2015-10-23 20:54:15
Хоть я уже давно там не работаю , но могу сказать что там жуть . Считай что у тебя нет ни семьи ни детей . И ни кого не волнует хочешь или не хочешь , можешь или не можешь ТЫ ОБЯЗАН ВЫХОДИТЬ РАБОТАТЬ В СВОЙ ВЫХОДНОЙ . Норму гонят как не нормальные , и не дай БОГ поломалась машина и не сделали норму . Оператора со света сживут . Из за таких гонок нормы пока я работала 3 операторам пальцы оторвало ( потому что боялись остановить машину чтоб прочистить или поченить ) . Упаковщиц вообще за людей не держат , если ни кто не подойдет отпустить в туалет то делай в штаны . Вообщем жуть там какае та , а не работа .
2015-10-23 20:46:49
Reikia padirbti šitoje įmonėje, kad viską suprastum ir pamatytum. Įmonėje tvyro įtampa, nesiskaitymas su darbuotojais. Gamybos vadovas, kurio niekur nerasi, kaip Juozas-panika. Galima kalbėti ir rašyti, kas dirba ar dirbo, visi viską žino.
2015-10-23 20:18:37
Nu ka galiu pasakyt pinigus moka normalius,bet saligos darbo baisios,joja ant zmoniu kaip ant darbiniu arkliu,dirba zmones tik is reikalo tikrai ne del to,kad labai patiktu darbas,senieji operatoriai galima sakyt gyvena bangoi ir del bangos!! Jo filtrus poto zmones nekokius i burna deda nes dezinfekavimo priemones atsiranda tik per auditus ir patikras,jai incpekcija atvazuoja tai bosas kartu su jais vaiksto pre zmoniu ir klause apie halturas ir darba zmones is baimes aisku atciliepia tik gerai.butu konfidencialiai viskas pasakytu tiesa kaip ira bet incpektoriai manau gauna v lapu ir jiem viskas labai gerai....
2015-10-23 18:37:22
Ko dirbat?jei taip blogai?pasiimk muila ir dirbkit,problema kokia
2015-10-23 18:26:03
Pati geriausia imone!nepadirbes nesuprasi!
2015-10-23 18:22:50
Visiska saraskino kontora...valdzia neadekvati darbuotojams...aini ne dirbti o tarnauti..pastoviai nuskaito pinigus..dirbama itampoi..direktoriu daugiau negu reikia...salygos nezmoniskos...masinu parkingas laukuose padveske tik gadini...jojo gale darbo nera kuo ranku nusivalyt ajni atlieki gamtinius reikalus ajni dirbi toliau neploves ranku lieti filtrus poto kaskas ruko :D niekas neikit dirb i sita x********u z****a :D
2015-10-23 14:10:50
Nesazininga ligonine, nesugeba priimti zmogaus. Kuriam tikrai tuoj pat reikia pagalbos. Tuo pat nemandagei elgesi su pacientais.
Uždaroji akcinė bendrovė Dimensum [Išregistruotas.2020-01-17.Duomenų šaltinis - VĮ Registrų Centras]
2015-10-22 19:05:50
Aferistai dirbau 1,5men. ir dar neasumoka pinigu.
2015-10-22 15:43:53
direktore arogantiska vilniete. pakviete pokalbiui del darbo, buvo skaiciuosi CV, o atvykus ir vos atidarius duris pareikse, kad netinku, nes nera ilgametes patirties. pakl. kodel tuomet negalima buvo to pasakyti telefonu, juk specialiai atvaziavau pokalbiui, tada ats.:"o laikai atejo, darbdavys dar turi atsiprasyti darbininko!"
beje, esu naudojus ju priemones-lb. prastos, visikai jokio efekto... nerekomenduoju.
Esu patenkinta jų teikiamomis paslaugomis, jau daug metų bendraujame. Jeigu kokia problema, užtenka laišką parašyti, iš karto sureaguoja, paskambina, meistras prisistato į namus. Tikrai labai džiaugiuosi aptarnavimu, paslaugumu ir kainomis ir keisti neketinu.
2015-10-21 22:16:21
Nuosirdus aciu administratorei Monikai Milinskaitei uz malonu bendravima , ir greita problemos sprendima , ko negaleciau pasakyti apie Vilniaus skyriu . Pagarba tokiems darbuotojams ir garbe kompanijai , kad joje dirba tokie zmones . Labai Tau Monika aciu .
2015-10-21 21:06:26
O koks vadovas tavo buvo?
2015-10-21 19:18:44
Ačiū už puikiai atlikta darbą. likome patenkinti ir kokybe ir maloniu aptarnavimu.
2015-10-21 15:59:55
Laba diena, p. Edita Grums.;
tik dabar pastebėjau, jog yra parašytas skundas, todėl, kad ir pavėluotai turiu į jį reaguoti, tuo labiau, jog tai yra ne tiesa ir šmeižtas mūsų atžvilgiu. Visu pirma jūs pirmą laišką parašėte 06 11 d. vakare apie 19 val, ir 06 12 d. ryte apie 9 val. paskambinote, tai pirma netiesa, kad negavote atsakymo, nes nurodytas laikas yra ne darbo metas, ir pagal etiketą į laiškus galima atsakyti per 24 val. ir tik tada negavus atsakymo reikšti pretenzijas. Antra, kaip ir minėjote skunde jog su jumis moteris nemandagiai bendravo, tai galiu pasakyti per visą laiką dar neteko girdėti taip negražiai ir nepagarbiai bendraujančios klientės, moters ar tiesiog žmogaus, tai yra jūsų Edita, jūs visai nebendravote, o staugėte tikėdama savo tiesa ir galiu pasakyti, jog moteris, darbuotoja, bendravusi su jumis, pusei dienos buvo atsiprašiusi iš darbo, nes negalėjo atsigauti po tokio jūsų bendravimo, tai jūsų paminėtas nemalonus bendravimas su klientais, atsisuka jums atgal, turbūt tik ir paminėjote visas detales, pagal kurias pati ir pasielgėte negražiai. Ir nemanykite, jog jūs būdama kliente, galite kalbėti ką norite, kitoje ragelio pusėje taip pat yra žmonės, ir reikia ieškoti abipusio bendravimo ir sprendimų. Trumpai paskambino, apšaukė ir nebaigusi pokalbio padėjo ragelį.
Laiško citata nuo Editos:
Data: 2014 m. birželis 11 d. 18:50
Tema: Uzsakymo nr.
Sveiki dad karta! Nesulaukiau is Jusu atsakymo, rasau dar karta. Gavau siuntinuka. Kriksto zvake nuskylusi per puse, gal kai paste meto siuntinius, tai nutyko. Noreciau apkeisti preke, nes gavau brokuota. Aciu! Edita
Prekes jūs gavote ne pašte, o kurjeriai pristatė jums tiesiai į rankas, tad jei siunta būtų pažeista matytumėte iš karto. Be to, visas prekes supakuojame saugiai, kaip žvakė, papildomai suvyniojama į įvairius paminkštinimus ir saugiai guli bendroje dėžutėje, tad kurjeriams nepažeidus pakuotės sugadinti prekes yra pakankamai sunku, ypač tokias prekes kaip žvakė, kuri gali įskilti ar lužti tik patyrus tiesioginį kritimą ar labai gerą smūgį. Mes, iš savo pusės, net neturiu minčių, dėl kokių priežasčių galėtume įdėti brokuotą prekę, neįsivaizduoju kam to mums reikėtų, žinant, kad klientas kitą dieną reikš nepasitenkinimą, tikrai nesam "narkomanai" galvodami apie tik apie šį kartą, o galvojame apie ilgalaikį verslą. Bet ne apie, jei taip ir nutiko, mes iškarto reagavome ir paprašėme jūsų atsiųsti sugadintos prekės nuotrauką, kaip įrodymą, kad galėtume jums arba grąžinti pinigus arba operatyviai išsiųsti kitą prekę.
Sekantis Editos laiškas, 2014 m. birželio 12 d. 19:36
Sveiki Dainiau, dėja, visiškai neturiu laiko užsiimti nuotraukomis. Ypač kai prekę galėčiau grąžinti Jums atgal, nematau tikslo jos fotografuoti. Dėja likau labai nusivylusi Jūsų aptarnavimu. Tikrai nematau tikslo apgaudinėti kažko dėl 12 lt... O Jūsų "darbuotoja" neišklausius visos informacijos, pasakė, kad čia aš išmečiau žvakę ir dėl to jinai suskylo. Tokių teigimų dar nebuvau girdėjūs... Sėkmės..
Man dar kartą paprašius atsiųsti tik nuotrauką, kitas Editos laiškas:
2014 m. birželio 13 d. 06:23
Aciu, jau nupirkau kita
O šis skundas parašytas tą pačia 06 12 d. tai yra susirašinėjimo dieną, kai dar net nebuvo priimtas joks sprendimas.
Iš viso to, aš tik susidarau nuomonę, jog Jūs Edita buvote neteisi, taip jautėtės ir bandėte viską suversti kitiems.
Mano paskutinis laiškas:
Labas rytas,p. Edita,
prašom.
Kadangi Jūs neatsiuntėte nei nuotraukos nei pačios žvakės, aš suprantu, kad pretenzijų Jūs neturite ir šis klausimas yra išspręstas palankiai abiem pusėm, kadangi dėl Jūsų pateiktos pretenzijos nebuvote tikra. O, kad nusipirkote kitą žvakę, tai Jūsų šio sprendimo pasirinkimas, nes aš Jums siūliau kitą sprendimą. Taip pat atkreipiu Jūsų dėmesį, kad nusipirkti kitą žvakę radote ir laiko, ir papildomų pinigų.
Gražaus artėjančio savaitgalio!
Todėl ir nesuprantu, kaip visų akivaizdoje yra atidaromos privačios siuntos ir kaip yra sunku atlikti vieną foto, kai tai užima kelias sekundes. Kad aš paprašiau atsiųsti foto, tai yra normalu, nes tarkim nusipirkus šaltytuvą ir gavus jį tarkim sugadintą, tai pagal Editos mąstymą, galima parašyti ar paskambinti pardavėjams ir reikalauti kad jie atsiųstų dar vieną šaldytuvą, ankstesnį pasiliekant sau. Tai tokiu principu joks verslas negalėtu gyvuoti, utopija...Yra kaip yra, pasaulis apvalus ir turbūt viskas apsisuka ratu ir sugrįžta mums su kaupu.
Mieli žmonės, niekada nesielgėme nepagarbiai ir nesielgsime nepagarbiai, taip kaip aprašė šiame skunde pikti, turbūt viskuo nepatenkinti, ypač savimi žmonės. Gražių visiems švenčių!
Apie atsiliepimų skiltį
Šioje skiltyje pateikiama subjektyvi lankytojų nuomonė apie šias įmones, todėl „FCR media Lietuva“ atstovaujanti prekinį ženklą Imones.lt neatsako už šių žinučių turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančius, žeminančius ir melagingus komentarus – jie bus trinami be išankstinio įspėjimo.