemis, o atsiunte su viena.Kitos dienos ryta nuvaziavau, kad parodytu kur dedasi antra kortele, aptarnaujantis vadybininkas paaiskino, kad sitas telefonas yra vienos korteles telefono. Paieskojes vadybinikas pranese, kad su 2 sim kortelem neturi. Parodziau pirkimo uzsakyma kur buvo parasyta, kad uzsakomas telefonas su 2 sim kortelemis.As uzdaviau paprasta klausima: kodel siunciate klientui preke( preke atsiiminejau Omniva pastomate) ir nepatikrinate ka idedate. Vadybinikas kulturingai atsiprase ir pasake: su kuo nepasitaiko- visi darome klaidas.Uzpilde pranesima apie sutarties-uzsakymo atsisakyma(mano su MK TRADE LT), pasake parasyti, pranesima laisva forma, del sutarties nutraukimo (mano su Ukio banko lizingu). Paskambinusi i Ukio banko lizinga ir paklausus ar viskas gerai, man paaiskino , kad is mano puses viskas gerai- truksta tik pranesimo- leidimo is MK TRADE LT, del kredito sutarties nutraukimo.Paskambinus i MK TRADE LT man buvo pasakyta, kad telefonas siunciamas i servisa - bus tikrinamas ar as jo nesugadinau. Juokinga , bet kaip jie gali irodyti, kad man atsiunte telefona nesugadinta, jeigu atsiuncia ne ta modeli kuri as uzsakinejau.
As jiems pasakiau, kad kreipsiuosi i vartotoju teises, sake kreipkites.
Mielieji siunciu telefona "Valstybines vartotoju teisiu apsaugos tarnybos", gal ir Jums prireiks konsultacijos 8-5 2626760, o jeigu rasysite skunda nuskanuotus dokumentus visus kokius turite ir prasyma siuskite el. pastu: [email protected]
2014-11-17 10:14:04
Mažos kainos! Labai puiku.
Sveiki. Manome, kad vyną ant stalo turėtų atnešti jau atidarytą, o ne butelius kartu su vyno atidarytuvu. O gal tas negalioja, kai vyksta gedulingi pietūs, ar pan.
2014-11-16 20:10:16
ATSARGIAI – SANTERMITA! (šilumos punktų, šild. sistemų priežiūra). Pasirašyti su jais aptarnavimo sutartį galima nebent tuo atveju, jei jums faktiškai jokios priežiūros nereikia, viską darysit patys nes Santermitos politika – žemiausia kaina ir minimalios paslaugos, itin žema darbo kultūra, jokios atsakomybės už prižiūrimas sistemas, nesąžiningos sutartys (pasirašinėkit labai atidžiai ir nepalikit jokių neapibrėžtumų!) ir arogantiškas bendravimas konfliktinėse situacijose.
Nenustebkit, jei vieną dieną likę be karšto vandens sužinosit kad Kauno Energija nutraukė jo tiekimą, nes pasirodo seniai reikalavo pakeisti kažkokį neatitinkantį reikalavimų mazgą... Išgirsit tai ne kaip įspėjimą iš aptarnaujančios Santermitos, o atsidūrę prieš faktą ir apskambinę pusę KE kabinetų.
Nesitikėkit, kad būsit visada informuojami apie hidraulinius bandymus su hiperaukštu slėgiu, o trūkus vamzdžiams ir srūvant vandeniui per 3 aukštus (vasaros metu, kai avarija gali būti pastebėta tik per laimingą atsitiktinumą) Santermitos žmonės padarys viską jį užsukti ir inicijuos vamzdynų remontą. Pas mus nutikus tokiam atvejui darbininkai atėjo išleisti iš sistemos vandens, nes dirbo tame pačiame name kitoje bendrijoje, bet nesivargino patikrinti kaip tai pavyko ir vanduo plovė sienas upe dar 3 dienas, nes pasirodė kad kažkokia sklendė buvo susidėvėjusi ir sistemos neuždarė... Santermita nematė reikalo nei pasitikslinti ar vanduo nebebėga, nei inicijuoti sklendės ar juolab vamzdynų keitimą. Po 3-čio tokio sprogimo išorinė namo siena šlapo visą šildymo sezoną, bet dėl prižiūrėtojų dėmesio tokiai realiai problemai vėl teko belstis ilgai ir atkakliai. Kai pagaliau pasibaigus sezonui išprašėm keisti 3 šildymo sistemos stovus, darbų eigoje Santermita nutarė kad 3-čio pakeisti negalima nepatekus į kaimyninį namą (kas buvo netiesa), todėl pakeitė tik 2, bet už tą pačią 3 stovų keitimo kainą (beje čia paaiškėjo kad sutartyje darbų apimtis apdairiai nebuvo nurodyta...). Ilgai klausinėjus vargais negalais atsakė sunaudoję daugiau medžiagų, bet pagrindimo vėl teko prašyti mėnesiais. Kai atsisakėm mokėti nepagrįstą sumą, „įšaldė“ avansą, kurį buvom sumokėję už planuotą mazgo renovaciją. Bylinėtis neturėjom pasiryžimo, sumokėjom ir nutraukėm 8 m. trukusį nesusipratimą.
Dar reikėtų pridurti kad vamzdžių keitimo darbai vyko ilgai ir apgailėtinai, be tinkamų grąžtų, ir kt. reikalingų įrankių, išgriaunant didžiules skyles ne visada vietoje, vamzdžiai nutiesti itin kreivai, prisiglaudę prie sienų taip kad jas dažant kažkas turėtų laikyti vamzdį, o vykdydami darbus viename iš sandėliukų Santermitos darbininkai nesibodėjo išlaužti jų smalsumą sukėlusios senovinės spintos duris ir palikti jas užkištas pagaliuku... Darbų vietose liko krūvos statybinių šiukšlių išgręžto betono, vamzdžių nuopjovų ir pan.
2014-11-16 11:12:11
Jei neturi ka veikt ir turi lysnu pinigu .Eik dirbti cia. Atlyginimo nemoka tik pazadai ir nelegaliai dirbt reikia
2014-11-15 14:05:33
žada viena daro kita, pažadukai esant galimybei pasinaudos jumis iščiulps, išgrež, panaudos ir išmes kaip šiukle, be nieko
2014-11-14 11:29:00
Teko naudotis šito gamintojo paslaugom. užsisakėme virtuvės baldų komplektą. tikrai verta pagyrimo kompanija. žadėjo užsakymą įvykdyti per 3-4 savaites, atvežė po 2 su žmona buvome labai maloniai nustebinti. be to vadovas pats prižiūrėjo kaip komplektas buvo montuojamas. žodžiu esame labai patenkinti šitos įmonės darbu, užsisakėme ir miegamojo baldų komplektą, atvežė ta pačią dieną nes turėjo sandėlyje. rekomenduojame visiems kreiptis jei norite sąžiningų kainų, kokybės ir malonaus aptarnavimo.
2014-11-14 11:15:35
Esu labai dekinga T.Ubarto antstoliu kontorai ir jų darbuotojams už atsakingai vykdomą veiklą ieškovo atžvilgiu . Visiems rekomenduočiau šią antstolių kontorą skolų išieškojimui ir kt. juridiniais klausimais.
2014-11-13 14:48:19
Pirkau Panevėžyje kėdes. Vienos kėdės koja yra be pado, todėl kėdė nestabili. Panevėžio skyrius atsisako padėti išspręsti šią problemą. Manau, tai nedaro garbės rimtai įmonei. Esu priverstas kreiptis pagalbos į vartotojų teisių gynimo institucijas
2014-11-13 13:30:40
Esu labai patenkinta sio autoserviso paslaugomis ir aptarnavimo kokybe.tikrai rekomenduoju si autoservisa kaip patikima paslaugu teikeja.
2014-11-13 10:37:17
Tokio nekompetetingo aptarnavimo nei vienoje įstaigoje neteko matyti. Darbuotojoms reikėtų kursus palankyti apie aptarnavimo kokybę. Pokalbio metu pareiškė, kad aš vis tiek iš užsienio buto nepirksiu ir numetė ragelį, nes jai kitas telefonas paskambino. Vėliau skambinant ragelio nebekėlė. Man pačiai paskaminus į kitą jų telefoną atsiliepusi moteris dėl dominusio buto viską melavo (gatvę, aukštą). Vaikų darželis kažkoks, kur moteriškės susėdę darbo vietoje rezga kažkokias situacijas, kuriose pačios susipainioja. Negalima pasitikėti nei viena jų teikiama informacija. Būtinai patikrinkite patys kiekvieną jų nurodomą info. Jei jau gatvės teisingai nenurodo, kurioje yra butas, tai aš patyliu. Kaip žmonės gali dar kreiptis į tokią įstaigėlę, jei aplinkui pilna puikiausių NT agentųrų, mokančių aptarnauti klientus.
2014-11-13 07:53:57
Kompanija NANOPROTEC, išskirtinis prekinės markės atstovas Baltijos šalyse, 2010 metų rugpjūčio 24 dieną sudarė Atstovybės sutartį asmeniškai su UAB ALTERNATIVE SPECIALISTS direktore Oksana Kepežinskiene. 2010 metų gruodžio 15 dieną Atstovybės sutartis buvo nutraukta nevykdant atstovybės funkcijų. Nuo to momento ponia O. Kepežinskienė su kompanija NANOPROTEC neturi nieko bendra. Ryšium su tuo, kad O. Kepežinskienė platina prieštaringą ir neatitinkančią tikrovės informaciją apie NANOPROTEC finansinę padėtį bei PŽ BINATEC autorines teises, mes, kompanijos vadovai, informuojame Jus, gerbiami konsultantai ir partneriai, jog produktus su išskirtinėmis PŽ BINATEC teisėmis Baltijos šalyse platinti gali tik firma NANOPROTEC. Apie stabilią firmos finansinę padėtį pasako konsultantų ir klientų didėjimas, kurių šiuo metu skaičiuojama virš 3500, o taip pat išleista nauja higieninės produkcijos linija.
Gaila, jog pagunda nukopijuoti kieno-tai idėją ar pervilioti klientus persekioja kai kuriuos asmenis, o po malonia išore ne visada slypi padorus žmogus.
Beja ponią Oksana dabar jau su pakeista pavarde, t.y. Kierienė.beje kieriene kepezinskiene jau patapo amelina,neapsigaukite.
Konsultantų ir partnerių dėmesiui!
2014-11-12 20:36:31
Pamirtstama zmonems pasakyti ,kad lempos vienkartines...po poros metu ir vel visa lempa pirkt reikes -lizdeliai platus-neskubekite lubu gadinti.Su klientais elgiasi graziai,kol parduoda-po to deda i krumus.
2014-11-12 17:30:40
Mano nuomone nesąžininga įmonė, nesilaiko sutartinių įsipareigojimų, neapmoka sąskaitų už suteiktas paslaugas, vežėjai ir pirkėjai -pardavėjai bukite budrus ir neužkibkite ant kabliuko ?
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.